Jak wyrenderować

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

08 gru 2014, 21:55

Jak wyranderować HUD 2D po użyciu jakiegoś przedmiotu z inventory?
Tzw. wurenderować taki HUD np. po wybraniu broni to umiem,
ale gdy np. daję identyczny kod z RenderOverlays() do Itemu,
to nie ma HUD'a ani przed ani po użyciu, a zależy mi żeby wyświetlało go po użyciu przedmiotu.
Z tego co wiem to RenderOverlays() działa od razu i właśnie nie wiem jak wyrenderować to po użyciu.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

09 gru 2014, 19:04

Nikt nie wie? :/

A zna może ktoś grę na UE 2, która wykorzystuje takie lub podobne rozwiązanie?
Ostatnio zmieniony 09 gru 2014, 19:04 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

09 gru 2014, 19:28

https://wiki.beyondunreal.com/Legacy:HudBase
poszukam coś więcej, niestety po angielsku ale może coś wykminisz.
https://wiki.beyondunreal.com/Legacy:Canvas
Jeszcze znalazłem to, w postalu bodajże newspaperinv używała canvas by wyświetlić treść gazetki z danego dnia.
Mam nadzieje, że znajdziesz rozwiązanie :ok:
Edit:
Ahhh sorry, dopiero teraz zrozumiałem twój post, chcesz dopiero po użyciu wyrenderować coś na hudzie, niestety nie mam dostępu do kompa i nie mogę odpalić postala, polecam jednak dokładnie obadać kod gazety i radaru.
Ostatnio zmieniony 09 gru 2014, 19:42 przez Tiszer, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

09 gru 2014, 21:33

Po zmianie kolesiowi ubrania zmienia się HUD, może to cię naprowadzi.
Bo tak naprawdę to nie rozumiem pytania :D


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

09 gru 2014, 22:00

titek, czytałem już tamto kilka razy. :p

Rycho3D, no chodzi mi o to, że chcę narysować HUD'a na już istniejącym.
I ten HUD ma się pojawić po użyciu przedmiotu enterem. :D
A po ponownym kliknięciu ma zniknąć. :(

Obrazek

Obrazek

No i ogólnie o to chodzi. Żeby narysować HUDa maski. :p
Narysować takie coś podczas noszenia jakiejś broni to nie problem.
Ale ja chcę to zrobić do użycia jako item maski.
Zakładasz maskę i masz efekt na ekranie.

Jak już pisałem, wklejam taki sam kod do maski a tam nie wiedzieć czemu on nie działa.
Ostatnio zmieniony 09 gru 2014, 22:01 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

10 gru 2014, 10:08

Sprawdz w takim razie kodzik Snajperki


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

11 gru 2014, 21:13

Sprawdzałem go z dziesiątki razy, w sumie to od niego zacząłem kombinować z RenderOverlays(). :/
Ehh... co mi tam... zobaczę jeszcze raz. Może na coś wpadnę.
Jak nie to ni bedzie


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 gru 2014, 07:57

Sprawdź ClothesInv.uc


8=======D
ODPOWIEDZ