[P2] General Protection Fault!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Skoro masz okno błędu, jak podałeś na obrazku, to i krótki log też jest. Gra dała radę wygenerować okno błędu, dała też radę wygenerować loga. W przypadku tego AVPC jest to plik PostalChristmas.log w folderze \System\ moda AVPC, tam gdzie EXE gry.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Dzięki. Log wskazuje, że błąd może tkwić w pliku INI gry. Najpierw więc pytanie kontrolne. Postąpiłeś według rady w pierwszym poście tego tematu, punkt 4. Ale usunąłeś plik Postal2.ini czy PostalChristmas.ini? Musisz usunąć PostalChristmas.ini, bo na nim gra działa i tam może tkwić przyczyna błędu. Jeśli tak właśnie zrobiłeś i nie działa, to:
Spróbuj zoptymalizować grę zaczynając od tej sztuczki: start gry bezpośrednio z dowolnej mapy. Czyli prawoklik na jakimś pliku mapy AVPC -> Otwórz za pomocą -> i masz okienko. I teraz inaczej niż w linkowanej radzie. Wybierasz plik PostalChristmas.exe i odznaczasz opcję 'Zawsze używaj', bo na pewno nie chcesz, by Windows skojarzył pliki FUK z grą AVPC. Mapa powinna się wczytać. Jak nie jedna, to druga.
Gdy gra już wystartuje, przejdź do opcji wydajności i zminimalizuj wszystko co możesz. Spróbuj odpalić grę normalnie. Mapa startowa się wczytała - po problemie. Nadal źle? Znów trik z 'Otwórz za pomocą' i zmodyfikuj wydajność, tak by gra działała najpłynniej (nie zawsze minimum to najlepsza wydajność). Liczba przechodniów na minimum.
Jak i to nie pomoże, to - pozostaje odpalać AVPC przez otwarcie jakiejś mapy, albo sejwa.
Jeśli się udało, to powiedz co pomogło. Przyda się na przyszłość, dla innych.
Spróbuj zoptymalizować grę zaczynając od tej sztuczki: start gry bezpośrednio z dowolnej mapy. Czyli prawoklik na jakimś pliku mapy AVPC -> Otwórz za pomocą -> i masz okienko. I teraz inaczej niż w linkowanej radzie. Wybierasz plik PostalChristmas.exe i odznaczasz opcję 'Zawsze używaj', bo na pewno nie chcesz, by Windows skojarzył pliki FUK z grą AVPC. Mapa powinna się wczytać. Jak nie jedna, to druga.
Gdy gra już wystartuje, przejdź do opcji wydajności i zminimalizuj wszystko co możesz. Spróbuj odpalić grę normalnie. Mapa startowa się wczytała - po problemie. Nadal źle? Znów trik z 'Otwórz za pomocą' i zmodyfikuj wydajność, tak by gra działała najpłynniej (nie zawsze minimum to najlepsza wydajność). Liczba przechodniów na minimum.
Jak i to nie pomoże, to - pozostaje odpalać AVPC przez otwarcie jakiejś mapy, albo sejwa.
Jeśli się udało, to powiedz co pomogło. Przyda się na przyszłość, dla innych.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Wow Dzisiaj wywalił mi błąd:
Po 1 nie mam żadnej gry na dysku C.
Po 2 nie mam takiego folderu jak project.
Nie zbadane są wyroki P2. To chyba jakaś pozostałość od twórców, bo widzę to drugi raz w życiu.
Kod: Zaznacz cały
Actor::C:/project/..log. Tick actor...itd
Po 1 nie mam żadnej gry na dysku C.
Po 2 nie mam takiego folderu jak project.
Nie zbadane są wyroki P2. To chyba jakaś pozostałość od twórców, bo widzę to drugi raz w życiu.
