GTA V

Rozmowy o innych grach wszelakiego rodzaju.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

13 sty 2015, 21:38

BloodLogin93 pisze:Nie no chyba więcej...powinno się liczyć od punktu A do B, jechać i płynąć lecieć biegać, pedałować od początku do końca mapy.
Ale zdajesz sobie sprawę, że obszar gry w San Andreas jest w przybliżeniu nieskończony? Dlatego mówi się o objechaniu mapy możliwie najdłuższą drogą, bo inaczej porównanie nie miałoby najmniejszego sensu.
Silver Dragon pisze:Porównanie map >> https://spong.com/article/30507/GTA-V-Ma ... -After-All
Średnio zrozumiałem ten artykuł, ale zdaję się na opinię ludzi, a w komentarzach wszyscy piszą, że tam tylko gówno prawdę wypisali. :P


Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

13 sty 2015, 21:56

prawdziwy 666, w pełni się zgadzam. Każdy szuka tylko powodu, żeby obsrać jakiś element gry. Czy wymagania czy grafikę czy mapę... Zawsze tak jest i to mnie martwi :/

Co do komputera... To mam 2x2,3 GHz 2 GB RAMu i grafikę 256 MB. Więc niestety nie pogram na takim sprzęcie i się nie dziwię ;)
Czas na nowy...


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

13 sty 2015, 22:11

Zapoznałem się z wymaganiami
Czyli wynika z tego że na XPeku nie ruszy ponieważ będzie brakować DX10.

A jeśli mamy odpowiedni widowz a grafika nie jest kompatybilna z DX 10 11,
to trzeba lecieć po nowy komputer tiaa ?
I te wmuszone 64bity...
PCtowcy dostają w tyłek, to tak jak by R* chciali powiedzieć,
nie mamy ochoty przeportowywać konsolowych wersji :|


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

13 sty 2015, 22:13

BloodLogin93 pisze:I te wmuszone 64bity...
32bit nie obsługuje więcej, niż chyba 4GB ram'u, a chyba trzeba gdzieś to wszystko załadować, nie?


Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

13 sty 2015, 22:32

Ok Blood. Rockstar będzie portował ograniczoną wersję z konsol zeszłej generacji, bo... Bo tak. Tak brzmią takie argumenty. Chcą, żeby ich gra nie zestarzała się w rok. Komputery się rozwijają to i gry się pod względem grafiki rozwijają.
Jeśli masz okazję, sprzęt pozwala na bajery to tak projektujesz grę, żeby w pełni wykorzystała daną platformę. Tak było od zawsze.

A teraz kolejna rzecz na którą narzekasz. Obsługa DirectX 10 i 11. Dlaczego nie wspiera 9? Bo jest zbyt przestarzała na taką grę. Kiedy XP wychodził to największym dostępnym bajerem był DirectX 9.0c w grach. Wtedy nikt nie słyszał nawet o 10 czy 11.
Wyszły nowe systemy. Vista obsługiwała tylko DirectX 10 i 10.1 bodajże. Siódemka to już 10 i 11.
Z reguły karty graficzne, które by wystarczyły zasobami pamięci RAM na GTA V juz obsługują te bajery z Pixel Shader 5.0 i Teselacją z DirectX 11... Więc chyba logiczne, żeby zmienić na system operacyjny, który je w pełni wykorzysta.
A teraz się czepiłeś tych 64 bitów w systemie ... wersje 32 obsługują tylko do 4 GB pamięci RAM a wersje 64 bitowe powyżej 4 GB RAM. Ponadto lepiej ta pamięcią gospodarują gdy masz jej więcej.
32 bity są dla starszych sprzętów z mniejszą ilością RAM coby komputera nie muliło.

To tak w moim uproszczeniu.


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

14 sty 2015, 08:57

Brawo Mike czuje sie jakbym właśnie przeczytał na raz roczną prenumerate "PC Formatu".
Czeka mnie spory wydatek bo chce zagrać.
Ostatnio zmieniony 14 sty 2015, 08:59 przez BloodLogin, łącznie zmieniany 2 razy.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

15 sty 2015, 17:53

Filmiki prezentują jak perfekcyjnie odzworowano miasta :
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony 19 lut 2015, 07:43 przez BloodLogin, łącznie zmieniany 1 raz.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

