siema.
Nazwa topic'a trochę nie jasna, ale już mówię o co chodzi..
Otóż, jak strzelę do kogoś z broni, to chcę, by SparkEffect się do tego kogoś "przykleił", jak np. FireEmitter do człowieczka, gdy się on pali.
Myślałem, by po strzeleniu do kogoś, pobrać info. o jego kościach a potem przyczepić do danej kości ten mój SparkEffect (emitter to jest). Do tego chyba można użyć Instigator'a, bo od tego chyba on jest..
A czy jest jakiś lepszy sposób, by przyczepić efekty do celu (Pawn'a)?
Ew. jaka funkcja odpowiada za pobranie takiego info? GetBoneInfo czy jakoś tak chyba..
?
Jak zdobyć info o kościach?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zajrzyj do kodu remote bomb (AWPMod). Gdzie rzucisz, tam się przykleja.
Coś miłego kombinujesz... ł:
Coś miłego kombinujesz... ł:
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ja też kminię takie ustrojstwo. Ale - ciiii, będzie za jakie... 3 lata.
@DOWN: Trzy lata sobie dałem. Mam czas. Mnóstwo fajnych fajności. ł:
@DOWN: Trzy lata sobie dałem. Mam czas. Mnóstwo fajnych fajności. ł:
Ostatnio zmieniony 17 sie 2014, 00:08 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Potraktuję to jako zapowiedź. Więc nie ma opitalania i do roboty!Tiquill pisze:Ja też kminię takie ustrojstwo. Ale - ciiii, będzie za jakie... 3 lata.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.