[TUTORIAL] Jak przenieść mesh i animacje z paczki do paczki

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 maja 2015, 20:43

Na potrzeby zaspokojenia ciekawości SD ;)
Załączniki
05.jpg
05.jpg (65.13 KiB) Przejrzano 2589 razy
04.jpg
04.jpg (69.44 KiB) Przejrzano 2589 razy
03.jpg
03.jpg (74.31 KiB) Przejrzano 2588 razy
02.jpg
02.jpg (69.92 KiB) Przejrzano 2589 razy
01.jpg
01.jpg (62.93 KiB) Przejrzano 2589 razy


8=======D
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 maja 2015, 20:57

SM też można tak przenosić, bez żadnego konwertowania ;)


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

05 maja 2015, 21:37

Czyli już są 3 sposoby:
1.Twój (najlepszy, najszybszy)
2.Konwertowanie
3.Eksportując, następnie Importując do nowej paczki

:ok:


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 maja 2015, 21:44

Po zamknięciu PostalED, będzie się pytał czy zapisać zmiany w pakunku z którego przenieśliśmy obiekt, klikamy że nie, obiekt będzie w obu pakunkach.


8=======D
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

08 maja 2015, 12:40

Używałem tego sposobu do przenoszenia SM i Animacji z ED do Fucking Monday jakeś 2 lata temu :D
Ostatnio zmieniony 08 maja 2015, 12:42 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

10 maja 2015, 18:51

Ooo... Przyda się
Dzięx za info :ok:


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 maja 2015, 09:05

Tak najlepiej też przenosić tekstury i static meshe. Tylko soundsy trzeba eksportować do wav i te wav importować do nowej paczki. Oraz paczki skryptów.

Poprzez Rename przenosimy też obiekty z własnej mapy do oddzielnej paczki (z MyLevel do [nazwa_paczki]) i odwrotnie. Rename to najbezpieczniejszy i najwygodniejszy sposób przenoszenia.

A co do animacji. Kiedy animacja ma przypisane efekty wystrzału czy dźwięki, to dodatkowo trzeba wszystko na nowo w plik wpisać wg tego co w źródle. To tak gwoli uzupełnienia. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

03 cze 2015, 21:30

Heh. Zabawne. Chciałem przenieść mesh'a i animacje do innej paczki za pomocą 'Rename'. Zapisałem. Odpalam edytor od nowa, a tu zonk. Tekstury przypisane do mesh'a zostały te same co w oryginalnej paczce, a animacje nie są połączone z owym mesh'em. Próbowałem 2 razy i zawsze mesh nie chciał przyjąć nowych tekstur, ani połączyć się z animacjami.
Druga śmieszna sprawa, to to, jak chciałem przenieść tak samo tekstury.
Niby przeniosło poprawnie, ale podczas kompilacji skryptów wywaliło mi błąd (po wywaleniu części kodu o teksturach w Default wywaliło z kolejne 10 błędów), że nie można znaleźć tekstury (coś tam "Texture NULL"), o dziwo jednak były tam na swoim miejscu.
Wie ktoś co się porobiło i jak to naprawić?
Bo nie chce mi się ręcznie przenosić kilku shader'ów. ;d
Ostatnio zmieniony 03 cze 2015, 21:30 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 cze 2015, 07:12

Podejrzewam że:
Kompilowałeś w AW a duplikaty bez tekstur miałeś w STP. Albo odwrotnie ;)


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

04 cze 2015, 14:54

Wszystko na STP robione.
Chyba będę musiał przenosić wszystko ręcznie... :|


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 cze 2015, 16:40

Może gdzieś masz identyczne nazwy tekstur, albo pakunków?
Wtedy edytor widzi tylko 1 z nich.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

04 cze 2015, 17:45

Tylko w folderze z STP, sprawdzałem.
Przestało wykrywać podczas kompilacji, po użyciu tego Rename.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 cze 2015, 19:41

Po otwarciu pakunku tekstury są, a przy kompilacji nie znajduje tekstury czy pakunku ?
UCC raczej nie sprawdza tekstur, tylko pakunki.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

04 cze 2015, 20:26

Rycho3D pisze:Po otwarciu pakunku tekstury są, a przy kompilacji nie znajduje tekstury czy pakunku ?
Raczej nie znajduje samej tekstury, bo "NULL" wywala do konkretnej tekstury, a po wywaleniu jej z default komentarzem "//", wywala, że nie znajduje kolejnej tekstury z innego skryptu.
W przypadku, gdy podmieniłem na stare paczki, to wszystko kompilowało się bez problemu.
Rycho3D pisze:UCC
Używam UMake.
Ostatnio zmieniony 04 cze 2015, 20:28 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 cze 2015, 20:39

seebeek17 pisze:
Rycho3D napisał/a:
UCC
Używam UMake.
To jedno licho

A jak dasz export i import to znajduje ? Sprawdź na jednej teksturze.


8=======D
ODPOWIEDZ