Jak przenieść mapę?

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Szajsung
Wnerwiony urzędas
Posty: 15
Rejestracja: 05 sie 2013, 14:37
Lokalizacja: Gówno

05 sie 2013, 14:55

Chce przerobić mape z gry Land of the Dead do Postala 2. To taki zrujnowany teatr.
Tylko nie wiem jak używać PostEd. Pomoże ktoś powie jak go używać?
Ostatnio zmieniony 05 sie 2013, 15:03 przez Szajsung, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

05 sie 2013, 15:31

jeżeli chcesz nauczyć się tworzyć map, tutaj znajdziesz wiele przydatnych poradników :DD
Mapy jako tako nie da się przenieść, lecz możesz zrobić ją od początku wzorując się na niej
Sposób - możesz się wzorować sposobem przeniesienia całego "mesha mapy" do unreal ed (programem 'crafty' da się eksportować np. mapy jako objekty, później wyeksportować do rozszeżenia .ase i importować do unreal ed), dodania go na mapę i zbudowania na jej podstawie
ale z tym możesz mieć problem więc jak na razie zacznij od poradników :D


Awatar użytkownika
Szajsung
Wnerwiony urzędas
Posty: 15
Rejestracja: 05 sie 2013, 14:37
Lokalizacja: Gówno

05 sie 2013, 15:39

ZigHor pisze:jeżeli chcesz nauczyć się tworzyć map, tutaj znajdziesz wiele przydatnych poradników :DD
Mapy jako tako nie da się przenieść, lecz możesz zrobić ją od początku wzorując się na niej
Sposób - możesz się wzorować sposobem przeniesienia całego "mesha mapy" do unreal ed (programem 'crafty' da się eksportować np. mapy jako objekty, później wyeksportować do rozszeżenia .ase i importować do unreal ed), dodania go na mapę i zbudowania na jej podstawie
ale z tym możesz mieć problem więc jak na razie zacznij od poradników :D
ZigHor wpisz sobie w google Land of the Dead theater ta mapa ma od cholery szczegółów :/ (szacunek dla tworców) potrwa to kilka mięsieci :/


Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

05 sie 2013, 15:53

Większość to static meshe (jeżeli nie wiesz o co chodzi oczywiście :D) a brushe czyli stałe ściany itp. są do zrobienia
w programie crafty zobaczył byś co jest brushem, a co meshem
meshe można bez problemu przenieść (to na asc. jak mówiłem)


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

05 sie 2013, 22:57

Gra jest na UE2.0, więc może pójść łatwiej niż myślisz - co więcej, ma edytor. 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 sie 2013, 23:09

Były już mapy z tej gry importowane do P2, mapy multi.
ZigHor pisze:Mapy jako tako nie da się przenieść, lecz możesz zrobić ją od początku wzorując się na niej
Sposób - możesz się wzorować sposobem przeniesienia całego "mesha mapy" do unreal ed (programem 'crafty' da się eksportować np. mapy jako objekty, później wyeksportować do rozszeżenia .ase i importować do unreal ed), dodania go na mapę i zbudowania na jej podstawie
A może po prostu menu samego edytora map: File -> Export... i do formatu T3D a potem w PostEd menu File -> Import i wczytujemy tą mapę w T3D? Prościej. Musimy tylko usunąć elementy skryptowe, jak triggery, SceneManager, CashRegPoint - czyli to, co "żyje" podczas samego grania w P2. Jest o tym szczegółowo w Szkole Mistrzów.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

06 sie 2013, 00:37

też mam problem. Otóż chce przenieść mapę z gry devastation ale nie umiem spakować static meshów do my level, a nie chce mi się tworzyć nowej paczki i pojedynczo ich importować, bo to zajmie wieki. :/ Prosze o pomoc.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 sie 2013, 06:16

Bartosz pisze:też mam problem. Otóż chce przenieść mapę z gry devastation ...
Będziesz musiał też wszystko skalować x2 ;)


8=======D
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

06 sie 2013, 11:45

Bartosz pisze: a nie chce mi się tworzyć nowej paczki i pojedynczo ich importować, bo to zajmie wieki. :/ Prosze o pomoc.
Przeniesienie paczki bez potrzeby "eksportowania a potem importowania zasobów na nowo do edytora po kolei" jest możliwa tylko i jedynie z tą samą wersją silnika. Sam próbowałem dokonywać wszelkich modyfikacji pak UE3 by były compatible z UDK; Ale to jest po prostu niemożliwe. Otwarcie paczki tym bardziej "cooked" w UDK lub silniku innej wersji znacznie różniącej się buildem jest niemożliwe. Potwierdzili to oficjalnie Gildor - twórca UModel oraz WarrantyVoider twórcą skomplikowanych narzędzi do MassEffects 3 słynących z najbardziej posypanym customami silnikiem.

@Topic: Nie przeniesiesz; możesz tylko odtworzyć mapę.


Awatar użytkownika
Szajsung
Wnerwiony urzędas
Posty: 15
Rejestracja: 05 sie 2013, 14:37
Lokalizacja: Gówno

07 sie 2013, 08:27

MaKiPL pisze:
Bartosz pisze: a nie chce mi się tworzyć nowej paczki i pojedynczo ich importować, bo to zajmie wieki. :/ Prosze o pomoc.
Przeniesienie paczki bez potrzeby "eksportowania a potem importowania zasobów na nowo do edytora po kolei" jest możliwa tylko i jedynie z tą samą wersją silnika. Sam próbowałem dokonywać wszelkich modyfikacji pak UE3 by były compatible z UDK; Ale to jest po prostu niemożliwe. Otwarcie paczki tym bardziej "cooked" w UDK lub silniku innej wersji znacznie różniącej się buildem jest niemożliwe. Potwierdzili to oficjalnie Gildor - twórca UModel oraz WarrantyVoider twórcą skomplikowanych narzędzi do MassEffects 3 słynących z najbardziej posypanym customami silnikiem.

@Topic: Nie przeniesiesz; możesz tylko odtworzyć mapę.
Obie te gry mają podobne edytory (mówie o Postalu 2 i Land of the Dead) może to coś ułatwia 8-)


Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 sie 2013, 23:39

Tak to wygląda:
Załączniki
LOTDTheater-PZ-.zip
Jak nie ruszy, zainstaluj DarkFireMod.
(2.7 MiB) Pobrany 80 razy
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