8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Rycho3D, ja też nie mam takiego folderu C:/project/ ale ten błąd znam aż za dobrze. Wywala go wtedy, gdy gra lub UCC dostaje zwiechy na poziomie wyższym niż zazwyczaj, na poziomie samego silnika, a błąd ma informować, jak się domyślasz, jego twórców i do nich jest adresowany. Brakuje grze czegoś bardzo podstawowego. Albo czegoś spoza niej. I to drugie dotyczy twojego problemu, jako wziętego moddera. Musiałeś dodać do swojej gry źródła pochodzące z innej gry. Opdalając grę, uaktywniłeś te obce źródła i gra zareagowała w tej okoliczności w sposób dla niej standardowy, tym właśnie C:/project/. Bo nie wie co zrobić innego w odpowiedzi na zadany jej update. Cofnij swoje zmiany, będzie ok.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Wlałeś mu do baku ruskiej benzyny, to i masz!Rycho3D pisze:szalałem trabantem
Chyba tak, podobny komunikat jest, gdy brak pamięci...Rycho3D pisze:Pewnie skończyła się pamięć, bo wcześniej bawiłem się 3DMax-em.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
https://scr.hu/184o/2h3p8
Teraz coś takiego występuje, jak chce przykłaowo odpalić plik homeatnight, czy też junkyard używając STP. Jest to raczej niemożliwe, gdyż miejsca wolne siegają +100GB
//Co do rady to tak, próbowałem setki razy już
Teraz coś takiego występuje, jak chce przykłaowo odpalić plik homeatnight, czy też junkyard używając STP. Jest to raczej niemożliwe, gdyż miejsca wolne siegają +100GB
//Co do rady to tak, próbowałem setki razy już
Ostatnio zmieniony 07 paź 2013, 22:50 przez sk1ba, łącznie zmieniany 2 razy.
a ile masz pamięci ram w systemie bo mi się też tak kiedyś robiło gdy robiłem mapę do postala mając 2 gb ramu i mi się taki błąd pojawił?
Ostatnio zmieniony 07 paź 2013, 22:52 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 2 razy.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie:
Mimo wszystko radzę zrestartować komputer, bo ten drugi komunikat występuje, kiedy w systemie brakuje pamięci. Możesz mieć 8 GB RAMu, ale jeśli wszystko jest zajęte, to też będzie za mało. Gra ma za dużo do wczytania, pamięci wirtualnej brak - i masz ten komunikat. Zrestartuj, jeśli tego nie robiłeś. A możliwe, że problem zniknie. Jeśli nie - wejdź na tą malutką mapę z załącznika. To tylko sześcian i gracz, minimum użytej pamięci. A pozwala w samej grze dokonywać zmian w jej opcjach.
@DOWN: Proszę bardzo. Oby nie było potrzeby wracać do tego problemu.
Jeśli usunąłeś właściwy INI i nie działa, to:Tiquill pisze:usunąłeś plik Postal2.ini czy PostalChristmas.ini? Musisz usunąć PostalChristmas.ini
Mimo wszystko radzę zrestartować komputer, bo ten drugi komunikat występuje, kiedy w systemie brakuje pamięci. Możesz mieć 8 GB RAMu, ale jeśli wszystko jest zajęte, to też będzie za mało. Gra ma za dużo do wczytania, pamięci wirtualnej brak - i masz ten komunikat. Zrestartuj, jeśli tego nie robiłeś. A możliwe, że problem zniknie. Jeśli nie - wejdź na tą malutką mapę z załącznika. To tylko sześcian i gracz, minimum użytej pamięci. A pozwala w samej grze dokonywać zmian w jej opcjach.
@DOWN: Proszę bardzo. Oby nie było potrzeby wracać do tego problemu.
- Załączniki
-
- Clean4Test.zip
- (3.65 KiB) Pobrany 142 razy
Ostatnio zmieniony 09 paź 2013, 21:03 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Pisałem, że sztuczka z INI nie dała rady, mógłbym to setki razy powtarzać - dalej to samo.