09 kwie 2015, 10:40

Premiera 14.04

Począwszy od tak standardowych ustawień jak jakość tekstur czy cieni, przez jakość fizyki, wody, MSAA, TXAA, FXAA, na gęstości ruchu ulicznego kończąc. Razem jest to kilkadziesiąt opcji, co daje naprawdę ogrom możliwości. Przy ustawieniu wszystkiego na minimum oraz odpaleniu gry w najniższej możliwej rozdzielczości, czyli 800x600, produkcja faktycznie pochłaniała pamięć oraz zasoby wymienione w minimalnych wymaganiach (możecie je sprawdzić w tym miejscu), niemniej, choć nie prezentowała się zbyt efektownie, była jak najbardziej grywalna.
Źródło: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=10390
Konwersja została zaprojektowana w taki sposób, aby wyglądać nieźle także i na komputerach ze średniej półki, ale jeżeli marzą się wam ustawienia ultra, dobrze byłoby, aby w obudowie waszej maszyny znajdowały się najnowsze podzespoły. GTA V ogrywaliśmy na sprzęcie o następujących parametrach:
procesor: Intel Core i7-4770K 3,5Ghz;
karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 980 8GB;
pamięć operacyjna: 32 GB RAM; dysk twardy: 256 GB SSD.
Źródło: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=10390&STR=2
Powyższa specyfikacja bez większych problemów umożliwia grę „na ultra” w rozdzielczości 1080p i to przy 60 klatkach na sekundę. Kolejną niewątpliwą atrakcją, która jednak stanie się udziałem tylko nielicznych, jest możliwość odpalenia tytułu nawet w rozdzielczości 4K UHD (3840x2160), ale to już potężne obciążenie dla każdego sprzętu. Nawet na komputerze, na którym testowaliśmy demo, nie byliśmy w stanie uzyskać maksymalnej jakości obrazu – musieliśmy, niestety, szukać kompromisów, bowiem, aby pobawić się GTA V ze wszystkimi możliwymi ustawieniami „na ultra” w rozdzielczości 4K, potrzeba karty graficznej z przynajmniej 12 GB pamięci na pokładzie.
Źródło: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=10390&STR=2
[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

09 kwie 2015, 19:06

Daj z tym już spokój. xD
Na niemal każdej stronie już są z tym reklamy, każdy o tym gada.
Nie chcę wiedzieć ile Rockstar wydał na promocję tego. W sumie... to chcę... :D

Ten filmik w 60fps widziałem. Zajebista sprawa. Niestety youtube jakoś nie umiało go obsłużyć (albo to mój firefox), więc pobrałem filmik. Polecam obejrzeć. :)


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

09 kwie 2015, 19:16

Jaram się a jak
Kto mi pożyczy 160 złoty ?? Bo na procesor i kartę graficzna to Ja kredyt biorę :)


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

09 kwie 2015, 19:48

BloodLogin pisze:Kto mi pożyczy 160 złoty ??
Idź i zarób. :facepalm:
BloodLogin pisze:Bo na procesor i kartę graficzna to Ja kredyt biorę :)
I tak masz na 100% lepsze od moich.


I regret nothing
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

09 kwie 2015, 19:55

Kiedyś się tworzyło gry na konkretny komputer
Teraz trzeba złożyć wypasiony komputer, by zagrać w jedną grę

Powoli zaczynam rozumieć, dlaczego konsole powoli przejmują rynek gier
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2015, 19:55 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

09 kwie 2015, 19:56

BloodLogin pisze:Kto mi pożyczy 160 złoty ??
Bez pracy nie ma GTA.
BloodLogin pisze:Bo na procesor i kartę graficzna to Ja kredyt biorę
Serio chce Ci się wchodzić w to bagno?


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

09 kwie 2015, 20:36

Ale to był Suchar.

Wiesz mam zaległości nawet w czwórkę nie grałem, chiałbym sobie porządnie pograć ale konsolki nabywać nie zamierzam, musze zbierać updatować komp z 2005.
7DVD 65GB terenu, ropierduchy i akcji i muzy jednocześnie i do tego potrzeba gigaflopów danych kabelki się popalą od prędkości :P


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

09 kwie 2015, 21:10

seebeek17 pisze:Ten filmik w 60fps widziałem.
Mi się wcale nie podobał. Nic nie pokazał, do tego dodali wyjątkowo ch♥jową muzę i jeszcze to 60 FPS, strasznie dziwnie to wygląda. Przypomina mi to gry-kaszanki pokroju Maluch Racera.


ODPOWIEDZ