[ POMOC] import textur

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Xeniu
Wstydliwy morderca
Posty: 9
Rejestracja: 19 paź 2011, 06:20
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

06 lis 2012, 17:28

Witam mam problem z importowaniem grafik do postED'a.
Robię wszystko zgodnie z poradnikiem z downloadu ale coś mi nie wychodzi :cry:
Z góry dzięki za pomoc


Awatar użytkownika
The Iceman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1485
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
Lokalizacja: بيروت

06 lis 2012, 17:31

Ale jaki dokładnie jest problem?


Posiadam zasilacz z białej listy.
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

06 lis 2012, 17:51

"Kupiłem komputer ale mam problem bo gra nie działa. Z góry dziękuję za pomoc" :D

Napisz coś dokładniej, masz problem przy importowaniu tekstur? dziwny komunikat? brak komunikatu ale brak importowanej tekstury w paczce?


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

06 lis 2012, 18:19

Jak wyżej. Pamiętaj o rozmiarach które muszą być mnożnikiem dwójki.

32
64
128
256
512
1024..

UE II najlepiej przyjmuje tekstury .DDS (plugin do Photoshopa umożliwia zapis) warto używać kompresji DXT1 i DXT3 + mask/alpha dla przezroczystości.


Awatar użytkownika
Xeniu
Wstydliwy morderca
Posty: 9
Rejestracja: 19 paź 2011, 06:20
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

06 lis 2012, 19:11

Chodziło mi oto że gdy już zaimportuje textury jak otwieram moją paczke to zamiast moich textur mam wszystkie textury z gry
w miejscu nazwy paczki wtedy nic nie pisze
Ostatnio zmieniony 06 lis 2012, 19:13 przez Xeniu, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 lis 2012, 19:16

zmień nazwę paczki


8=======D
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

06 lis 2012, 19:23

Żadnych spacji, polskich znaków, i wszelkich tego typu "znaczków specjalnych". Chociaż czasami mi sie coś podobnego zdarzało również zachowując tą "regułkę". Dziwne. Ale to raczej sporadyczne przypadki. Ja kiedyś jak zapisywałem obraz z gimpa w formacie TGA musiałem pamiętać o odznaczeniu "Kompresji RLE". xd Ale to tak przy okazji.


Awatar użytkownika
Xeniu
Wstydliwy morderca
Posty: 9
Rejestracja: 19 paź 2011, 06:20
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

06 lis 2012, 19:30

To nic nie zmienia próbowałem zrobić paczkę z texturą zawartą w poradniku
zrobiłem dokładnie tak jak pisało nazwałem go tak samo a i tak nie działa :(


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 lis 2012, 20:14

unikaj cyfr w nazwach , gdy wpisuję np .1 mam to samo.


8=======D
Awatar użytkownika
Xeniu
Wstydliwy morderca
Posty: 9
Rejestracja: 19 paź 2011, 06:20
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

06 lis 2012, 20:51

Już działa użyłem sposobu Ryuq z formatem TGA i działa
dzięki wszystkim za pomoc :D


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

07 lis 2012, 19:30

.pcx też działa :p


ODPOWIEDZ