[MOD] Jackal Crossbow
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Game Expansion Team prezentuje kolejną modyfikację do Postala 2.
Dostajemy kuszę Jackal Crossbow, w której możemy odblokować dodatkowe typy strzał.
Typy strzał (po ich odblokowaniu) zmieniamy klawiszem 'L'.
Mamy do wyboru: Zwykłe, odbijające, ogniowe, wybuchowe, trujące, elektryczne i miłosne ( ) oraz "silne" (na razie dodane tylko testowo).
Kusza działa głównie na wersji P2 STP ale na innych też powinna ruszyć.
Cheats:
iwant JackalGET.JackalCrossbowWeapon (dodaje kuszę do ekwipunku)
GiveMeJackal (odblokowuje wszystkie typy strzał)
[youtube][/youtube]
@Update
Usprawniona wersja, dodane efekty i dźwięki do strzał, nowa strzała "silna" (testowa), i łatwiejszy plik konfiguracyjny. Dodatkowo zrobiona wersja multi (testowa), którą możecie przetestować na nietypowej mapie, której w Postalu 2 jeszcze nie było.
Do pobrania daję nową wersję oraz kod.
Steam Workshop:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1128647967
[Download]
Załącznik
- Załączniki
-
- JackalGET_v.1.2_(ReBuild).rar
- (9.1 MiB) Pobrany 255 razy
-
- JackalGET(ReBuild)_v.1.2_source.rar
- Source code (v.1.2)
- (61.38 KiB) Pobrany 158 razy
-
- JackalGET_Release.rar
- Ver. 1.0
- (5.89 MiB) Pobrany 202 razy
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2017, 17:46 przez seebeek17, łącznie zmieniany 5 razy.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie. To oryginalna nazwa tej kuszy.Yossarian pisze:PS. Nazwa nie jest przypadkiem inspirowana pistoletem od ALCRD?
- Załączniki
-
- ptaszek.jpg (99.92 KiB) Przejrzano 5572 razy
-
- złodziej.jpg (138.17 KiB) Przejrzano 5572 razy
Ostatnio zmieniony 28 maja 2015, 18:24 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Zapowiada się genialnie
Będzie co testować w wolnym czasie
Będzie co testować w wolnym czasie
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Bardzo ładna i ciekawa kusza Jak znajdę czas to przetestuję.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Pobrałem, przetestowałem i rzeź w Lower Paradise rozpentałem.
Czyli poprostu bawiłem sie kuszą i przy okazji przetestowałem mój FreeRoam Mod
Powiem tak zajebiste, brawo
Czyli poprostu bawiłem sie kuszą i przy okazji przetestowałem mój FreeRoam Mod
Powiem tak zajebiste, brawo
Ostatnio zmieniony 01 cze 2015, 08:41 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.
I'm fucking insane in the brain.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Radość tworzenia! Wasz/twój nowy mod! I śliczna tapeta!
Przetestowany. Na początek rada: Dawajcie mapy do swoich broni. Czasem nawet mnie nie chce się wklepywać komendy. A to jest dla AWP czy dla StP starczy? Ja tam na StP iwanta wklepałem i testowałem. Uruchamiać AWP nie lubię.
Jakoś nie działał mi ten alias, mimo że go zrobiłem. Natomiast same L=ToggleSpawnLight działa mi znakomicie. I nie rozumiem dotąd, o co wam chodzi, że musicie dodawać te aliasy. Na jakiej wersji gry?
Końcówka broni od strony ciała włazi w ekran i widać jej "wnętrze". Podczas strzelania wylatują dwie strzały. Jedna to zapewne fragment animacji, a druga to właściwe projectile. Jeśli tak, to się to rozłazi z lekka. Strzały miłości - a zabijają? Nie za mocna ta miłość? Czy tylko mnie te obrazki HUDa wyglądają jak prezerwatywy? Miłosna to jeszcze, ale reszta też?
Genialny efekt wybuchu, brawo, śliczny emitter! Zmiany trybu to chyba już twoja specjalność. Lubisz tak kombinować. Fajna taka zabawa, choć konieczność konfigurowania klawisza trochę jest niewygodna. Samo polecenie GiveMeJackal mogłoby dopisać do User.ini skojarzenie z klawiszem, ta sekcja powinna dać się w ten sposób modyfikować. Ale wiesz, jednak te tryby mógłbyś dać od razu dostępne. Włączam, robię ten alias, kombinuję. To nie działa, nie ma zmian. Wyłączam grę, czytam jeszcze raz. Acha! I dopiero wklepuję to polecenie. Gdybyś dał pod Altfire sugestię, że GiveMeJackal rozszerza możliwości...
Fajnie strzały się trzymają (choć to w P2 nie nowość) ale gdybyś w jakiś sposób zrobił seryjne, "maszynowe" wypuszczanie strzał, to jeżyka z pawna zrobiłoby się w try miga! Ogólnie wszystko staranne, emittery tip-top, ładne. Brawo.
