[POMOC]jak zmienić obrażenia broni białej?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- LeatherFace
- Niedorobiony bandzior
- Posty: 32
- Rejestracja: 04 kwie 2009, 13:07
- Lokalizacja: paradise(białobrzegi
proszę o pomoc przy tworzeniu mego "z0mO paUchana" z góry dziękuję
"life is cheap-death is free!"-Dude(1997)
- The Iceman
- V.I.P.
- Posty: 1485
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
- Lokalizacja: بيروت
Konkret jest w tytule tematu.
Posiadam zasilacz z białej listy.
- Dragonmatix
- Seryjny zabójca
- Posty: 383
- Rejestracja: 31 lip 2008, 10:52
Musisz wyexportować paczkę ze skryptami z unrealED'a
Później znaleźć co Ciebie interesuje przerobic skrypt skompilować włożyć do gry i puff.
Później znaleźć co Ciebie interesuje przerobic skrypt skompilować włożyć do gry i puff.
"Złap wiatr który przecina motyle"
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zajrzyj może najpierw tu: [POMOC] Nowa klasa bystandera - masz tam co nieco podstaw oraz krok po kroku, jak pakować edytowane skrypty oraz jak edytować je bezpośrednio w PostEd.
Skala obrażeń danej broni (nie tylko białej, zapodam ogólnie) zawarta jest w defaultproperties skryptów danej broni. Poniżej lista, wg której porównasz sobie, co ma jaką moc obrażeń. Wybrałem co bardziej reprezentacyjne bronie. Fraza .uc oznacza nazwę skryptu, po znaku = masz tą moc obrażeń.
Chaingunv2Weapon.uc ------ ViolenceRank=9
ChaingunWeapon.uc --------- ViolenceRank=5
ChainsawWeapon.uc --------- ViolenceRank=8
DrillWeapon.uc --------------- ViolenceRank=1
FlameWeapon.uc ------------ ViolenceRank=1
GaryHeadWeapon.uc -------- ViolenceRank=9
GasCanWeapon.uc ---------- ViolenceRank=1
GrenadeWeapon.uc --------- ViolenceRank=6
JackalWeapon.uc ------------ ViolenceRank=6
KatanaWeapon.uc ----------- ViolenceRank=3
LauncherWeapon.uc --------- ViolenceRank=9
MacheteWeapon.uc ---------- ViolenceRank=3
MachineGunWeapon.uc ------ ViolenceRank=5
MaDBombWeapon.uc -------- ViolenceRank=2
MaDColtWeapon.uc ---------- ViolenceRank=3
MolotovWeapon.uc ----------- ViolenceRank=2
NapalmWeapon.uc ----------- ViolenceRank=8
NukeWeapon.uc -------------- ViolenceRank=15
PistolWeapon.uc -------------- ViolenceRank=3
RifleWeapon.uc --------------- ViolenceRank=3
SawnOffWeapon.uc ----------- ViolenceRank=4
ScissorsWeapon.uc ----------- ViolenceRank=1
ScytheWeapon.uc ------------- ViolenceRank=3
ShockerWeapon.uc ----------- ViolenceRank=1
ShotGunWeapon.uc ----------- ViolenceRank=3
ShovelWeapon.uc ------------- ViolenceRank=1
SledgeWeapon.uc ------------- ViolenceRank=1
SmegWeapon.uc -------------- ViolenceRank=4
USAS12Weapon.uc ------------ ViolenceRank=6
ZombieLauncherWeapon.uc -- ViolenceRank=1
I to właściwie wszystko, co odpowiada za moc obrażeń. W pytaniu nie zwarłeś jednak, czy tylko o to ci chodzi. I czy w ogóle o to. Dodam więc jeszcze, że o sposobie rozwalania przeciwnika decyduje klasa bystandera. Przechodniów z STP nie można poszatkować na kawałki, daje to dopiero AW i AWP oraz ED. Trudno jednak wszystko wskazać, co komu potrzeba. Zalecam więc korzystać z dodatkowego oprogramowania. Zajrzyj do tematu, który jest niejako rozszerzeniem mojej odpowiedzi: Narzędzia skryptowego szperacza i edytora. W oknie tych programów masz właśnie pliki otwierane dla tych obrażeń. Tak właśnie wygląda obcowanie z duszą Postala 2.
