[P2] General Protection Fault!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- trojac2889
- Wstydliwy morderca
- Posty: 7
- Rejestracja: 27 sty 2011, 17:09
Jak pierwszy raz to grę od nowa a czy zapisywałem?? nie pamiętam
a teraz to się gra nie chce włączyć to już nie wejde
I mam taką myśl sprubuję pobrać wersję zwykłego postala 2 nie stp i wtedy to sprawdze
mialem gdzies plyte oryginalna ale sa na nie czrne rysy to na bank nie pojdzie
a teraz to się gra nie chce włączyć to już nie wejde
I mam taką myśl sprubuję pobrać wersję zwykłego postala 2 nie stp i wtedy to sprawdze
mialem gdzies plyte oryginalna ale sa na nie czrne rysy to na bank nie pojdzie
Ostatnio zmieniony 28 sty 2011, 23:41 przez trojac2889, łącznie zmieniany 1 raz.
Otwórz plik Postal2.INI i zmień w nim linijkę:
StartupFullscreen=True
na
StartupFullscreen=False
To może pomóc
StartupFullscreen=True
na
StartupFullscreen=False
To może pomóc
Daj znać, jak już pobierzesztrojac2889 pisze:I mam taką myśl sprubuję pobrać wersję zwykłego postala 2
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
- trojac2889
- Wstydliwy morderca
- Posty: 7
- Rejestracja: 27 sty 2011, 17:09
Nic nie dałoOtwórz plik Postal2.INI i zmień w nim linijkę:
StartupFullscreen=True
na
StartupFullscreen=False
To może pomóc
Wogóle dzięki chłopaki że się staracie pomagać ja wogóle nie wiem co jest kiedyś miałem oryginałkę z playa stp i aw ale aw w stanie dobrym natomiast stp tragicznym za szafką znalazłem
I mam takie pytanie czy postal zajmuje 1 giga bo w wymaganiach pisze ze 3bg a wcześniej jak chodził nie patrzałem ile zajmuje i teraz widze 1 giga czy to ma coś do rzeczy pobiore i zobacze tego postala 2 zwykłego
aa i jak by sprubować coś z aw zrobić nie wiem pójdzie ono jak podstawą jest pirat? może z niego jakieś pliki wyciągnąć postal2.ini albo coś takiego?
Pobrałem zwykłego dalej nie działa
Ostatnio zmieniony 29 sty 2011, 14:01 przez trojac2889, łącznie zmieniany 2 razy.
witajcie mam taki problem gdy wlaczam AWP (mam awp + ed) gram 5-10 min i wyskakuje error
General protection fault!
Usunolem potal2.ini z systemu postala i nic nie dalo . Zmniejszylem rowniez dym itp. ale tez nic nie dalo moze ktos pomodz bd wdzieczny
Pozdrawiam Dera12
General protection fault!
Usunolem potal2.ini z systemu postala i nic nie dalo . Zmniejszylem rowniez dym itp. ale tez nic nie dalo moze ktos pomodz bd wdzieczny
Pozdrawiam Dera12
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Niestety jest to normalne w AWP. Jak robisz zbyt dużą sieczkę, silnik gry nie wyrabia i wywala do windy. Aby to ograniczyć, w opcjach wydajności zaznacz Limb fix i Head fix, częstotliwość GPF'ów będzie mniejsza
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
w angielskiej wersji to tak:
Options>Performance>Adjust settings manually i zaznaczasz Limb Fix i Head Fix
w polskiej nie pamiętam już ale:
Opcje>Wydajność>Ustaw wydajność ręcznie>i dwa opcje od samego dołu.
A ja mam tu coś dla was:
KrotchyAmmoInv Cus--Flafster-weapon--.KrotchyAmmoInv0 (Function Engine.Inventory.PrioritizeArmor:0000) Infinite script recursion (250 calls) detected
History: FFrame::Serialize <- AActor::ProcessState <- Object MrDTNadeExplosion Cus--Flafster-weapon--.MrDTNadeExplosion0, Old State State MrDMods.MrDTNadeExplosion.Exploding, New State State MrDMods.MrDTNadeExplosion.Exploding <- AActor::Tick <- AEmitter::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Zdarza się po rzuceniu niebieskiego granatu z ekwipunku pana Downerupa.
Options>Performance>Adjust settings manually i zaznaczasz Limb Fix i Head Fix
w polskiej nie pamiętam już ale:
Opcje>Wydajność>Ustaw wydajność ręcznie>i dwa opcje od samego dołu.
