[P2] General Protection Fault!

Tu pomagamy początkującym i całkiem zaawansowanym w ich kłopotach i błędach z P2, StP i AW.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

02 paź 2013, 16:18

Skoro masz okno błędu, jak podałeś na obrazku, to i krótki log też jest. Gra dała radę wygenerować okno błędu, dała też radę wygenerować loga. W przypadku tego AVPC jest to plik PostalChristmas.log w folderze \System\ moda AVPC, tam gdzie EXE gry.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
sk1ba
Wstydliwy morderca
Posty: 9
Rejestracja: 29 wrz 2013, 22:09

06 paź 2013, 11:25

Wysłane na PW.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 paź 2013, 14:05

Dzięki. Log wskazuje, że błąd może tkwić w pliku INI gry. Najpierw więc pytanie kontrolne. Postąpiłeś według rady w pierwszym poście tego tematu, punkt 4. Ale usunąłeś plik Postal2.ini czy PostalChristmas.ini? Musisz usunąć PostalChristmas.ini, bo na nim gra działa i tam może tkwić przyczyna błędu. Jeśli tak właśnie zrobiłeś i nie działa, to:

Spróbuj zoptymalizować grę zaczynając od tej sztuczki: start gry bezpośrednio z dowolnej mapy. Czyli prawoklik na jakimś pliku mapy AVPC -> Otwórz za pomocą -> i masz okienko. I teraz inaczej niż w linkowanej radzie. Wybierasz plik PostalChristmas.exe i odznaczasz opcję 'Zawsze używaj', bo na pewno nie chcesz, by Windows skojarzył pliki FUK z grą AVPC. Mapa powinna się wczytać. Jak nie jedna, to druga.

Gdy gra już wystartuje, przejdź do opcji wydajności i zminimalizuj wszystko co możesz. Spróbuj odpalić grę normalnie. Mapa startowa się wczytała - po problemie. Nadal źle? Znów trik z 'Otwórz za pomocą' i zmodyfikuj wydajność, tak by gra działała najpłynniej (nie zawsze minimum to najlepsza wydajność). Liczba przechodniów na minimum.

Jak i to nie pomoże, to - pozostaje odpalać AVPC przez otwarcie jakiejś mapy, albo sejwa.


Jeśli się udało, to powiedz co pomogło. Przyda się na przyszłość, dla innych.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 paź 2013, 14:15

Wow Dzisiaj wywalił mi błąd:

Kod: Zaznacz cały

Actor::C:/project/..log. Tick actor...itd
:bolek:
Po 1 nie mam żadnej gry na dysku C.
Po 2 nie mam takiego folderu jak project.
Nie zbadane są wyroki P2. To chyba jakaś pozostałość od twórców, bo widzę to drugi raz w życiu.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 paź 2013, 14:24

Rycho3D, ja też nie mam takiego folderu C:/project/ ale ten błąd znam aż za dobrze. Wywala go wtedy, gdy gra lub UCC dostaje zwiechy na poziomie wyższym niż zazwyczaj, na poziomie samego silnika, a błąd ma informować, jak się domyślasz, jego twórców i do nich jest adresowany. Brakuje grze czegoś bardzo podstawowego. Albo czegoś spoza niej. I to drugie dotyczy twojego problemu, jako wziętego moddera. Musiałeś dodać do swojej gry źródła pochodzące z innej gry. Opdalając grę, uaktywniłeś te obce źródła i gra zareagowała w tej okoliczności w sposób dla niej standardowy, tym właśnie C:/project/. Bo nie wie co zrobić innego w odpowiedzi na zadany jej update. ;) Cofnij swoje zmiany, będzie ok.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 paź 2013, 14:31

Tiquill pisze: Cofnij swoje zmiany, będzie ok.
Nic nie dodałem, szalałem trabantem :D
Pewnie skończyła się pamięć, bo wcześniej bawiłem się 3DMax-em.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 paź 2013, 14:40

Rycho3D pisze:szalałem trabantem :D
Wlałeś mu do baku ruskiej benzyny, to i masz! :P
Rycho3D pisze:Pewnie skończyła się pamięć, bo wcześniej bawiłem się 3DMax-em.
Chyba tak, podobny komunikat jest, gdy brak pamięci...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
sk1ba
Wstydliwy morderca
Posty: 9
Rejestracja: 29 wrz 2013, 22:09

07 paź 2013, 22:45

https://scr.hu/184o/2h3p8

Teraz coś takiego występuje, jak chce przykłaowo odpalić plik homeatnight, czy też junkyard używając STP. Jest to raczej niemożliwe, gdyż miejsca wolne siegają +100GB

//Co do rady to tak, próbowałem setki razy już :/
Ostatnio zmieniony 07 paź 2013, 22:50 przez sk1ba, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

