Cześć.
Ostatnio postanowiłem się pobawić trochę w kodderce, i przy okazji czegoś nowego nauczyć się z Unreal Script'u.
No i jakoś tak wyszło, że uzbierało się kilka polepszonych broni, więc postanowiłem wrzucić na ocenkę do was.
Nie są może to jakieś cudy modderskiego fachu czy coś, ale sprawdzić można.
Tzw. Lepiej zacząć od małych rzeczy i skończyć na wielkich, niż zacząć na wielkich a nie skończyć niczego w ogóle. :B
Jest to dopiero pierwsza wersja, więc kilka błędów pewnie ma, ale wszystko popoprawiam i niedługo dodam nowe rzeczy.
HBW robione pod AW, ale możliwe, że na AWP też ruszy.
W arch'u mapka LP z postawionymi broniami gotowymi do testowania.
Polecam testować Normal i Alt Fire, oraz sprawdzić efekty z założonymi kotami na lufę w niektórych broniach.
Pliki w załączniku.
@Update
Kolejna wersja:
-poprawiona funkcjonalność shotguna (m.in. dodano bounce explosion cat - po nałożeniu kota na lufę)
-poprawiony WMD
-dodane spawnery ognia do broni
-dodane skrzynki
-poprawiona pałka
Krótka prezentacja:
[youtube][/youtube]
Download:
Chomiczek
lub
załącznik
lub Steam Workshop:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1220621170
Enjoy!
[MOD] Hell's Boosted Weapons
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Załączniki
-
- HBW(v1.1).rar
- (3.38 MiB) Pobrany 316 razy
Ostatnio zmieniony 03 gru 2017, 21:54 przez seebeek17, łącznie zmieniany 4 razy.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
No i user, który najwięcej pytał o koderkę, wreszcie pokazał, czego się nauczył. Skrzynia granatów fajna, ale u mnie nie miała tekstur, lecz to może być moja wina, bo odpalam wszystko na StP, który widzi całą resztę. Pickup i projectile kosy też nie miało tekstur, podobnie jak pudełko zapałek. Ikon brakuje. Co jak co, ale pudełko zapałek powinno mieć własną teksturę, by nie myliło się, kiedy chcemy je wyrzucić. I jakby co, to ikony każdemu lekko zmodyfikować trza, by były bardziej 'hell'.
Dobry pomysł, by podnoszone bronie spawnowały ogień. Najpierw zdziwiło, ale wiadomo, piekło, to o co pytać. Ale każdy pickup tak powinien działać. Byłoby to spójne dla całego moda (podobnie jak ikony).
Najlepszy jest pistolet, nakombinowałeś się z nim, ale warto było. Napalm nie bardzo, bo zielona chmura nie bardzo się zgrywa z ogniem, nie pasuje to - daj jeden kolor dla obu. I to spawnuje dwa projectile, jak widzę, też nie bardzo, że lecą dwie kule, jedna za drugą. Eksplodujące kosy? W kategorii dziwactw - może być. Nie wiem czy to dobry pomysł by tnące bronie zapalały w altfire, nie bardzo jakoś. Pałka-znikałka fajny ma altfire. To do tego potrzebujesz, jak widzę, zmiany kontrolera w ostatnim temacie. Potrzebne, bez tego nie jest to przekonujące. Ale to już napiszę coś w tamtym temacie. Uzdrowienie nie daje krzyżyka, daje za to coś lepszego. Mołotow, za którym nie przepadam, tutaj ma siłę potężną, dobre to. Zaś zabrakło inwencji dla shotguna.
No i zapałki. Pełzał, zwijał się, płonął, a poczęstowany ogniem - tańcuje. A po chwili znów pełza, hehe. Albo inny płonie, pełza i wymiotuje naraz. Nie, no, pistolet i zapałki rządzą. Pałka też da dużo zabawy (na pewno).
Powodzenia dalej!
Dobry pomysł, by podnoszone bronie spawnowały ogień. Najpierw zdziwiło, ale wiadomo, piekło, to o co pytać. Ale każdy pickup tak powinien działać. Byłoby to spójne dla całego moda (podobnie jak ikony).
Najlepszy jest pistolet, nakombinowałeś się z nim, ale warto było. Napalm nie bardzo, bo zielona chmura nie bardzo się zgrywa z ogniem, nie pasuje to - daj jeden kolor dla obu. I to spawnuje dwa projectile, jak widzę, też nie bardzo, że lecą dwie kule, jedna za drugą. Eksplodujące kosy? W kategorii dziwactw - może być. Nie wiem czy to dobry pomysł by tnące bronie zapalały w altfire, nie bardzo jakoś. Pałka-znikałka fajny ma altfire. To do tego potrzebujesz, jak widzę, zmiany kontrolera w ostatnim temacie. Potrzebne, bez tego nie jest to przekonujące. Ale to już napiszę coś w tamtym temacie. Uzdrowienie nie daje krzyżyka, daje za to coś lepszego. Mołotow, za którym nie przepadam, tutaj ma siłę potężną, dobre to. Zaś zabrakło inwencji dla shotguna.
No i zapałki. Pełzał, zwijał się, płonął, a poczęstowany ogniem - tańcuje. A po chwili znów pełza, hehe. Albo inny płonie, pełza i wymiotuje naraz. Nie, no, pistolet i zapałki rządzą. Pałka też da dużo zabawy (na pewno).
Powodzenia dalej!
