Tak gwoli ścisłości. Wersja, którą dałem to wersja kanka. Z nią chyba nie powinno być problemów.Mr Minio pisze:Wersji którą dał SD nie testowałem, więc może to jest powód przez którego gra Ci nie hula?
[AWP] Jak zainstalować ''Flafster weapon'' ( z FWnoDR ) ?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Wystarczyłoby wysłać w PRYWATNEJ wiadomości, a nie wrzucać na PUBLICZNE forum.Mr Minio pisze:Jeśli udostępniłbyś link publicznie, to i tak ktoś mógłby to pobrać nielegalnie, a więc twój argument jest inwalidą piracie!
No i wciąż autor nie odpowiedział, po co instaluje starsze dodatki (ED Weapons) oraz te już zawarte w PX (Eternal Damnation).
Zrobiłem tak na początku do folderu ogólnego wrzuciłem Tninv, Eainv i P2M@DUtils. Do folderu AWP dałem AWPMod. Plik od Silver Dragon dałem zamiast wcześniej pobranego Flafster MoD. Pliki FWnoDR do folderu ogólnego. Nie instalowałem Ed i Ed Weapons. Odpalam mape i dalej bez zmian.
[ Dodano: 2011-03-23, 12:36 ]
Czy jest chociaż jedna chętna osoba, która posiada wystarczającą wiedzę na temat modowania ?
[ Dodano: 2011-03-23, 12:36 ]
Arax205 pisze:ale tak przy temacie tego moda, czy nikt nie spróbował by zrobić sam moda nieco mniejszego z 10 broni palnych i 5 innych dowolnego typu. Wszystkie pomysły swoje własne, oryginalne. A do tego jedna mapa i nie chodzi mi o coś typu bronie leżą na ziemi, ty je podnosisz. Ewentualnie w pobliżu biega kilka ludzików jako tarcze testowe. Mapa z własną fabułą i sensem. Mam sam pomysł na co najmniej z 5 broni, ale sam nigdy nie dał bym sobie rady z stworzeniem czegoś takiego. Na ten pomysł wpadłem oglądając film na stronie:
Czy jest chociaż jedna chętna osoba, która posiada wystarczającą wiedzę na temat modowania ?
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Zrobiłem test. Zainstalowałem AWP+AWPMod następnie FW z linka, który ci podałem i... wszystko działa bez zająknięcia (dwóch broni tylko nie widać >> brakuje tekstury). Wersja z FnoDR też działa.
Wnioskuję więc, że mieszasz coś podczas instalacji
1. Wypakuj sobie tego moda jeszcze raz gdzieś na dysk.
2. Wejdź w wypakowany folder i wszystko co się tam znajduje wklej do odpowiednich folderów w AWP (Maps do Maps, Textures do Textures, etc.).
3. Odpal mapę zbierz inwentarz i graj
Już łatwiej wytłumaczyć raczej nie można
Wnioskuję więc, że mieszasz coś podczas instalacji
1. Wypakuj sobie tego moda jeszcze raz gdzieś na dysk.
2. Wejdź w wypakowany folder i wszystko co się tam znajduje wklej do odpowiednich folderów w AWP (Maps do Maps, Textures do Textures, etc.).
3. Odpal mapę zbierz inwentarz i graj
Już łatwiej wytłumaczyć raczej nie można
Modder na pewno się znajdzie, jednakże brakuje czasu, żeby się podjąć takiego projektu. O chęć do pracy też raczej będzie trudnoArax205 pisze:Czy jest chociaż jedna chętna osoba, która posiada wystarczającą wiedzę na temat modowania ?
Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, 13:24 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 2 razy.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Arax205 pisze:do folderu ogólnego wrzuciłem Tninv, Eainv i P2M@DUtils
Właśnie tak. Nie całe foldery z wypakowanymi TnInv, EAInv itp do folderu gry, ale zawartość tych folderów do folderu gry.Silver Dragon pisze:wklej do odpowiednich folderów w AWP (Maps do Maps, Textures do Textures, etc.)
Bo załączona do FW mapa nie działa nikomu.Arax205 pisze:Odpalam mape i dalej bez zmian
Ludzie pewno są, ale każdy zajęty własnymi projektami. Jeśli sprawa jest Ci ważna, zależy na niej i szukasz ludzi do współpracy, ogłoś to w temacie. Tylko najpierw sam musisz znać się na rzeczy nie byle jak.Arax205 pisze:Czy jest chociaż jedna chętna osoba, która posiada wystarczającą wiedzę na temat modowania ?
