[AWP] Jak zainstalować ''Flafster weapon'' ( z FWnoDR ) ?

Tu pomagamy początkującym i całkiem zaawansowanym w ich kłopotach i błędach z P2, StP i AW.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

22 mar 2011, 22:23

Mr Minio pisze:Wersji którą dał SD nie testowałem, więc może to jest powód przez którego gra Ci nie hula?
Tak gwoli ścisłości. Wersja, którą dałem to wersja kanka. Z nią chyba nie powinno być problemów.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

23 mar 2011, 10:45

Mr Minio pisze:Jeśli udostępniłbyś link publicznie, to i tak ktoś mógłby to pobrać nielegalnie, a więc twój argument jest inwalidą piracie!
Wystarczyłoby wysłać w PRYWATNEJ wiadomości, a nie wrzucać na PUBLICZNE forum.
No i wciąż autor nie odpowiedział, po co instaluje starsze dodatki (ED Weapons) oraz te już zawarte w PX (Eternal Damnation).


Awatar użytkownika
Arax205
Miłośnik broni
Posty: 163
Rejestracja: 22 mar 2011, 16:17
Lokalizacja: Dolny Śląsk

23 mar 2011, 12:23

Zrobiłem tak na początku do folderu ogólnego wrzuciłem Tninv, Eainv i P2M@DUtils. Do folderu AWP dałem AWPMod. Plik od Silver Dragon dałem zamiast wcześniej pobranego Flafster MoD. Pliki FWnoDR do folderu ogólnego. Nie instalowałem Ed i Ed Weapons. Odpalam mape i dalej bez zmian.

[ Dodano: 2011-03-23, 12:36 ]
Arax205 pisze:ale tak przy temacie tego moda, czy nikt nie spróbował by zrobić sam moda nieco mniejszego z 10 broni palnych i 5 innych dowolnego typu. Wszystkie pomysły swoje własne, oryginalne. A do tego jedna mapa i nie chodzi mi o coś typu bronie leżą na ziemi, ty je podnosisz. Ewentualnie w pobliżu biega kilka ludzików jako tarcze testowe. Mapa z własną fabułą i sensem. Mam sam pomysł na co najmniej z 5 broni, ale sam nigdy nie dał bym sobie rady z stworzeniem czegoś takiego. Na ten pomysł wpadłem oglądając film na stronie:


Czy jest chociaż jedna chętna osoba, która posiada wystarczającą wiedzę na temat modowania ?


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

23 mar 2011, 13:18

Zrobiłem test. Zainstalowałem AWP+AWPMod następnie FW z linka, który ci podałem i... wszystko działa bez zająknięcia (dwóch broni tylko nie widać >> brakuje tekstury). Wersja z FnoDR też działa.

Wnioskuję więc, że mieszasz coś podczas instalacji

1. Wypakuj sobie tego moda jeszcze raz gdzieś na dysk.
2. Wejdź w wypakowany folder i wszystko co się tam znajduje wklej do odpowiednich folderów w AWP (Maps do Maps, Textures do Textures, etc.).
3. Odpal mapę zbierz inwentarz i graj

Już łatwiej wytłumaczyć raczej nie można ;)
Arax205 pisze:Czy jest chociaż jedna chętna osoba, która posiada wystarczającą wiedzę na temat modowania ?
Modder na pewno się znajdzie, jednakże brakuje czasu, żeby się podjąć takiego projektu. O chęć do pracy też raczej będzie trudno
Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, 13:24 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 2 razy.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 mar 2011, 13:43

