[P2] General Protection Fault!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Kacpero Dude
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 19
- Rejestracja: 11 lis 2008, 18:54
- Lokalizacja: z Paradise
1.Nie wiem dokładnie, ale mam Postala z Playa
2.Nie, nic nie instalowałem
3.Windows XP
4.Tylko AWP i AW
5.Tak
6.Nie
2.Nie, nic nie instalowałem
3.Windows XP
4.Tylko AWP i AW
5.Tak
6.Nie
Kiedy Koleś padnie inni dołączą do niego bardzo szybko
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A na pewno zanim przedstawiłeś swój problem, zastosowałeś znane rozwiązania wylistowane w pierwszym poście tego tematu, a konkretnie to:
Lothar pisze:4. Jeśli gra się nie włącza - pomóc może wywalenie pliku Postal2.ini, co zaowocować powinno odpaleniem gry w tzw. Safe Mode
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Kacpero Dude
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 19
- Rejestracja: 11 lis 2008, 18:54
- Lokalizacja: z Paradise
Tak, zastosowałem ale nic to nie dało.
Kiedy Koleś padnie inni dołączą do niego bardzo szybko
- Kacpero Dude
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 19
- Rejestracja: 11 lis 2008, 18:54
- Lokalizacja: z Paradise
Zainstalowałem najpierw Postala 2 STP później Apocalypse Weekend a na końcu AWP
Kiedy Koleś padnie inni dołączą do niego bardzo szybko
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Chm, TickAllActors na poziomie menu głównego? Mój zasób rad kończy się na sugestii reinstalacji STP, na razie samej STP. Starej nie usuwaj, a tylko zmień nazwę folderu. Jeśli nowa będzie działać, zachowaj tą nową, wklejając do niej ze starej folder z AW i AWP. Zabieg szybszy niż metodyczne szukanie przyczyny - a może pomóc.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Kacpero Dude
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 19
- Rejestracja: 11 lis 2008, 18:54
- Lokalizacja: z Paradise
Ok, spróbuję i napiszę czy dało to jakiś efekt.
[EDIT]Dzięki wielkie Tiquill, pomogła twoja rada
[EDIT]Dzięki wielkie Tiquill, pomogła twoja rada
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2011, 21:48 przez Kacpero Dude, łącznie zmieniany 1 raz.
Kiedy Koleś padnie inni dołączą do niego bardzo szybko
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Kacpero Dude, to i AWP powinno działać. Coś miałeś skopane w folderze System, ale już nie musimy dochodzić.
Jest jeszcze lepszy sposób. Zapraszam tutaj.Rycho3D pisze:AWP Tworzy skrót do pliku ini .
Odpal z edytora.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Kacpero Dude
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 19
- Rejestracja: 11 lis 2008, 18:54
- Lokalizacja: z Paradise
Dzisiaj włączyłem postala i znowu to samo
Nie wiem co sie dzieje. Przecież wczoraj wszystko było dobrze, AWP chodziło, ale zrobiłem dużą rozróbe i mnie crashnęło. A tu dzisiaj włączam i dalej fault na STP a AWP nic
Nie wiem co sie dzieje. Przecież wczoraj wszystko było dobrze, AWP chodziło, ale zrobiłem dużą rozróbe i mnie crashnęło. A tu dzisiaj włączam i dalej fault na STP a AWP nic
Kiedy Koleś padnie inni dołączą do niego bardzo szybko
- Kacpero Dude
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 19
- Rejestracja: 11 lis 2008, 18:54
- Lokalizacja: z Paradise
Usuwałem i nic to nie pomogło.
[EDIT]Wychodzi na to, że codziennie bym musiał przeinstalowywać gre, ale to troche bez sensu.
[EDIT2]Przeinstalowałem dzisiaj STP, AW i przy włączaniu STP wyskakuje to samo, a przy włączaniu AW wyskakuje takie coś:
General protection fault!
History: FBspLightVertexStream::GetStreamData <- FD3DDynamicVertexStream::AddVertices <- FD3DRenderInterface::SetDynamicStream <- FBspLightDrawList::Render <- FBspDrawList::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
[EDIT]Wychodzi na to, że codziennie bym musiał przeinstalowywać gre, ale to troche bez sensu.
[EDIT2]Przeinstalowałem dzisiaj STP, AW i przy włączaniu STP wyskakuje to samo, a przy włączaniu AW wyskakuje takie coś:
General protection fault!
History: FBspLightVertexStream::GetStreamData <- FD3DDynamicVertexStream::AddVertices <- FD3DRenderInterface::SetDynamicStream <- FBspLightDrawList::Render <- FBspDrawList::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Ostatnio zmieniony 02 maja 2011, 14:26 przez Kacpero Dude, łącznie zmieniany 2 razy.
Kiedy Koleś padnie inni dołączą do niego bardzo szybko
Witam, od pewnego czasu gdy zainstalowalem awp itp wyskakuje mi owe okno z napisem
Mozna jakos na to poradzic? na prawde mi na tym zalezy.
Pogram moze jakies 5-10 min i wyskakuje to i wylacza gre.
Licze na szybka odpowiedz !
Kod: Zaznacz cały
General protection fault!
History: FCollisionHash::ActorLineCheck <- CheckWithActors <- ULevel::MultiLineCheck <- ULevel::MoveActor <- MoneyPickup21 <- AActor::physFalling <- AActor::performPhysics <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Pogram moze jakies 5-10 min i wyskakuje to i wylacza gre.
Licze na szybka odpowiedz !
Nie Bawisz Się... NIE ŻYJESZ!!
Pierwszy post w tym temacie:
Lothar pisze:Znane przypadki:W tym przypadku pomóc powinno odznaczenia opcji "Allow Projectors / Zezwól na Obrazy" (oraz Limb Fix o Head Fix, jeśli używasz AWP).General protection fault!
History: FCollisionHash::ActorLineCheck <- CheckWithActors <- ULevel::MultiLineCheck <- ULevel::SingleLineCheck <- UMeshEmitter::UpdateParticles <- AEmitter::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."