Można byłoby to zrobić tak:Arax205 pisze:A czy nie prościej było by żeby ktoś ściągnął u siebie wszystko do tego moda, zainstalował to tak aby działało, całego tego postala podzielił na kilka paczek w Winrar, albo zrobił tylko jedną i wrzucił na jakąś stronę do pobierania ?
1. StP, AW jako produkty, za które płacimy, musimy zainstalować sami, nie wchodzą w skład tej paczki.
2. Eternal Damantion, jako źródło plików, ale sam nie modyfikowany, też trzeba samemu zainstalować. Poza tym to wielki mod i posiadający go musieliby tracić zbędny czas na pobranie go.
3. Reszta modów znajduje się w tej paczce, skonfigurowana i przetestowana, poprawnie działająca.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Podałem tylko przykład. Żeby nie wypakowywać paczek do samodzielnych folderów, ale ich zwartość, ich pliki, do właściwych folderów. Czyli pliki:
*.UTX do folderu Textures danej gry (StP lub AWP)
*.USX do folderu StaticMeshes danej gry (StP lub AWP)
*.UAX do folderu Sounds danej gry (StP lub AWP)
*.UKX do folderu Animations danej gry (StP lub AWP)
*.FUK do folderu Maps danej gry (StP lub AWP)
*.U oraz ewentualnie *.INI i *.INT do folderu System danej gry (StP lub AWP).
Naprawdę, wystarczy czytać instrukcje instalacji każdego moda, spełnić ją dokładnie i myśleć przy tym. A jeśli instrukcja niedokładna, to - myśleć. Porównać z instalacją podobnych modów, pomyśleć i zrobić właściwie. Myśląc. Zadziała.
*.UTX do folderu Textures danej gry (StP lub AWP)
*.USX do folderu StaticMeshes danej gry (StP lub AWP)
*.UAX do folderu Sounds danej gry (StP lub AWP)
*.UKX do folderu Animations danej gry (StP lub AWP)
*.FUK do folderu Maps danej gry (StP lub AWP)
*.U oraz ewentualnie *.INI i *.INT do folderu System danej gry (StP lub AWP).
Naprawdę, wystarczy czytać instrukcje instalacji każdego moda, spełnić ją dokładnie i myśleć przy tym. A jeśli instrukcja niedokładna, to - myśleć. Porównać z instalacją podobnych modów, pomyśleć i zrobić właściwie. Myśląc. Zadziała.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Napiszcie mi jeszcze raz co poklei mam zainstalować i gdzie
[ Dodano: 2011-03-23, 14:56 ]
Już całkiem zgłupiałem i nie wiem czy instalować ten TnInv czy nie pomocy
[ Dodano: 2011-03-23, 14:59 ]
Chodzi mi o mody jaki mam zainstalować i do AWP, czy do ogólnego folderu?
[ Dodano: 2011-03-23, 14:56 ]
Już całkiem zgłupiałem i nie wiem czy instalować ten TnInv czy nie pomocy
[ Dodano: 2011-03-23, 14:59 ]
Chodzi mi o mody jaki mam zainstalować i do AWP, czy do ogólnego folderu?
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Instalacja dla wersji oryginalnej FW, dla której jest przeznaczony FWnoDR.
Do FWnoDR dołączona jest instrukcja w pliku czytajto.txt. Tam napisałem:
Eternal Damnation instalujesz do własnego folderu EternalDamnation ulokowanego w StP
TnInventory, CdInventory, MaDUtils - instalujesz do odpowiednich folderów (System, Textures itp.) w StP
Zaś do AWP (też do System, Textures itd) instalujesz najpierw EDweapons, potem AWPMod.
Instalacja dla wersji FW edytowanej przez kanka.
Tu nie potrzebujesz dodatkowych modów, poza AWP i AWPMod. Poprawnie zainstalowany FW wystarczy.
Do FWnoDR dołączona jest instrukcja w pliku czytajto.txt. Tam napisałem:
Każdy z tych modów instalujesz według jego przeznaczenia i według instrukcji jaka jest w downloadzie lub (po angielsku) w pliku dołączonym do niego.ten patch zawiera tylko pliki ogólnie niedostępne, całej potrzebnej reszty w nim nie ma. Musisz mieć PRZED instlacją FW zainstalowane powszechnie dostępne i znane mody: Eternal Damnation, TnInventory, CdInventory, MaDUtils, EDweapons. No i oczywiście AWPMod.
