[MOD] Jackal Crossbow

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

28 maja 2015, 17:20

Obrazek

Game Expansion Team prezentuje kolejną modyfikację do Postala 2.

Dostajemy kuszę Jackal Crossbow, w której możemy odblokować dodatkowe typy strzał.

Obrazek

Typy strzał (po ich odblokowaniu) zmieniamy klawiszem 'L'.

Mamy do wyboru: Zwykłe, odbijające, ogniowe, wybuchowe, trujące, elektryczne i miłosne ( :P ) oraz "silne" (na razie dodane tylko testowo).

Kusza działa głównie na wersji P2 STP ale na innych też powinna ruszyć.

Cheats:
iwant JackalGET.JackalCrossbowWeapon (dodaje kuszę do ekwipunku)
GiveMeJackal (odblokowuje wszystkie typy strzał)


[youtube][/youtube]

@Update
Usprawniona wersja, dodane efekty i dźwięki do strzał, nowa strzała "silna" (testowa), i łatwiejszy plik konfiguracyjny. Dodatkowo zrobiona wersja multi (testowa), którą możecie przetestować na nietypowej mapie, której w Postalu 2 jeszcze nie było. :D

Do pobrania daję nową wersję oraz kod.

Steam Workshop:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1128647967
[Download]
Załącznik
Załączniki
JackalGET_v.1.2_(ReBuild).rar
(9.1 MiB) Pobrany 247 razy
JackalGET(ReBuild)_v.1.2_source.rar
Source code (v.1.2)
(61.38 KiB) Pobrany 151 razy
JackalGET_Release.rar
Ver. 1.0
(5.89 MiB) Pobrany 194 razy
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2017, 17:46 przez seebeek17, łącznie zmieniany 5 razy.


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

28 maja 2015, 17:48

Dość ekstrawagancki pomysł, podoba mi się xD

PS. Nazwa nie jest przypadkiem inspirowana pistoletem od ALCRD? ;)


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 maja 2015, 18:07

Yossarian pisze:PS. Nazwa nie jest przypadkiem inspirowana pistoletem od ALCRD? ;)
Nie. To oryginalna nazwa tej kuszy.
Załączniki
ptaszek.jpg
ptaszek.jpg (99.92 KiB) Przejrzano 5391 razy
złodziej.jpg
złodziej.jpg (138.17 KiB) Przejrzano 5391 razy
Ostatnio zmieniony 28 maja 2015, 18:24 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

28 maja 2015, 22:09

Zapowiada się genialnie :ok:

Będzie co testować w wolnym czasie


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

29 maja 2015, 16:27

seebeek17 pisze:Mamy do wyboru: (....) i miłosne
Że co? :D
Szykuje się niezła jatka :diabeł:
Już zassałem, niebawem potestuję.


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

01 cze 2015, 00:25

Bardzo ładna i ciekawa kusza :) Jak znajdę czas to przetestuję.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

01 cze 2015, 08:33

Pobrałem, przetestowałem i rzeź w Lower Paradise rozpentałem.
Czyli poprostu bawiłem sie kuszą i przy okazji przetestowałem mój FreeRoam Mod :P
Powiem tak zajebiste, brawo :ok:
Ostatnio zmieniony 01 cze 2015, 08:41 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

01 cze 2015, 17:00

Tą kuszą, strzelając pod nogi można wejść praktycznie na każdy budynek.
Polecam, fajna zabawa. :P


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

08 cze 2015, 01:56

Radość tworzenia! Wasz/twój nowy mod! :spoko: I śliczna tapeta! :)


Przetestowany. Na początek rada: Dawajcie mapy do swoich broni. Czasem nawet mnie nie chce się wklepywać komendy. A to jest dla AWP czy dla StP starczy? Ja tam na StP iwanta wklepałem i testowałem. Uruchamiać AWP nie lubię.

Jakoś nie działał mi ten alias, mimo że go zrobiłem. Natomiast same L=ToggleSpawnLight działa mi znakomicie. I nie rozumiem dotąd, o co wam chodzi, że musicie dodawać te aliasy. Na jakiej wersji gry?