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jednym słowem "Zajebiste" Szkoda że część broni nie działa na zombi.
Czekam na więcej wynalazków
Tekstury miałem wszystkie, na HUD nie zwróciłem uwagi.
W skali Postalo-maniaka 9/10
Czekam na więcej wynalazków
Tekstury miałem wszystkie, na HUD nie zwróciłem uwagi.
W skali Postalo-maniaka 9/10
8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ej, seebeek17, dlaczego nie prostujesz moich słów o teksturach? Sprawdziłem. Miałem w innym folderze pliczek tekstur który sam zrobiłem na potrzeby pewne i jego czytał. Schowałem go i czyta właściwy. Ikony są, tekstury są. Zapałki się wyróżniają, więc wyżej głupoty pisałem. Popracowałbym tylko nad HUDem dla maczety i kosy, bo ich ikony wyglądają, jakby to były jakieś placki a nie ogień.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Jeśli mogę na chwilę odsunąć swoją skromność, to to jeszcze nie wszystko.Tiquill pisze:No i user, który najwięcej pytał o koderkę, wreszcie pokazał, czego się nauczył.
Niedługo (jak dobrze pójdzie) postaram się wrzucić coś nowego, oby lepszego.
Tiquill pisze:Powodzenia dalej!
Dzięki.Rycho3D pisze:Jednym słowem "Zajebiste"
Tiquill pisze:Ej, seebeek17, dlaczego nie prostujesz moich słów o teksturach?
Wyjaśnione.Tiquill pisze: Sprawdziłem. ... Ikony są, tekstury są.
U mnie wszystko ładnie chodzi.
Okej, dzięki, postaram się wszystko popoprawiać.
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Zajebisty mod
I'm fucking insane in the brain.
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Mój Test :
Ikonki broni były.
Nie wszystkie bronie zadziałały nie wiem jaki ma efekt :
Zielony Granat , Żółty Napalm , Zapałki (pech do literki "Z").
Reszta broni jest bardzo silna a nawet za silna ,
nie raz sam się spaliłem stojąc za blisko.
Zombiaków paczką HBW nie pokonasz
Ulubiona broń Shotgun Pistolet Maczeta
Więc następnym razem przeniose sobie wszystko do Stp !
Ikonki broni były.
Nie wszystkie bronie zadziałały nie wiem jaki ma efekt :
Zielony Granat , Żółty Napalm , Zapałki (pech do literki "Z").
Reszta broni jest bardzo silna a nawet za silna ,
nie raz sam się spaliłem stojąc za blisko.
Zombiaków paczką HBW nie pokonasz
Ulubiona broń Shotgun Pistolet Maczeta
Więc następnym razem przeniose sobie wszystko do Stp !
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
To ma jedynie większą moc piżgnięcia.BloodLogin93 pisze:Zielony Granat , Żółty Napalm
I fajniejszy wygląd.
Podpal ludzi to zobaczysz, PPM ma inny efekt.BloodLogin93 pisze:Zapałki
Tak ma być. ;DBloodLogin93 pisze:Reszta broni jest bardzo silna a nawet za silna
Alternatywny strzał pistoletu ma skil gasząco-leczący.nie raz sam się spaliłem stojąc za blisko.
Na samym STP nie zadziała, bo np. nie masz tam maczety, ale to pewnie wiesz.BloodLogin93 pisze:Więc następnym razem przeniose sobie wszystko do Stp !
Polecam odpalić na AW i za pomocą komendy "goto" przenosić się na mapy z STP.
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
seebeek17 pisze:Podpal ludzi to zobaczyszBloodLogin93 pisze:Zapałki
Nie ma efektu ten "Polish fun"
seebeek17 pisze:Alternatywny strzał pistoletu ma skil gasząco-leczący.BloodLogin93 pisze:
nie raz sam się spaliłem stojąc za blisko.
Nic zero pomocy
Jestem Blood , dam sobie radeseebeek17 pisze:Na samym STP nie zadziała, bo np. nie masz tam maczety, ale to pewnie wiesz.BloodLogin93 pisze:Więc następnym razem przeniose sobie wszystko do Stp !
a potem komenda Sweet zamiast nowej testowej mapki !
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Kolejna, poprawiona wersja.
Zaktualizowałem pierwszy post.
Zmiany nie są takie wielkie, ale polecam nawet tym, którzy już testowali, pobawienie się shotgunem z założonym kotem. Fajne i mnie wciągnęło na ponad pół godziny.
Jako, że to już pewnie ostateczna-finalna wersja, mogę prosić o przeniesienie i wyjęcie stąd tematu do zwykłego Mody Użytkowników?
Zaktualizowałem pierwszy post.
Zmiany nie są takie wielkie, ale polecam nawet tym, którzy już testowali, pobawienie się shotgunem z założonym kotem. Fajne i mnie wciągnęło na ponad pół godziny.
Jako, że to już pewnie ostateczna-finalna wersja, mogę prosić o przeniesienie i wyjęcie stąd tematu do zwykłego Mody Użytkowników?
Ostatnio zmieniony 09 lut 2015, 01:33 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Proszę bardzo.seebeek17 pisze:Jako, że to już pewnie ostateczna-finalna wersja, mogę prosić o przeniesienie i wyjęcie stąd tematu do zwykłego Mody Użytkowników?
Co do moda - może kiedyś przetestuję. Wygląda ciekawie.
I regret nothing