Czy macie dość tego nudnego fioletowego granata??
Jeżeli tak to ten reskin jest dla was!
Oto link do pliku :
https://rapidshare.com/files/60144161/HAG_skin.rar.html
Instrukcja w środku w razie czego w pliku instrukcji podałem kontakt
w razie jakby osoby z zewnątrz miały problem z instalacją itd itp.
[MOD] HAG nowy skin Św. Granatu
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
ALCRD, widze ze nie marnujesz czasu! Niedługo cały nasz download bedzie zapełniony Twoimi modami ;P. Tyko pogratulować jak wroce z pracy to wrzuce do działu download no chyba że mnie Tiquill wyprzedzi za co był bym wdzieczny . Najlepiej jak bys dał jeszcze jako załącznik
to tylko tekstury ... zrobilem jeszcze coś oprócz tych granatów mianowicie Skiny Desert Eagle złoty , chrom , czarny i wszystko z działającymi błyszczącymi teksturami (czytalem w nocy tutoriale hehe) pozniej wrzuce jak napisze instrukcje i złoże do kupy wszystko by mozna to było łatwo instalowaćIquid pisze:ALCRD, widze ze nie marnujesz czasu! Niedługo cały nasz download bedzie zapełniony Twoimi modami ;P. Tyko pogratulować jak wroce z pracy to wrzuce do działu download no chyba że mnie Tiquill wyprzedzi za co był bym wdzieczny . Najlepiej jak bys dał jeszcze jako załącznik
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Oka! I wtedy cały modzik powędruje do Downloadu.
Teksturka jest prześliczna a foto jej towarzyszące to również pełna profeska.
Tylko jedna mała prośba. Gdyby tak jeszcze wersja bez elementów talibowych na nim. Wolę holygranade starsze, z dźwiękiem "alleluja", tego z AWP zaś nie znoszę.
Teksturka jest prześliczna a foto jej towarzyszące to również pełna profeska.
Tylko jedna mała prośba. Gdyby tak jeszcze wersja bez elementów talibowych na nim. Wolę holygranade starsze, z dźwiękiem "alleluja", tego z AWP zaś nie znoszę.
Ostatnio zmieniony 04 paź 2007, 16:46 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
serio ? HAG i (zdjecie : https://www.photoblog.pl/ammunation ) powędrowały by do downloadu ?Tiquill pisze:Oka! I wtedy cały modzik powędruje do Downloadu.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Pytanie! No jasne.
Chyba, że wolisz ich nie łączyć i dać jako dwa mody - wtedy będą dwa w downloadzie.
Chyba, że wolisz ich nie łączyć i dać jako dwa mody - wtedy będą dwa w downloadzie.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Hmmm troche by sie gryzły jakbym połączył bo to to samo jakby zrobić kanapke z dżemem i tuńczykiem wiec jakby można bylo 2 osobne ale nie nalegamTiquill pisze:Pytanie! No jasne.
Chyba, że wolisz ich nie łączyć i dać jako dwa mody - wtedy będą dwa w downloadzie.
Ostatnio zmieniony 04 paź 2007, 17:04 przez ALCRD, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zrobione! https://postalsite.info/downloads.php?ca ... nfo_id=109
Czy ja wiem, czy by się gryzły. Myślałem o przeróbce całej paczki tekstur - ale prawo końcowej postaci należy do twórcy. No i może umknęła Ci edycja mojego postu...
A newsa jeszcze nie daję. Poczekam na drugiego modzika, co?
Czy ja wiem, czy by się gryzły. Myślałem o przeróbce całej paczki tekstur - ale prawo końcowej postaci należy do twórcy. No i może umknęła Ci edycja mojego postu...
A newsa jeszcze nie daję. Poczekam na drugiego modzika, co?
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
No nie zauwazylem ta tekstura jest specjalnie do AWPowskiego granadu Jiihad do sw granatu z AW7 mam gdzies starego skina / albo mialem .. tez byl calkiem fajny i dziekuje za dodanieTiquill pisze:Zrobione! https://postalsite.info/downloads.php?ca ... nfo_id=109
Czy ja wiem, czy by się gryzły. Myślałem o przeróbce całej paczki tekstur - ale prawo końcowej postaci należy do twórcy. No i może umknęła Ci edycja mojego postu...