Jesli chce odpalić plik przez Postala 2 STP, odpala mi się Polska wersja, bo przypadkowo pierwszy raz sprawdziłem to na tej wersji, a jeśli chodzi o Postal Christmas to jest ten komunikat - https://scr.hu/184o/qph4o
Dzięki za pomoc ogólnie, do dwóch tygodni mam zamiar zrobić format komputera, gdyż syfu tyle jak nigdy. Może to kwestia jakichś brakujących bibliotek w systemie (chociaż wątpie) wtedy znajde inną wersje STP i popróbuje krok po kroku z tego co wypisałeś. Jak się nie uda to znów zawitam z postem w tym temacie. Dzięki wielkie jeszcze raz
Jesli chce odpalić plik przez Postala 2 STP, odpala mi się Polska wersja, bo przypadkowo pierwszy raz sprawdziłem to na tej wersji, a jeśli chodzi o Postal Christmas to jest ten komunikat - https://scr.hu/184o/qph4o
Dzięki za pomoc ogólnie, do dwóch tygodni mam zamiar zrobić format komputera, gdyż syfu tyle jak nigdy. Może to kwestia jakichś brakujących bibliotek w systemie (chociaż wątpie) wtedy znajde inną wersje STP i popróbuje krok po kroku z tego co wypisałeś. Jak się nie uda to znów zawitam z postem w tym temacie. Dzięki wielkie jeszcze raz
Witam. Ostatnio mam straszne problemy z P2C, mianowicie podczas grania co jakieś 10 minut wywala mnie do pulpitu i wyskakuje GPF. Dodatkowo gra mi działa dość wolno (mam poniżej 60fps) Poniżej podaję treść Errora:
An error has occurred. If you continually get the same error, try loading a different save file, submit a bug report, and/or check the Support Forums for assistance.
POSTAL 2 Build Oct 6 2016 17:43:47
OS: Windows NT 6.1 (Build: 7600)
CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 4569 MHz with 1023MB RAM
Video: AMD Radeon R9 200 Series (1)
Level: ..\Save\Save21.usa - Przedmiecia
General protection fault!
History: (DeadBodyMarker LoadMe_0.DeadBodyMarker32, Function Postal2Game.BlipMarker.Timer) <- UObject::ProcessEvent <- AActor::Tick <- TickAllActors <- (NetMode=0) <- ULevel::Tick <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Podobno w P2C ilość crashy została zminimalizowana niemal do zera, a jednak w moim przypadku działa to zupełnie na odwrót jak ma ktoś pomysł co może powodować te zbyt częste jak na P2C GPF niech da znać.
An error has occurred. If you continually get the same error, try loading a different save file, submit a bug report, and/or check the Support Forums for assistance.
POSTAL 2 Build Oct 6 2016 17:43:47
OS: Windows NT 6.1 (Build: 7600)
CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 4569 MHz with 1023MB RAM
Video: AMD Radeon R9 200 Series (1)
Level: ..\Save\Save21.usa - Przedmiecia
General protection fault!
History: (DeadBodyMarker LoadMe_0.DeadBodyMarker32, Function Postal2Game.BlipMarker.Timer) <- UObject::ProcessEvent <- AActor::Tick <- TickAllActors <- (NetMode=0) <- ULevel::Tick <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Podobno w P2C ilość crashy została zminimalizowana niemal do zera, a jednak w moim przypadku działa to zupełnie na odwrót jak ma ktoś pomysł co może powodować te zbyt częste jak na P2C GPF niech da znać.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
pewnie moje spolszczenie albo masz za słabego kompa.
A na serio to nie wiem
A na serio to nie wiem
I'm fucking insane in the brain.
Nie, to raczej nie możliwe Jeden problem udało mi się zniwelować, mianowicie z płynnością gry. Na jednej stronie było napisane że w Postal2.ini zmiana opcji "ReduceMouseLag" z "True" na "False" poprawi wydajność na nowszych PC'tach i ku mojemu mocnemu zdziwieniu z niecałych 60fps zrobiło się nagle 300+ Możliwe że to też zniweluje te cholerne GPF ale jeszcze nie jestem pewienPan Szatan pisze:pewnie moje spolszczenie albo masz za słabego kompa.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688