Arax205 pisze:do folderu ogólnego wrzuciłem Tninv, Eainv i P2M@DUtils
Silver Dragon pisze:wklej do odpowiednich folderów w AWP (Maps do Maps, Textures do Textures, etc.)
Właśnie tak. Nie całe foldery z wypakowanymi TnInv, EAInv itp do folderu gry, ale zawartość tych folderów do folderu gry.
Arax205 pisze:Odpalam mape i dalej bez zmian
Bo załączona do FW mapa nie działa nikomu.
Arax205 pisze:Czy jest chociaż jedna chętna osoba, która posiada wystarczającą wiedzę na temat modowania ?
Ludzie pewno są, ale każdy zajęty własnymi projektami. Jeśli sprawa jest Ci ważna, zależy na niej i szukasz ludzi do współpracy, ogłoś to w temacie. Tylko najpierw sam musisz znać się na rzeczy nie byle jak.
Arax205 pisze:A czy nie prościej było by żeby ktoś ściągnął u siebie wszystko do tego moda, zainstalował to tak aby działało, całego tego postala podzielił na kilka paczek w Winrar, albo zrobił tylko jedną i wrzucił na jakąś stronę do pobierania ?
Można byłoby to zrobić tak:
1. StP, AW jako produkty, za które płacimy, musimy zainstalować sami, nie wchodzą w skład tej paczki.
2. Eternal Damantion, jako źródło plików, ale sam nie modyfikowany, też trzeba samemu zainstalować. Poza tym to wielki mod i posiadający go musieliby tracić zbędny czas na pobranie go.
3. Reszta modów znajduje się w tej paczce, skonfigurowana i przetestowana, poprawnie działająca.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Arax205
Miłośnik broni
Posty: 163
Rejestracja: 22 mar 2011, 16:17
Lokalizacja: Dolny Śląsk

23 mar 2011, 14:28

Tiquill pisze:Arax205 napisał/a:
do folderu ogólnego wrzuciłem Tninv, Eainv i P2M@DUtils


To ma być CDinv czy Eainv ?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 mar 2011, 14:52

Podałem tylko przykład. Żeby nie wypakowywać paczek do samodzielnych folderów, ale ich zwartość, ich pliki, do właściwych folderów. Czyli pliki:
*.UTX do folderu Textures danej gry (StP lub AWP)
*.USX do folderu StaticMeshes danej gry (StP lub AWP)
*.UAX do folderu Sounds danej gry (StP lub AWP)
*.UKX do folderu Animations danej gry (StP lub AWP)
*.FUK do folderu Maps danej gry (StP lub AWP)
*.U oraz ewentualnie *.INI i *.INT do folderu System danej gry (StP lub AWP).

Naprawdę, wystarczy czytać instrukcje instalacji każdego moda, spełnić ją dokładnie i myśleć przy tym. A jeśli instrukcja niedokładna, to - myśleć. Porównać z instalacją podobnych modów, pomyśleć i zrobić właściwie. Myśląc. Zadziała. 8-)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Arax205
Miłośnik broni
Posty: 163
Rejestracja: 22 mar 2011, 16:17
Lokalizacja: Dolny Śląsk

23 mar 2011, 14:54

Napiszcie mi jeszcze raz co poklei mam zainstalować i gdzie

[ Dodano: 2011-03-23, 14:56 ]
Już całkiem zgłupiałem i nie wiem czy instalować ten TnInv czy nie pomocy

[ Dodano: 2011-03-23, 14:59 ]
Chodzi mi o mody jaki mam zainstalować i do AWP, czy do ogólnego folderu?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 mar 2011, 15:30

Instalacja dla wersji oryginalnej FW, dla której jest przeznaczony FWnoDR.
Do FWnoDR dołączona jest instrukcja w pliku czytajto.txt. Tam napisałem:
ten patch zawiera tylko pliki ogólnie niedostępne, całej potrzebnej reszty w nim nie ma. Musisz mieć PRZED instlacją FW zainstalowane powszechnie dostępne i znane mody: Eternal Damnation, TnInventory, CdInventory, MaDUtils, EDweapons. No i oczywiście AWPMod.
Każdy z tych modów instalujesz według jego przeznaczenia i według instrukcji jaka jest w downloadzie lub (po angielsku) w pliku dołączonym do niego.
Eternal Damnation instalujesz do własnego folderu EternalDamnation ulokowanego w StP
TnInventory, CdInventory, MaDUtils - instalujesz do odpowiednich folderów (System, Textures itp.) w StP
Zaś do AWP (też do System, Textures itd) instalujesz najpierw EDweapons, potem AWPMod.