A ja mam tu coś dla was:
KrotchyAmmoInv Cus--Flafster-weapon--.KrotchyAmmoInv0 (Function Engine.Inventory.PrioritizeArmor:0000) Infinite script recursion (250 calls) detected
History: FFrame::Serialize <- AActor::ProcessState <- Object MrDTNadeExplosion Cus--Flafster-weapon--.MrDTNadeExplosion0, Old State State MrDMods.MrDTNadeExplosion.Exploding, New State State MrDMods.MrDTNadeExplosion.Exploding <- AActor::Tick <- AEmitter::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Zdarza się po rzuceniu niebieskiego granatu z ekwipunku pana Downerupa.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2011, 22:43 przez MaxiS, łącznie zmieniany 1 raz.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
MaxiS, wygląda na to, że przesadziłeś z ilością broni w ekwipunku. Proponuję ustawić kod sweet pod kątem najczęściej używanych broni, albo po prostu wyrzucić nieużywane a problem nie będzie występował
Ostatnio zmieniony 16 mar 2011, 15:29 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Gdy chce zagrać w mapę zrobioną w edytorze awp to mam taki błąd
Nie uda³o siê znaleŸæ pliku 'Class AW7Game.Class Class UnrealEd.Options2DShaperExtrudeToPoint'
Historia: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- InitGameInfo <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- UGameEngine::Init <- InitEngine
byłbym niezmiernie wdzięczny za pomoc
Nie uda³o siê znaleŸæ pliku 'Class AW7Game.Class Class UnrealEd.Options2DShaperExtrudeToPoint'
Historia: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- InitGameInfo <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- UGameEngine::Init <- InitEngine
byłbym niezmiernie wdzięczny za pomoc
- Fireheaven
- Wstydliwy morderca
- Posty: 9
- Rejestracja: 12 mar 2011, 13:12
- Lokalizacja: mam komputer ?
nie wiem czy komuś ten błąd wystąpil ale ja mam cos takiego : General protection fault!
History: UObject::ProcessEvent <- (kDudePlayer Save10.kDudePlayer0, Function Postal2Game.P2Player.ThrowPowerup) <- UObject::ScriptConsoleExec <- (kDudePlayer Save10.kDudePlayer0) <- UPlayer::Exec <- UViewport::Exec <- UWindowsViewport::Exec <- UInput::ExecInputCommands <- UInput::Process <- UEngine::InputEvent <- UWindowsViewport::CauseInputEvent <- WM_KEYDOWN <- UWindowsViewport::ViewportWndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 000700E6 256 <- MessagePump <- MainLoop
History: UObject::ProcessEvent <- (kDudePlayer Save10.kDudePlayer0, Function Postal2Game.P2Player.ThrowPowerup) <- UObject::ScriptConsoleExec <- (kDudePlayer Save10.kDudePlayer0) <- UPlayer::Exec <- UViewport::Exec <- UWindowsViewport::Exec <- UInput::ExecInputCommands <- UInput::Process <- UEngine::InputEvent <- UWindowsViewport::CauseInputEvent <- WM_KEYDOWN <- UWindowsViewport::ViewportWndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 000700E6 256 <- MessagePump <- MainLoop
Medyczny przypadek
"Duszę ma na ramieniu, a serce na dłoni,
dziwią się medycy, że jeszcze nie po nim."
"Duszę ma na ramieniu, a serce na dłoni,
dziwią się medycy, że jeszcze nie po nim."
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Fireheaven, nawet w KW2 zdarzają się błędy. Jeśli raz, to nieistotne. Jeśli często, to jaki powerup go powoduje... Nie odpowiadaj, gdy miałeś to raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Kacpero Dude
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 19
- Rejestracja: 11 lis 2008, 18:54
- Lokalizacja: z Paradise
Mi przy włączaniu zwykłego Postala 2 STP dochodzi do menu głównego i wywala taki błąd:
General protection fault!
History: UpdateAnimation <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
I nie wiem dlaczego ale AWP się w ogóle nie chce włączyć. Mam tylko ostrzeżenie i później się wyłącza i nic.
Bardzo proszę o szybką odpowiedź.
General protection fault!
History: UpdateAnimation <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
I nie wiem dlaczego ale AWP się w ogóle nie chce włączyć. Mam tylko ostrzeżenie i później się wyłącza i nic.
Bardzo proszę o szybką odpowiedź.
Kiedy Koleś padnie inni dołączą do niego bardzo szybko
1. Jaka wersja STP?
2. Czy instalowałeś 1409X na polską wersje?
3. Windows XP, Vista, czy 7?
4. Nie wrzucałeś absolutnie żadnych modów?
5. Czy prędzej STP chodziło bez zarzutów?
6. Czy jest to może wersja FreeSTP?
Treściwe odpowiedzi na powyższe pytania ułatwią znalezienie i prawdopodobne wyeliminowanie problemu. Z wersjami FreeSTP i 1409X pomaga zazwyczaj prosty reinstall
2. Czy instalowałeś 1409X na polską wersje?
3. Windows XP, Vista, czy 7?
4. Nie wrzucałeś absolutnie żadnych modów?
5. Czy prędzej STP chodziło bez zarzutów?
6. Czy jest to może wersja FreeSTP?
Treściwe odpowiedzi na powyższe pytania ułatwią znalezienie i prawdopodobne wyeliminowanie problemu. Z wersjami FreeSTP i 1409X pomaga zazwyczaj prosty reinstall
Nobody Expects The Spanish Inquisition!