Skala obrażeń danej broni (nie tylko białej, zapodam ogólnie) zawarta jest w defaultproperties skryptów danej broni. Poniżej lista, wg której porównasz sobie, co ma jaką moc obrażeń. Wybrałem co bardziej reprezentacyjne bronie. Fraza .uc oznacza nazwę skryptu, po znaku = masz tą moc obrażeń.
Chaingunv2Weapon.uc ------ ViolenceRank=9
ChaingunWeapon.uc --------- ViolenceRank=5
ChainsawWeapon.uc --------- ViolenceRank=8
DrillWeapon.uc --------------- ViolenceRank=1
FlameWeapon.uc ------------ ViolenceRank=1
GaryHeadWeapon.uc -------- ViolenceRank=9
GasCanWeapon.uc ---------- ViolenceRank=1
GrenadeWeapon.uc --------- ViolenceRank=6
JackalWeapon.uc ------------ ViolenceRank=6
KatanaWeapon.uc ----------- ViolenceRank=3
LauncherWeapon.uc --------- ViolenceRank=9
MacheteWeapon.uc ---------- ViolenceRank=3
MachineGunWeapon.uc ------ ViolenceRank=5
MaDBombWeapon.uc -------- ViolenceRank=2
MaDColtWeapon.uc ---------- ViolenceRank=3
MolotovWeapon.uc ----------- ViolenceRank=2
NapalmWeapon.uc ----------- ViolenceRank=8
NukeWeapon.uc -------------- ViolenceRank=15
PistolWeapon.uc -------------- ViolenceRank=3
RifleWeapon.uc --------------- ViolenceRank=3
SawnOffWeapon.uc ----------- ViolenceRank=4
ScissorsWeapon.uc ----------- ViolenceRank=1
ScytheWeapon.uc ------------- ViolenceRank=3
ShockerWeapon.uc ----------- ViolenceRank=1
ShotGunWeapon.uc ----------- ViolenceRank=3
ShovelWeapon.uc ------------- ViolenceRank=1
SledgeWeapon.uc ------------- ViolenceRank=1
SmegWeapon.uc -------------- ViolenceRank=4
USAS12Weapon.uc ------------ ViolenceRank=6
ZombieLauncherWeapon.uc -- ViolenceRank=1
I to właściwie wszystko, co odpowiada za moc obrażeń. W pytaniu nie zwarłeś jednak, czy tylko o to ci chodzi. I czy w ogóle o to. Dodam więc jeszcze, że o sposobie rozwalania przeciwnika decyduje klasa bystandera. Przechodniów z STP nie można poszatkować na kawałki, daje to dopiero AW i AWP oraz ED. Trudno jednak wszystko wskazać, co komu potrzeba. Zalecam więc korzystać z dodatkowego oprogramowania. Zajrzyj do tematu, który jest niejako rozszerzeniem mojej odpowiedzi: Narzędzia skryptowego szperacza i edytora. W oknie tych programów masz właśnie pliki otwierane dla tych obrażeń. Tak właśnie wygląda obcowanie z duszą Postala 2.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
ViolenceRank to nie moc obrażeń z tego co pamietam
to stopień reakcji policji i ludzi na trzymaną przez ciebie broń
np 9 reagują tak samo jak na bazooke uciekaja w popłochu gliny czasem także waląc tekstem "o w dupe!!"
za obrażenia odpowiada co innego
to stopień reakcji policji i ludzi na trzymaną przez ciebie broń
np 9 reagują tak samo jak na bazooke uciekaja w popłochu gliny czasem także waląc tekstem "o w dupe!!"
za obrażenia odpowiada co innego
Coś mi się wydaje, że DamageAmount=xxx w plikach ***AmmoInv.u
ViolenceRank, sądząc po nazwie, odpowiada za ilość krwi i mięska wylatujących przy uderzeniu - jednak mogę się mylić (co do DamageAmount jestem pewien)
ViolenceRank, sądząc po nazwie, odpowiada za ilość krwi i mięska wylatujących przy uderzeniu - jednak mogę się mylić (co do DamageAmount jestem pewien)
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2009, 02:49 przez Lothar, łącznie zmieniany 3 razy.
Nobody Expects The Spanish Inquisition!