[ POMOC] Jak ustawić bystanderowi animacje np. sikania?

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

24 lip 2011, 20:09

Otóż, mam taki problem.
Chcę "dodać" trochę realizmu do postala, a więc mój bystander stoi przed pisuarem i...nic.
Co mam zmienić w jego parametrach, lub jaki trigger odpowiada za odtwarzaną animację?

Albo - w pliku EDCharacter [w AWPModzie] są animacje SIEDZENIA i inne ciekawe.
A więc mam pytanie, jak mogę zrobić coś takiego:
Stawiam postać przed/na krześle, Co mam zmienić w jego parametrach, lub jaki trigger odpowiada za odtwarzaną animację żeby mój bystander usiadł?
A i jeszcze, w EDCharacter jest animacja "pożerającego" kogoś zombie, jeżeli już [na podstawie powyższych odpowiedzi] uda mi się uruchomić tą animację, to co mam zrobić [np. w triggerze ] żeby z ciała leciała krew? [to nie jest ciało a jedynie bystander z animacją śmierci]
Szukałem opcją Szukaj i nic nie znalazłem.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 lip 2011, 21:00

Musisz ustawić ScriptedTriger .

Kod: Zaznacz cały

-AlScript
              -action
                -playanim
                    -baseanim (nazwa animacji)
                    -animinteraction (liczba powtórzeń)
Bystander

Kod: Zaznacz cały

-Al
   -AlScripttag (wpisujesz taga scripted trigera)
Powodzenia ;)


8=======D
Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

26 lip 2011, 19:34

witam mam problem otóż scripted trigger napisałem w tagu papieros potem napisałem w baseanim smockingNegtive a w animinteraction 255 u bystandera w AlScripttag napisałem
papieros ale i tak nie działa proszę o pomoc


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 lip 2011, 23:46

Nie ma takiej animacji w AvgAnim jak smockingNegtive .


8=======D
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

27 lip 2011, 00:40

A jak ustawić, żeby była włączana animacja z innego pliku? Nie tylko z 'characters' ?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 lip 2011, 08:20

Chyba postać musi mieć ustawiony domyślny pakunek .
Spróbuj ustawić bystanderowi w Characters ,CoreMeshAnim=Twój Pakunek.
Ale w wtedy po zakończeniu sekwencji bystander nie będzie miał podstawowych animacji.

Gdyby dopisać animację do controler-a postaci to pewnie by działało.
Ale sprawdź sam bo mogę się trochę mylić :D


8=======D
Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

27 lip 2011, 08:55

nadal nie działa


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 lip 2011, 10:54

BLOOD M@DNESS pisze:nadal nie działa
Spróbuj dopisać pakunek w .INI .
Jak nie pomoże to będziesz musiał w skryptach grzebać .


8=======D
Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

27 lip 2011, 12:24

niestety nie wiem w którym ini i co mam zrobić


ODPOWIEDZ