A newsa jeszcze nie daję. Poczekam na drugiego modzika, co?
Ostatnio zmieniony 04 paź 2007, 17:51 przez ALCRD, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zachęcam do zrobienia całej paczki (paczek) z Twoim teksturami (czyli: edycji standardowych paczek) i zapodania jako moda. Z pewnością byłby to łakomy kąsek. Podobałby się.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Btw tekstura desert eagle bedzie miala wade .. ponieważ użyłem nowych tekstur anie zmodyfikowanych standardowych wiec musialem pare innych pakunków zedytować by tekstury dzialaly czyli min zormiar bedzie 16 MB czy to nie bedzie przeszkadzac ?Tiquill pisze:Zachęcam do zrobienia całej paczki (paczek) z Twoim teksturami (czyli: edycji standardowych paczek) i zapodania jako moda. Z pewnością byłby to łakomy kąsek. Podobałby się.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Chm... Podmieniać kilka paczek dla jednej broni to trochę może kolidować z innymi używanymi modami. Ale cóż, nie będzie to taki pierwszy mod. Dawaj. I dodaj swoje .DDS-y, aby każdy mógł też dodać Twoje przeróbki samodzielnie - wtedy konflikt z innymi modami byłby ominięty.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Nie powinny kolidować z inny mi modami poniewarz tylko zedytowałem 2 pakunki static mesh z postala STP i 1 z animations .... by zarówno bron FP co Pickup pistoletu używały nowej tekstury ... wiec nie powinno sie nic stać chyba że ktoś sobie zrobił nowe modele broni zamiast starych w takim dużym pakunku jest najłatwiejsza instalacja .... bez tych pakunków instalacja jest raczej już owiele trudniejsza i lajik sobie by nie poradziłTiquill pisze:Chm... Podmieniać kilka paczek dla jednej broni to trochę może kolidować z innymi używanymi modami. Ale cóż, nie będzie to taki pierwszy mod. Dawaj. I dodaj swoje .DDS-y, aby każdy mógł też dodać Twoje przeróbki samodzielnie - wtedy konflikt z innymi modami byłby ominięty.
a moje ddsy są w pakunku alcrdshader.utx ( i jeden complier w weapontex.utx)
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
No to wszystko jasne! Takiego moda nie spotkałem, który zmieniając tekstury, ingerowałby też w inne paczki. Więc nie widzę i ja żadnego konfliktu. Czekam więc na moda, bo zapowiada się atrakcyjnie!
P.S. Jedna noc nauki dzięki tutkom i już robisz shadery? I nic wcześniej? No, no...
P.S. Jedna noc nauki dzięki tutkom i już robisz shadery? I nic wcześniej? No, no...
Ostatnio zmieniony 04 paź 2007, 18:58 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Musiałem tak zrobić bo moja tekstura to już nie dds tylko Tagra , Envmap zmiksowana w Shader tex tak jak mi doradzał Steaven z RS to najlepszy sposób i dlatego nie moge nadpisac istniejacej tekstury (co by zmniejszyło rozmiar o dobre 14MB)Tiquill pisze:No to wszystko jasne! Takiego moda nie spotkałem, który zmieniając tekstury, ingerowałby też w inne paczki. Więc nie widzę i ja żadnego konfliktu. Czekam więc na moda, bo zapowiada się atrakcyjnie!
EDIT: To nie było takie trudne jak myślałem gorzej z dopasowywaniem zawsze mi cos nie pasowało (za bardzo sie blyszczy , za jasna , za ciemna itd itp ) ogolnie teraz no troszke jasna jest ale tak powinien sie błyszczeć dobrze wypolerowany chrom! a jak
Ostatnio zmieniony 04 paź 2007, 19:02 przez ALCRD, łącznie zmieniany 1 raz.