Przetestowany. Na początek rada: Dawajcie mapy do swoich broni. Czasem nawet mnie nie chce się wklepywać komendy. A to jest dla AWP czy dla StP starczy? Ja tam na StP iwanta wklepałem i testowałem. Uruchamiać AWP nie lubię.
Jakoś nie działał mi ten alias, mimo że go zrobiłem. Natomiast same L=ToggleSpawnLight działa mi znakomicie. I nie rozumiem dotąd, o co wam chodzi, że musicie dodawać te aliasy. Na jakiej wersji gry?
Końcówka broni od strony ciała włazi w ekran i widać jej "wnętrze". Podczas strzelania wylatują dwie strzały. Jedna to zapewne fragment animacji, a druga to właściwe projectile. Jeśli tak, to się to rozłazi z lekka. Strzały miłości - a zabijają? Nie za mocna ta miłość? Czy tylko mnie te obrazki HUDa wyglądają jak prezerwatywy? Miłosna to jeszcze, ale reszta też?
Genialny efekt wybuchu, brawo, śliczny emitter! Zmiany trybu to chyba już twoja specjalność. Lubisz tak kombinować. Fajna taka zabawa, choć konieczność konfigurowania klawisza trochę jest niewygodna. Samo polecenie GiveMeJackal mogłoby dopisać do User.ini skojarzenie z klawiszem, ta sekcja powinna dać się w ten sposób modyfikować. Ale wiesz, jednak te tryby mógłbyś dać od razu dostępne. Włączam, robię ten alias, kombinuję. To nie działa, nie ma zmian. Wyłączam grę, czytam jeszcze raz. Acha! I dopiero wklepuję to polecenie. Gdybyś dał pod Altfire sugestię, że GiveMeJackal rozszerza możliwości...
Fajnie strzały się trzymają (choć to w P2 nie nowość) ale gdybyś w jakiś sposób zrobił seryjne, "maszynowe" wypuszczanie strzał, to jeżyka z pawna zrobiłoby się w try miga! Ogólnie wszystko staranne, emittery tip-top, ładne. Brawo.
Też w tej samej sprawie bym pogadał. To działa już na multi? Chcesz dokładnie te same tryby? Bo sądzę, że dla potrzeb multi to zbyt przekombinowane jest.[Wczoraj 16:38] seebeek17: Tiquill, nie wiem czy obczajales juz kusze by GET, ale co Ty na to, zeby dodac ja na serwer jak bedzie ladnie sie sprawowac?
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Plan taki był, ale nie chciało się nam dłużej czekać, bo sama broń leżała chyba ze 3 miesiące.Tiquill pisze:Dawajcie mapy do swoich broni.
Głównie na STP. Dopiszę.Tiquill pisze:A to jest dla AWP czy dla StP starczy?
No żeby 'L' działałoTiquill pisze:I nie rozumiem dotąd, o co wam chodzi, że musicie dodawać te aliasy.
hahaha XD trafny komentarz.Tiquill pisze:Czy tylko mnie te obrazki HUDa wyglądają jak prezerwatywy?
Pomyślimy
Kolejna wersja będzie. Z Rychem pomyśleliśmy, że fajnie będzie się tym nawalać w multi.Tiquill pisze:To działa już na multi?
Przez takie właśnie posty, co raz bardziej dochodzę do wniosku, że szczegóły też są ważne.
I dzięki za test.
Ostatnio zmieniony 08 cze 2015, 20:45 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mało mi to mówi. A że chcę to rozwikłać, to założyłem temat o tym: https://forum.postalsite.info/al ... vt5314.htmlseebeek17 pisze:No żeby 'L' działało
Widzę i opisuję. A patrzę dokładnie. To i konsekwentnie dokładnie opisuję. Nie ma rady.seebeek17 pisze:Przez takie właśnie posty, co raz bardziej dochodzę do wniosku, że szczegóły też są ważne.
Jeszcze do tego. Strzały elektryczne, ale z działania ich wcale tego nie widać. Widać tylko efekt PO zapodaniu elektryczności. Ale iskry przy tym potrzebne. Bez nich jest strzała, która wywołuje torsje i wymioty. Tylko. Ale dlaczego? Wiem, to Postal i jest paralizator. Ale. "Szczegóły też są ważne".
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Mógł byś opisać co w tej nowej wersji dodano ?seebeek17 pisze:Nowa wersja. Pierwszy post zaktualizowany. Zapraszam do testowania.
I'm fucking insane in the brain.
Cytując z ReadMe:Pan Szatan pisze:Mógł byś opisać co w tej nowej wersji dodano ?
// Channel log v.1.2:
// - Reloading bug fixed;
// - Poison arrow's sounds added;
// - Electrical arrow's effects added;
// - Easier configuration file;
// - Multiplayer Jackal Crossbow added;
// - New multiplayer map;
// - Arrows' wake effect added;
// - New mutator replace weapons on maps
// - New "stronger" arrows added;
// - Bomb arrows' explosion sound effect fixed;
// - Changing arrow type in MP using RMB works good;
// - More small bugs fixed;