Eternal Damnation instalujesz do własnego folderu EternalDamnation ulokowanego w StP
TnInventory, CdInventory, MaDUtils - instalujesz do odpowiednich folderów (System, Textures itp.) w StP
Zaś do AWP (też do System, Textures itd) instalujesz najpierw EDweapons, potem AWPMod.
Instalacja dla wersji FW edytowanej przez kanka.
Tu nie potrzebujesz dodatkowych modów, poza AWP i AWPMod. Poprawnie zainstalowany FW wystarczy.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, 15:51 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Tiquill pisze:Instalacja dla wersji FW edytowanej przez kanka.
Tu nie potrzebujesz dodatkowych modów. Poprawnie zainstalowany FW wystarczy.
Żadnych innych modów nawet AWPMod ?
[ Komentarz dodany przez: Tiquill: 2011-03-23, 15:52 ]
Oczywiście z AWP i AWPMod. Posta cytowanego edytowałem.
[ Dodano: 2011-03-23, 16:29 ]
Zainstalowałem AWPMod gra działała poprawnie. Potem FW od tego kanka. Gra działała ale mapa nie, nie mam pojęcia co robię nie tak jak trzeba.
[ Dodano: 2011-03-23, 16:32 ]
Nie wiem czy FWnoDR nie jest potrzebne by to działało ?
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Dziwne. Na czystym AWP z AWPModem wszystko hulaZainstalowałem AWPMod gra działała poprawnie. Potem FW od tego kanka. Gra działała ale mapa nie, nie mam pojęcia co robię nie tak jak trzeba.
Otwórz mapę postED'em i powiedz czy jakiś komunikat ci się wyświetla?
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Wyświetla mi się coś takiego:
Assertion failed: GetPropertiesSize()>=sizeof(UObject) [File:C:\Projects\Postal2\prog\Warfare\Core\Src\UnClass.cpp] [Line: 999]
Historia: UClass::Serialize <- (Class Gunz.Vz61Pickup) <- LoadObject <- (Class Gunz.Vz61Pickup 21441==21441/181900 21348 192) <- ULinkerLoad::Preload <- ULinkerLoad::Preload <- ULinkerLoad::CreateExport <- (Vz61Pickup1 195569) <- ULinkerLoad::LoadAllObjects <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad182) <- UObject::LoadPackage <- UEditorEngine::Exec_Map <- UEditorEngine::Exec <- (MAP LOAD FILE="C:\Documents and Settings\SZEF\Pulpit\Postal 10th Anniversary\A).. <- UUnrealEdEngine::Exec <- FileOpen <- WEditorFrame::OnCommand <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 007507E2 273 <- MessagePump <- MainLoop
Assertion failed: GetPropertiesSize()>=sizeof(UObject) [File:C:\Projects\Postal2\prog\Warfare\Core\Src\UnClass.cpp] [Line: 999]
Historia: UClass::Serialize <- (Class Gunz.Vz61Pickup) <- LoadObject <- (Class Gunz.Vz61Pickup 21441==21441/181900 21348 192) <- ULinkerLoad::Preload <- ULinkerLoad::Preload <- ULinkerLoad::CreateExport <- (Vz61Pickup1 195569) <- ULinkerLoad::LoadAllObjects <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad182) <- UObject::LoadPackage <- UEditorEngine::Exec_Map <- UEditorEngine::Exec <- (MAP LOAD FILE="C:\Documents and Settings\SZEF\Pulpit\Postal 10th Anniversary\A).. <- UUnrealEdEngine::Exec <- FileOpen <- WEditorFrame::OnCommand <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 007507E2 273 <- MessagePump <- MainLoop
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A po uporaniu się z tym zapewne też będą pickupy innych broni. Na pewno otwierasz mapę z wersji FW zmodyfikowanej przez kanka? Bo komunikat wygląda, jakby dotyczył mapy z wersji oryginalnej FW...Arax205 pisze:Gunz.Vz61Pickup
Nie odpalałem jednak FW z wersji zmodyfikowanej przez kanka.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mapa z menu FW oryginalnego jest ciemniejsza i (chyba) bez ludzi. SD podał Ci wersję FW zmodyfikowaną, pewno więc i ta mapa również zmodyfikowana.
Daj sobie spokój z tą mapą. Jeśli w samego moda możesz grać, to mapa Ci do szczęścia niepotrzebna. Przywróć oryginalną mapę AWP. FW powinno działać, tak jak pisał Silver Dragon.
Daj sobie spokój z tą mapą. Jeśli w samego moda możesz grać, to mapa Ci do szczęścia niepotrzebna. Przywróć oryginalną mapę AWP. FW powinno działać, tak jak pisał Silver Dragon.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...