Końcówka broni od strony ciała włazi w ekran i widać jej "wnętrze". Podczas strzelania wylatują dwie strzały. Jedna to zapewne fragment animacji, a druga to właściwe projectile. Jeśli tak, to się to rozłazi z lekka. Strzały miłości - a zabijają? Nie za mocna ta miłość? ;) Czy tylko mnie te obrazki HUDa wyglądają jak prezerwatywy? Miłosna to jeszcze, ale reszta też? :D

Genialny efekt wybuchu, brawo, śliczny emitter! :ok: Zmiany trybu to chyba już twoja specjalność. Lubisz tak kombinować. Fajna taka zabawa, choć konieczność konfigurowania klawisza trochę jest niewygodna. Samo polecenie GiveMeJackal mogłoby dopisać do User.ini skojarzenie z klawiszem, ta sekcja powinna dać się w ten sposób modyfikować. Ale wiesz, jednak te tryby mógłbyś dać od razu dostępne. Włączam, robię ten alias, kombinuję. To nie działa, nie ma zmian. Wyłączam grę, czytam jeszcze raz. Acha! I dopiero wklepuję to polecenie. Gdybyś dał pod Altfire sugestię, że GiveMeJackal rozszerza możliwości... ;)

Fajnie strzały się trzymają (choć to w P2 nie nowość) ale gdybyś w jakiś sposób zrobił seryjne, "maszynowe" wypuszczanie strzał, to jeżyka z pawna zrobiłoby się w try miga! xD Ogólnie wszystko staranne, emittery tip-top, ładne. Brawo. :ok:
[Wczoraj 16:38] seebeek17: Tiquill, nie wiem czy obczajales juz kusze by GET, ale co Ty na to, zeby dodac ja na serwer jak bedzie ladnie sie sprawowac? :P
Też w tej samej sprawie bym pogadał. ;) To działa już na multi? Chcesz dokładnie te same tryby? Bo sądzę, że dla potrzeb multi to zbyt przekombinowane jest. :)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

08 cze 2015, 20:44

Tiquill pisze:Dawajcie mapy do swoich broni.
Plan taki był, ale nie chciało się nam dłużej czekać, bo sama broń leżała chyba ze 3 miesiące. :P
Tiquill pisze:A to jest dla AWP czy dla StP starczy?
Głównie na STP. Dopiszę.
Tiquill pisze:I nie rozumiem dotąd, o co wam chodzi, że musicie dodawać te aliasy.
No żeby 'L' działało
Tiquill pisze:Czy tylko mnie te obrazki HUDa wyglądają jak prezerwatywy?
hahaha XD trafny komentarz. :D
Pomyślimy
Tiquill pisze:To działa już na multi?
Kolejna wersja będzie. Z Rychem pomyśleliśmy, że fajnie będzie się tym nawalać w multi.

Przez takie właśnie posty, co raz bardziej dochodzę do wniosku, że szczegóły też są ważne. :P
I dzięki za test. :ok:
Ostatnio zmieniony 08 cze 2015, 20:45 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 cze 2015, 00:21

seebeek17 pisze:No żeby 'L' działało
Mało mi to mówi. A że chcę to rozwikłać, to założyłem temat o tym: https://forum.postalsite.info/al ... vt5314.html
seebeek17 pisze:Przez takie właśnie posty, co raz bardziej dochodzę do wniosku, że szczegóły też są ważne. :P
Widzę i opisuję. A patrzę dokładnie. To i konsekwentnie dokładnie opisuję. Nie ma rady. :P

Jeszcze do tego. Strzały elektryczne, ale z działania ich wcale tego nie widać. Widać tylko efekt PO zapodaniu elektryczności. Ale iskry przy tym potrzebne. Bez nich jest strzała, która wywołuje torsje i wymioty. Tylko. Ale dlaczego? Wiem, to Postal i jest paralizator. Ale. "Szczegóły też są ważne". :D


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

22 lip 2015, 01:38

Nowa wersja. Pierwszy post zaktualizowany. Zapraszam do testowania. :)


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

22 lip 2015, 08:19

seebeek17 pisze:Nowa wersja. Pierwszy post zaktualizowany. Zapraszam do testowania. :)
Mógł byś opisać co w tej nowej wersji dodano ?


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

22 lip 2015, 15:00

Pan Szatan pisze:Mógł byś opisać co w tej nowej wersji dodano ?
Cytując z ReadMe:
// Channel log v.1.2:
// - Reloading bug fixed;
// - Poison arrow's sounds added;
// - Electrical arrow's effects added;
// - Easier configuration file;
// - Multiplayer Jackal Crossbow added;
// - New multiplayer map;
// - Arrows' wake effect added;
// - New mutator replace weapons on maps
// - New "stronger" arrows added;
// - Bomb arrows' explosion sound effect fixed;
// - Changing arrow type in MP using RMB works good;
// - More small bugs fixed;


Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

22 lip 2015, 18:22

Grałem kuszą i muszę przyznać, że odwaliliście kawał dobrej roboty :ok:
Funkcje są zajeb**te, można szybko uśmiercić bystka lub go trochę potorturować.
Mapka zabawna, ale naprawdę dobra.
Moja ocena 10/10 :D


ODPOWIEDZ