General protection fault!
History: AActor::ProcessState <- Object ScriptedTriggerController SMStartup.ScriptedTriggerController0, Old State State FPSGame.ScriptedTriggerController.Scripting, New State State FPSGame.ScriptedTriggerController.Scripting <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Błąd pojawił się zaraz po uruchomieniu AVPC.Ledwo co usłyszłem pierwsze słowa powitalnej
pieśni
NVIDIA GeForce 5500FX 2,66 Ghz 512+1024 MB RAM
[P2] General Protection Fault!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Nie jestem pewny czy to to, ale spróbuj jeszcze kilka razy i jeśli się nie powiedzie to zainstaluj AVPC od nowa. (w tym samym folderze, bo chyba brakuje kilku plików)
- The Iceman
- V.I.P.
- Posty: 1485
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
- Lokalizacja: بيروت
Może masz zwykłego Postala 2? Miałem podobny błąd i musiałem zainstalować STP. Z tym że ja AVPC w ogóle nie mogłem uruchomić.
Ostatnio zmieniony 10 maja 2010, 18:00 przez The Iceman, łącznie zmieniany 1 raz.
Posiadam zasilacz z białej listy.
little_psycho-> ok sprubuje...
The Iceman->Nie, mam STP, AW i oczywiście AWP.Dziwne jednek, że
ze starszymi wersjami nie miałem tego problemu (a mam najnowszą).
Niestety little_psycho reinstall nic nie dał. Cóż będe musiał obejść się ze smakiem
The Iceman->Nie, mam STP, AW i oczywiście AWP.Dziwne jednek, że
ze starszymi wersjami nie miałem tego problemu (a mam najnowszą).
Niestety little_psycho reinstall nic nie dał. Cóż będe musiał obejść się ze smakiem
Ostatnio zmieniony 11 maja 2010, 18:57 przez Korniszon, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam ! Otóż mam Postal 2 AW i kiedy przechodzę przez most (ten po uwolnieniu champa z odmóżdżarni) wyskakuje mi błąd o następującej treści :
AWZombieNoSpit Save2.AWZombieNoSpit14 moved without proper hashing
Historia: FCollisionHash::RemoveActor <- ULevel::MoveActor <- AWZombieNoSpit14 <- APawn::findPathToward <- AController::FindPath <- UObject::ProcessEvent <- (AWZombieController Save2.AWZombieController156, Function AWPawns.AWZombieController.WalkToTarget.BeginState) <- UObject::GotoState <- UObject::ProcessEvent <- (ZombieHead Save2.ZombieHead262, Function AWPawns.ZombieHead.Destroyed) <- ULevel::DestroyActor <- (ZombieHead Save2.ZombieHead262) <- UObject::ProcessEvent <- (AWZombieNoSpit Save2.AWZombieNoSpit14, Function AWPawns.AWPerson.Destroyed) <- ULevel::DestroyActor <- (AWZombieNoSpit Save2.AWZombieNoSpit14) <- UObject::ProcessEvent <- (SceneManager Save2.SceneManager1, Function Engine.Actor.TriggerEvent) <- ASceneManager::UpdateViewerFromPct <- ASceneManager::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
AWZombieNoSpit Save2.AWZombieNoSpit14 moved without proper hashing
Historia: FCollisionHash::RemoveActor <- ULevel::MoveActor <- AWZombieNoSpit14 <- APawn::findPathToward <- AController::FindPath <- UObject::ProcessEvent <- (AWZombieController Save2.AWZombieController156, Function AWPawns.AWZombieController.WalkToTarget.BeginState) <- UObject::GotoState <- UObject::ProcessEvent <- (ZombieHead Save2.ZombieHead262, Function AWPawns.ZombieHead.Destroyed) <- ULevel::DestroyActor <- (ZombieHead Save2.ZombieHead262) <- UObject::ProcessEvent <- (AWZombieNoSpit Save2.AWZombieNoSpit14, Function AWPawns.AWPerson.Destroyed) <- ULevel::DestroyActor <- (AWZombieNoSpit Save2.AWZombieNoSpit14) <- UObject::ProcessEvent <- (SceneManager Save2.SceneManager1, Function Engine.Actor.TriggerEvent) <- ASceneManager::UpdateViewerFromPct <- ASceneManager::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Spróbuj tego.Ktoś gdzieś napisał pisze:udało mi się jednak ominąć to idąc dosłownie przy lewej ścianie...podejrzewam że to błąd filmu albo mapy...idąc środkiem ulicy wychodziło mi z gry...więc jeśli komuś też się tak dzieje to polecam omijać wadliwą część planszy...
Teachin bitches how to swim
Slayer pisze:Spróbuj tego.Ktoś gdzieś napisał pisze:udało mi się jednak ominąć to idąc dosłownie przy lewej ścianie...podejrzewam że to błąd filmu albo mapy...idąc środkiem ulicy wychodziło mi z gry...więc jeśli komuś też się tak dzieje to polecam omijać wadliwą część planszy...
Prubowałem i nic Spróbuję jeszcze może się uda.
Ifeelfree, sorry za literówkę. Albo wpisz po prostu Fly uprzednio włączając czity za pomocą Sissy.
Ostatnio zmieniony 08 cze 2010, 20:17 przez Mr Minio, łącznie zmieniany 1 raz.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Pobierz AWP i sprawa załatwiona. I zagraj od nowa- naprawdę warto. ł:
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
A może wystarczy zwykły save?Chociaż to zabije całą przyjemność z gry.Jeszcze może przed mostem ustaw się na jakimś wysoko położonym miejscu, celownikiem(?) najedź na miejsce do którego musisz/chciałbyś się przenieść i wpisz Teleport, oczywiście poprzedzając wcześniej sissy.
Raczej to nie pomoże, ale wyświadczysz mi przysługe ł: .
Raczej to nie pomoże, ale wyświadczysz mi przysługe ł: .
Ostatnio zmieniony 08 cze 2010, 20:46 przez Slayer, łącznie zmieniany 1 raz.
Teachin bitches how to swim