07 paź 2013, 22:51

a ile masz pamięci ram w systemie bo mi się też tak kiedyś robiło gdy robiłem mapę do postala mając 2 gb ramu i mi się taki błąd pojawił?
Ostatnio zmieniony 07 paź 2013, 22:52 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
sk1ba
Wstydliwy morderca
Posty: 9
Rejestracja: 29 wrz 2013, 22:09

08 paź 2013, 14:29

8 gb ramu, wątpie, że to ma coś z tym wspólnego. Jeśli chodzi o parametry komputera to nie muszę sie o nie obawiać.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

08 paź 2013, 14:57

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie:
Tiquill pisze:usunąłeś plik Postal2.ini czy PostalChristmas.ini? Musisz usunąć PostalChristmas.ini
Jeśli usunąłeś właściwy INI i nie działa, to:

Mimo wszystko radzę zrestartować komputer, bo ten drugi komunikat występuje, kiedy w systemie brakuje pamięci. Możesz mieć 8 GB RAMu, ale jeśli wszystko jest zajęte, to też będzie za mało. Gra ma za dużo do wczytania, pamięci wirtualnej brak - i masz ten komunikat. Zrestartuj, jeśli tego nie robiłeś. A możliwe, że problem zniknie. Jeśli nie - wejdź na tą malutką mapę z załącznika. To tylko sześcian i gracz, minimum użytej pamięci. A pozwala w samej grze dokonywać zmian w jej opcjach.


@DOWN: Proszę bardzo. Oby nie było potrzeby wracać do tego problemu. ;)
Załączniki
Clean4Test.zip
(3.65 KiB) Pobrany 138 razy
Ostatnio zmieniony 09 paź 2013, 21:03 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
sk1ba
Wstydliwy morderca
Posty: 9
Rejestracja: 29 wrz 2013, 22:09

09 paź 2013, 20:32

Pisałem, że sztuczka z INI nie dała rady, mógłbym to setki razy powtarzać - dalej to samo.
Jesli chce odpalić plik przez Postala 2 STP, odpala mi się Polska wersja, bo przypadkowo pierwszy raz sprawdziłem to na tej wersji, a jeśli chodzi o Postal Christmas to jest ten komunikat - https://scr.hu/184o/qph4o


Dzięki za pomoc ogólnie, do dwóch tygodni mam zamiar zrobić format komputera, gdyż syfu tyle jak nigdy. Może to kwestia jakichś brakujących bibliotek w systemie (chociaż wątpie) wtedy znajde inną wersje STP i popróbuje krok po kroku z tego co wypisałeś. Jak się nie uda to znów zawitam z postem w tym temacie. Dzięki wielkie jeszcze raz ;)


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

08 kwie 2017, 19:38

Witam. Ostatnio mam straszne problemy z P2C, mianowicie podczas grania co jakieś 10 minut wywala mnie do pulpitu i wyskakuje GPF. Dodatkowo gra mi działa dość wolno (mam poniżej 60fps) Poniżej podaję treść Errora:

An error has occurred. If you continually get the same error, try loading a different save file, submit a bug report, and/or check the Support Forums for assistance.

POSTAL 2 Build Oct 6 2016 17:43:47

OS: Windows NT 6.1 (Build: 7600)
CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 4569 MHz with 1023MB RAM
Video: AMD Radeon R9 200 Series (1)
Level: ..\Save\Save21.usa - Przedmieœcia

General protection fault!

History: (DeadBodyMarker LoadMe_0.DeadBodyMarker32, Function Postal2Game.BlipMarker.Timer) <- UObject::ProcessEvent <- AActor::Tick <- TickAllActors <- (NetMode=0) <- ULevel::Tick <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Podobno w P2C ilość crashy została zminimalizowana niemal do zera, a jednak w moim przypadku działa to zupełnie na odwrót :< jak ma ktoś pomysł co może powodować te zbyt częste jak na P2C GPF niech da znać.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

08 kwie 2017, 19:43

pewnie moje spolszczenie albo masz za słabego kompa.



A na serio to nie wiem xD


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

08 kwie 2017, 20:08

Pan Szatan pisze:pewnie moje spolszczenie albo masz za słabego kompa.
Nie, to raczej nie możliwe :P Jeden problem udało mi się zniwelować, mianowicie z płynnością gry. Na jednej stronie było napisane że w Postal2.ini zmiana opcji "ReduceMouseLag" z "True" na "False" poprawi wydajność na nowszych PC'tach i ku mojemu mocnemu zdziwieniu z niecałych 60fps zrobiło się nagle 300+ :zdziw: Możliwe że to też zniweluje te cholerne GPF ale jeszcze nie jestem pewien :drapanie:


ODPOWIEDZ