Instalacja dla wersji FW edytowanej przez kanka.
Tu nie potrzebujesz dodatkowych modów, poza AWP i AWPMod. Poprawnie zainstalowany FW wystarczy.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, 15:51 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Arax205
Miłośnik broni
Posty: 163
Rejestracja: 22 mar 2011, 16:17
Lokalizacja: Dolny Śląsk

23 mar 2011, 15:34

Tiquill pisze:Instalacja dla wersji FW edytowanej przez kanka.
Tu nie potrzebujesz dodatkowych modów. Poprawnie zainstalowany FW wystarczy.


Żadnych innych modów nawet AWPMod ?

[ Komentarz dodany przez: Tiquill: 2011-03-23, 15:52 ]
Oczywiście z AWP i AWPMod. Posta cytowanego edytowałem.

[ Dodano: 2011-03-23, 16:29 ]
Zainstalowałem AWPMod gra działała poprawnie. Potem FW od tego kanka. Gra działała ale mapa nie, nie mam pojęcia co robię nie tak jak trzeba.

[ Dodano: 2011-03-23, 16:32 ]
Nie wiem czy FWnoDR nie jest potrzebne by to działało ?Obrazek


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

23 mar 2011, 17:50

Zainstalowałem AWPMod gra działała poprawnie. Potem FW od tego kanka. Gra działała ale mapa nie, nie mam pojęcia co robię nie tak jak trzeba.
Dziwne. Na czystym AWP z AWPModem wszystko hula
Otwórz mapę postED'em i powiedz czy jakiś komunikat ci się wyświetla?


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Arax205
Miłośnik broni
Posty: 163
Rejestracja: 22 mar 2011, 16:17
Lokalizacja: Dolny Śląsk

23 mar 2011, 18:19

Wyświetla mi się coś takiego:

Assertion failed: GetPropertiesSize()>=sizeof(UObject) [File:C:\Projects\Postal2\prog\Warfare\Core\Src\UnClass.cpp] [Line: 999]

Historia: UClass::Serialize <- (Class Gunz.Vz61Pickup) <- LoadObject <- (Class Gunz.Vz61Pickup 21441==21441/181900 21348 192) <- ULinkerLoad::Preload <- ULinkerLoad::Preload <- ULinkerLoad::CreateExport <- (Vz61Pickup1 195569) <- ULinkerLoad::LoadAllObjects <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad182) <- UObject::LoadPackage <- UEditorEngine::Exec_Map <- UEditorEngine::Exec <- (MAP LOAD FILE="C:\Documents and Settings\SZEF\Pulpit\Postal 10th Anniversary\A).. <- UUnrealEdEngine::Exec <- FileOpen <- WEditorFrame::OnCommand <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 007507E2 273 <- MessagePump <- MainLoop


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 mar 2011, 19:08

Arax205 pisze:Gunz.Vz61Pickup
A po uporaniu się z tym zapewne też będą pickupy innych broni. Na pewno otwierasz mapę z wersji FW zmodyfikowanej przez kanka? Bo komunikat wygląda, jakby dotyczył mapy z wersji oryginalnej FW...

Nie odpalałem jednak FW z wersji zmodyfikowanej przez kanka.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Arax205
Miłośnik broni
Posty: 163
Rejestracja: 22 mar 2011, 16:17
Lokalizacja: Dolny Śląsk

24 mar 2011, 10:40

A czy w tej wersji menu wygląda normalnie jak w AWP, czy jest takie Ciemniejsze i nie ma ludzi na planszy. Tak czy inaczej to ta wersja FW którą podał mi Silver Dragon.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 mar 2011, 22:24

Mapa z menu FW oryginalnego jest ciemniejsza i (chyba) bez ludzi. SD podał Ci wersję FW zmodyfikowaną, pewno więc i ta mapa również zmodyfikowana.

Daj sobie spokój z tą mapą. Jeśli w samego moda możesz grać, to mapa Ci do szczęścia niepotrzebna. Przywróć oryginalną mapę AWP. FW powinno działać, tak jak pisał Silver Dragon.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Zablokowany