[TUTORIAL] Jak przenieść mesh i animacje z paczki do paczki
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Na potrzeby zaspokojenia ciekawości SD
- Załączniki
-
- 05.jpg (65.13 KiB) Przejrzano 2589 razy
-
- 04.jpg (69.44 KiB) Przejrzano 2589 razy
-
- 03.jpg (74.31 KiB) Przejrzano 2588 razy
-
- 02.jpg (69.92 KiB) Przejrzano 2589 razy
-
- 01.jpg (62.93 KiB) Przejrzano 2589 razy
8=======D
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Używałem tego sposobu do przenoszenia SM i Animacji z ED do Fucking Monday jakeś 2 lata temu
Ostatnio zmieniony 08 maja 2015, 12:42 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.
I'm fucking insane in the brain.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Ooo... Przyda się
Dzięx za info
Dzięx za info
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Tak najlepiej też przenosić tekstury i static meshe. Tylko soundsy trzeba eksportować do wav i te wav importować do nowej paczki. Oraz paczki skryptów.
Poprzez Rename przenosimy też obiekty z własnej mapy do oddzielnej paczki (z MyLevel do [nazwa_paczki]) i odwrotnie. Rename to najbezpieczniejszy i najwygodniejszy sposób przenoszenia.
A co do animacji. Kiedy animacja ma przypisane efekty wystrzału czy dźwięki, to dodatkowo trzeba wszystko na nowo w plik wpisać wg tego co w źródle. To tak gwoli uzupełnienia.
Poprzez Rename przenosimy też obiekty z własnej mapy do oddzielnej paczki (z MyLevel do [nazwa_paczki]) i odwrotnie. Rename to najbezpieczniejszy i najwygodniejszy sposób przenoszenia.
A co do animacji. Kiedy animacja ma przypisane efekty wystrzału czy dźwięki, to dodatkowo trzeba wszystko na nowo w plik wpisać wg tego co w źródle. To tak gwoli uzupełnienia.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Heh. Zabawne. Chciałem przenieść mesh'a i animacje do innej paczki za pomocą 'Rename'. Zapisałem. Odpalam edytor od nowa, a tu zonk. Tekstury przypisane do mesh'a zostały te same co w oryginalnej paczce, a animacje nie są połączone z owym mesh'em. Próbowałem 2 razy i zawsze mesh nie chciał przyjąć nowych tekstur, ani połączyć się z animacjami.
Druga śmieszna sprawa, to to, jak chciałem przenieść tak samo tekstury.
Niby przeniosło poprawnie, ale podczas kompilacji skryptów wywaliło mi błąd (po wywaleniu części kodu o teksturach w Default wywaliło z kolejne 10 błędów), że nie można znaleźć tekstury (coś tam "Texture NULL"), o dziwo jednak były tam na swoim miejscu.
Wie ktoś co się porobiło i jak to naprawić?
Bo nie chce mi się ręcznie przenosić kilku shader'ów. ;d
Druga śmieszna sprawa, to to, jak chciałem przenieść tak samo tekstury.
Niby przeniosło poprawnie, ale podczas kompilacji skryptów wywaliło mi błąd (po wywaleniu części kodu o teksturach w Default wywaliło z kolejne 10 błędów), że nie można znaleźć tekstury (coś tam "Texture NULL"), o dziwo jednak były tam na swoim miejscu.
Wie ktoś co się porobiło i jak to naprawić?
Bo nie chce mi się ręcznie przenosić kilku shader'ów. ;d
Ostatnio zmieniony 03 cze 2015, 21:30 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
Raczej nie znajduje samej tekstury, bo "NULL" wywala do konkretnej tekstury, a po wywaleniu jej z default komentarzem "//", wywala, że nie znajduje kolejnej tekstury z innego skryptu.Rycho3D pisze:Po otwarciu pakunku tekstury są, a przy kompilacji nie znajduje tekstury czy pakunku ?
W przypadku, gdy podmieniłem na stare paczki, to wszystko kompilowało się bez problemu.
Używam UMake.Rycho3D pisze:UCC
Ostatnio zmieniony 04 cze 2015, 20:28 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.