[ POMOC] Import ASE z Milshape do PostEd

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

10 kwie 2015, 22:35

Dobry, napisze tu prócz SB.
Robię eksport z Milkshape do ASE i przy imporcie do Posted wywala mi "ASE importer error. Did you forgot to include geometry AND materials in the export?"
co robię źle? przy eksporcie nic nie zmieniam kompletnie. Zaimportowałem .psk i chciałem go do ASE wyeksportować no ale PostEd mnie raczy tymże błędem. Jak sobie z tym poradzić?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 kwie 2015, 23:28

Musisz zrobić UVW dla obiektu.


8=======D
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

11 kwie 2015, 14:48

Dziwne, wybieram w groups moj model, zaznacza sie caly. otwieram Texture Coordinate Editor pod CTRL + T no i mam normalnie siatke UV naniesiona prawidlowo. Robie Export - > ASE. Ładuje do PostED'a. Po chwili mam model ale cały szary i nadal bez UV. Coś nadal robię żle, tylko co?
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2015, 14:56 przez Ryuq, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

11 kwie 2015, 16:10

Masz przy eksporcie jakieś opcje do wyboru ? Np. Texture Coordinate, world Geometry, itp.
A może inaczej. Połącz obiekty ze sobą w jeden. Jak eksportuje 2 obiekty z 3Dmaxa to uvw też się pierdoli. Jaja są dlatego że oba obiekty mają punkty z tym samym numerem, a uvw to zapisane położenie punktu na teksturze.


8=======D
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

11 kwie 2015, 17:08

Wszystko mam złączone w jeden. Screen z exportu w załączniku, to jedyne opcje jakie mam do wyboru.
Załączniki
bandicam 2015-04-11 17-07-24-983.jpg
bandicam 2015-04-11 17-07-24-983.jpg (23.73 KiB) Przejrzano 2279 razy


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

11 kwie 2015, 18:28

Może masz jakieś shader'y w multitexture, a Edytor nie wie co z tym zrobić.
Material ustaw na standard i odznacz odwracanie punktów.

Dobrze by było gdyby się wypowiedział ktoś kto zna ten program.


8=======D
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

11 kwie 2015, 22:30

Probowalem. UV jakies sie laduje, bo tekstura jest, tylko na nogach. Bo to taki jakby posąg miał być. Ueh no trudno chyba nic z tego nie bedzie.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

11 kwie 2015, 22:52

Wyeksportuj jako coś innego to ci to przekonwertuję na ASE w 3DMaxie


8=======D
ODPOWIEDZ