Chce przerobić mape z gry Land of the Dead do Postala 2. To taki zrujnowany teatr.
Tylko nie wiem jak używać PostEd. Pomoże ktoś powie jak go używać?
Jak przenieść mapę?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
jeżeli chcesz nauczyć się tworzyć map, tutaj znajdziesz wiele przydatnych poradników
Mapy jako tako nie da się przenieść, lecz możesz zrobić ją od początku wzorując się na niej
Sposób - możesz się wzorować sposobem przeniesienia całego "mesha mapy" do unreal ed (programem 'crafty' da się eksportować np. mapy jako objekty, później wyeksportować do rozszeżenia .ase i importować do unreal ed), dodania go na mapę i zbudowania na jej podstawie
ale z tym możesz mieć problem więc jak na razie zacznij od poradników
Mapy jako tako nie da się przenieść, lecz możesz zrobić ją od początku wzorując się na niej
Sposób - możesz się wzorować sposobem przeniesienia całego "mesha mapy" do unreal ed (programem 'crafty' da się eksportować np. mapy jako objekty, później wyeksportować do rozszeżenia .ase i importować do unreal ed), dodania go na mapę i zbudowania na jej podstawie
ale z tym możesz mieć problem więc jak na razie zacznij od poradników
ZigHor wpisz sobie w google Land of the Dead theater ta mapa ma od cholery szczegółów (szacunek dla tworców) potrwa to kilka mięsieciZigHor pisze:jeżeli chcesz nauczyć się tworzyć map, tutaj znajdziesz wiele przydatnych poradników
Mapy jako tako nie da się przenieść, lecz możesz zrobić ją od początku wzorując się na niej
Sposób - możesz się wzorować sposobem przeniesienia całego "mesha mapy" do unreal ed (programem 'crafty' da się eksportować np. mapy jako objekty, później wyeksportować do rozszeżenia .ase i importować do unreal ed), dodania go na mapę i zbudowania na jej podstawie
ale z tym możesz mieć problem więc jak na razie zacznij od poradników
Większość to static meshe (jeżeli nie wiesz o co chodzi oczywiście ) a brushe czyli stałe ściany itp. są do zrobienia
w programie crafty zobaczył byś co jest brushem, a co meshem
meshe można bez problemu przenieść (to na asc. jak mówiłem)
w programie crafty zobaczył byś co jest brushem, a co meshem
meshe można bez problemu przenieść (to na asc. jak mówiłem)
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Były już mapy z tej gry importowane do P2, mapy multi.
A może po prostu menu samego edytora map: File -> Export... i do formatu T3D a potem w PostEd menu File -> Import i wczytujemy tą mapę w T3D? Prościej. Musimy tylko usunąć elementy skryptowe, jak triggery, SceneManager, CashRegPoint - czyli to, co "żyje" podczas samego grania w P2. Jest o tym szczegółowo w Szkole Mistrzów.ZigHor pisze:Mapy jako tako nie da się przenieść, lecz możesz zrobić ją od początku wzorując się na niej
Sposób - możesz się wzorować sposobem przeniesienia całego "mesha mapy" do unreal ed (programem 'crafty' da się eksportować np. mapy jako objekty, później wyeksportować do rozszeżenia .ase i importować do unreal ed), dodania go na mapę i zbudowania na jej podstawie
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
też mam problem. Otóż chce przenieść mapę z gry devastation ale nie umiem spakować static meshów do my level, a nie chce mi się tworzyć nowej paczki i pojedynczo ich importować, bo to zajmie wieki. Prosze o pomoc.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Przeniesienie paczki bez potrzeby "eksportowania a potem importowania zasobów na nowo do edytora po kolei" jest możliwa tylko i jedynie z tą samą wersją silnika. Sam próbowałem dokonywać wszelkich modyfikacji pak UE3 by były compatible z UDK; Ale to jest po prostu niemożliwe. Otwarcie paczki tym bardziej "cooked" w UDK lub silniku innej wersji znacznie różniącej się buildem jest niemożliwe. Potwierdzili to oficjalnie Gildor - twórca UModel oraz WarrantyVoider twórcą skomplikowanych narzędzi do MassEffects 3 słynących z najbardziej posypanym customami silnikiem.Bartosz pisze: a nie chce mi się tworzyć nowej paczki i pojedynczo ich importować, bo to zajmie wieki. Prosze o pomoc.
@Topic: Nie przeniesiesz; możesz tylko odtworzyć mapę.
Obie te gry mają podobne edytory (mówie o Postalu 2 i Land of the Dead) może to coś ułatwiaMaKiPL pisze:Przeniesienie paczki bez potrzeby "eksportowania a potem importowania zasobów na nowo do edytora po kolei" jest możliwa tylko i jedynie z tą samą wersją silnika. Sam próbowałem dokonywać wszelkich modyfikacji pak UE3 by były compatible z UDK; Ale to jest po prostu niemożliwe. Otwarcie paczki tym bardziej "cooked" w UDK lub silniku innej wersji znacznie różniącej się buildem jest niemożliwe. Potwierdzili to oficjalnie Gildor - twórca UModel oraz WarrantyVoider twórcą skomplikowanych narzędzi do MassEffects 3 słynących z najbardziej posypanym customami silnikiem.Bartosz pisze: a nie chce mi się tworzyć nowej paczki i pojedynczo ich importować, bo to zajmie wieki. Prosze o pomoc.
@Topic: Nie przeniesiesz; możesz tylko odtworzyć mapę.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Tak to wygląda:
- Załączniki
-
- LOTDTheater-PZ-.zip
- Jak nie ruszy, zainstaluj DarkFireMod.
- (2.7 MiB) Pobrany 80 razy
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...