Jak ominąć Launcher !?

Rozmowy o Postal 2: Happy Night.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

15 mar 2015, 11:44

Tiquill pisze:
Silver Dragon pisze:Mnie tam układ nie przeszkadza
Powiem więcej, nawet mi się podoba
A znalazłeś choć pliki, które są zapisem twoich prefencji w grze? Poza tym, zupełnie nie wiem które pliki mam wczytać w edytorze, żeby wczytać pełną zawartość moda... Odechciewa się coś robić.

2015-03-13, 18:59 napisałem :

Pierwsze co to HN musi posiadać normalny/standardowy układ folderów.
Oczywiście przejrzałem sobie już kilka paczek.
Zrobiłem dwie modyfikacje oraz podmieniłem polski dubbing oraz ominołem Launcher.

2015-03-13, 22:16 napisałem :

Przez ten układ Edytor PostEd (nowa ikonka) nie chce się wogóle włączyć, exe'ki no found...

Teraz dodam
Ten układ folderów ma oddzielne foldery na scripty HN/P2/Adrenaline

Jak ominołem Launcher ???
Wszystko kopiujemy po Postala i podmieniamy, w moim przypadku wrzuciłem to do AWP podmieniając wszystkie pliki bez wyjątku i poprawiając na końcu ini.
Folder sporo przybrał na wadze.
Uszkodziłem w tym przypadku jedno a zyskałem (prawie) drugie.

Następym razem wrzuce to do podstawki, wybrałem AWP ponieważ był najmniej zaśmiecony.
Od tej chwili można przejrzeć mapki w edytorze oraz włączyć na chwilę gre :P
Pomogło ??


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 mar 2015, 14:31

Nie ucz ojca dzieci robić, BloodLogin. :P

Wystarczy że w swoim własnym StP, tak StP nawet, w jego Postal2.ini dasz coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Client\Scripts\HNScripts\*.u
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Client\Scripts\P2Scripts\*.u
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Levels\*.fuk
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Patches\Textures\*.utx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Patches\Sounds\*.uax
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Patches\Models\*.usx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Patches\Animations\*.ukx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Textures\*.utx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Sounds\*.uax
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Models\*.usx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Animations\*.ukx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Update\Textures\*.utx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Update\Sounds\*.uax
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Update\Models\*.usx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Update\Animations\*.ukx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Resources\Textures\*.utx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Resources\Sounds\*.uax
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Resources\Models\*.usx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Resources\Animations\*.ukx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Vehicles\PMarica\*.u
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Vehicles\PMarica\*.utx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Vehicles\PMarica\*.uax
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Vehicles\PMarica\*.usx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Vehicles\PMarica\*.ukx
Paths=..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.umx
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
I już możesz grać z poziomu swojego StP w Happy Night. Bez żadnego mieszania plikami, czysto i elegancko. :diabeł:
Załączniki
SPP-meets-HN_HN-map.jpg
SPP-meets-HN_HN-map.jpg (79.69 KiB) Przejrzano 4184 razy
SPP-meets-HN_STP-map.jpg
SPP-meets-HN_STP-map.jpg (123.35 KiB) Przejrzano 4184 razy


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
A-Mod
Modder
Modder
Posty: 68
Rejestracja: 07 gru 2012, 08:25
Lokalizacja: Russia
Kontakt:

22 mar 2015, 17:20

Tiquill pisze:Nie ucz ojca dzieci robić, BloodLogin. :P

Wystarczy że w swoim własnym StP, tak StP nawet, w jego Postal2.ini dasz coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Client\Scripts\HNScripts\*.u
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Client\Scripts\P2Scripts\*.u
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Levels\*.fuk
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Patches\Textures\*.utx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Patches\Sounds\*.uax
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Patches\Models\*.usx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Patches\Animations\*.ukx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Textures\*.utx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Sounds\*.uax
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Models\*.usx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\HappyNightGame\Animations\*.ukx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Update\Textures\*.utx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Update\Sounds\*.uax
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Update\Models\*.usx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Update\Animations\*.ukx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Resources\Textures\*.utx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Resources\Sounds\*.uax
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Resources\Models\*.usx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Resources\Animations\*.ukx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Vehicles\PMarica\*.u
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Vehicles\PMarica\*.utx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Vehicles\PMarica\*.uax
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Vehicles\PMarica\*.usx
Paths=D:\Postal2HappyNight\Game\Platform\Vehicles\PMarica\*.ukx
Paths=..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.umx
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
I już możesz grać z poziomu swojego StP w Happy Night. Bez żadnego mieszania plikami, czysto i elegancko. :diabeł:
Interesting, the game with the AWP does not crashing with issue of the dismemberment?


Working at Running With Scissors now.
(Please write me on English)

http://revival-games.ru/
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 mar 2015, 19:23

When StP and HN (as in quote):
Paths=HN first
Paths=StP
not dismemberment.

When AWP with StP and HN:
Paths=HN first
Paths=AWP+StP
not dismemberment.

When AWP with StP and HN:
Paths=AWP+StP first
Paths=HN
game crashes when starting: "Critical: Cannot find class for object RevelationPhysDecoration3".


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

22 mar 2015, 20:22

Nie jestem pewny ale RevelationPhysDecoration3 chyba odnosi się do AW7Startup.
Nie mogłem przerobiać mapek pod menu do czasu doinstalowania AWPMod.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2015, 20:23 przez BloodLogin, łącznie zmieniany 1 raz.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
ODPOWIEDZ