Gdzie jest to Lower Paradise?

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 maja 2008, 22:40

Plan Lower Paradise? Chm, dobry pomysł. Trzeba by zeskrinować wszystkie mapy w widoku z góry, bardzo z góry...

Cały ten temat, to bardziej zabawa, w skojarzenie obu części miasta, niż w faktycznym odnalezieniu Lower Paradise. Skojarzeniu, czyli: "No, wiecie, ja mam taki pomysł, że droga X w StP może wieść do mapy Z w AW". ;) Zabawa znaczy.

Podziemi nie ma. A ja chyba zmienię tytuł tego topica, bo jest nieco mylący... Przekorny, ale za dużo nieporozumień wywołuje.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Komisarz C
Niedorobiony bandzior
Posty: 40
Rejestracja: 09 maja 2008, 18:46
Lokalizacja: Polska

18 maja 2008, 11:51

Zauważyłem że Ciuciu jak wszedł do tego podziemnego "piekła" wykorzystał to wskakując tak przez ścianę tak pod ziemię, może do Lower Paradise też tak można dojść, gdzieś ukryte przejście, bo skoro z kodem latanie i przechodzenie przez ścianę mapy się nie ładują to może właśnie znaleźliście przejście, ale mapa się nie załadowała z kodu, trzebaby było wszędzie posprawdzać czy nie ma może takich przejść


Obrazek
Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2007
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

18 maja 2008, 12:23

Bardzo wiele razy oglądałem mapy w PostED i żadnych telepadów nie znalazłem ,ale to dobra myśl xxKoMiSxx, :D Tylko ,że w folderze Maps było by Lower Paradise ,a sprawdzałem i na 100% niema ... Ale co tam kto szuka nie błądzi , więc szukajmy :D


Awatar użytkownika
Komisarz C
Niedorobiony bandzior
Posty: 40
Rejestracja: 09 maja 2008, 18:46
Lokalizacja: Polska

18 maja 2008, 15:17

Ale może, ale nie musi być tak, że ta mapa jest np w innym katalogu i z innym roszerzeniem, bo to możliwe, RWS mogło by takie coś zrobić, z nimi nigdy nie wiadomo...
Ostatnio zmieniony 18 maja 2008, 15:18 przez Komisarz C, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

18 maja 2008, 20:26

Heh, zaczynacie tworzyć mity, jak o magicznym kamieniu w Diablo II na czacie Closed Battle.Net, który to miał robić nie wiadomo co xD


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

18 maja 2008, 20:51

xxKoMiSxx pisze:Ale może, ale nie musi być tak, że ta mapa jest np w innym katalogu i z innym roszerzeniem, bo to możliwe, RWS mogło by takie coś zrobić, z nimi nigdy nie wiadomo...
nie będę komentował głupoty tego postu :sciana:

powiem tylko że nie nie mogli tak zrobić


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 maja 2008, 21:29

Gdzie jest to Lower Paradise względem map P2:StP? Nie zachęcam do szukania tajemniczego przejścia, ale do dywagacji, gdzie względem Paradise może znajdować się Lower Paradise. Gdzie teoretycznie może być, ale nie jak dojść? :bolek:

Które miejsce pasuje lokalizacją, klimatem? Gdzie chcielibyście, by było.

To zabawa taka, nic więcej. :D
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

01 sty 2010, 15:30

Grając na mapie Bullfish Interactive, będąc w "ogródku" często słychać dźwięki lokomotywy/pociągu. uważam więc, że siedziba tej firmy może być umiejscowiona gdzieś blisko zajezdni. W późniejszej części posta, nadal pójdę tym tokiem rozumowania, ale najpierw co innego.

Jeśli chodzi o Obóz Talibów, to bardzo możliwe, że jest gdzieś w pobliżu Tora-Bora.
Baza wojskowa- kolejny znak zapytania. Koleś zostaje schwytany przez wojskowych i nagle pojawia się na nowej mapie. Nie wiemy nic o tym, czy był transportowany przez długi okres czasu. Z drugiej strony, gdy z niej wychodzi znowu znajduje się w Lower Paradise, co wyklucza położenie bazy "gdzieś na odludziu".

W AW Koleś często nie chodzi, tylko "transportuje się" do następnej mapy, a więc ciężko powiedzieć w jakiej odległości jest np. Elephant Preserve, albo CowFarm(myślę, że gdzieś na obrzeżach miasta).
Tym bardziej, że Koleś spotykając zioma, który potrzebuje nóg słonia na trampki dla dzieci, chce, aby tamten podwiózł go do miasta.

No tak, a co jeśli chodzi o położenie stacji metra obok Lower Paradise/budynku Bullfish Interactive? Na mapie Postala zaznaczyłem kilka miejsc w których może znajdować się Lower Paradise.
Obrazek

Najmniejszy obszar- nie zdaje mi się, jest za mały.
Zostaje zachód, lub północ, albo nawet i zachód i północ, jako jeden kompleks.

Na razie to tyle, ale niedługo powrócę do świata Postala i poszukam więcej śladów, które mogłyby naprowadzić mnie na trop.

A może trzeba szukać gdzie indziej?


Mapa Bridge. Rzeka pod mostem. Może ta sama, która swe źródło ma na mapie z fabryką napalmu(zakładając, że nie są to tylko ścieki)
Obrazek



Inny ślad- mapa Kościół obok przejścia do Zajezdni. Tajne przejście do bazy Talibów.
Może więc obóz, będący połączony z Lower Paradise, jest połączony z Tora-Bora, do której wejście leży np. w Zajezdni(ale też np. w lesie, albo za przyczepą Dude'a)
Obrazek

Rury znajdujące się w Server Complex. Do czego służą? Są tak wysokie, że widać przez nie niebo, może prowadzą do Lower Paradise? Niestety po użyciu kodu na latanie po teksturze nieba nie ma już niczego.
Obrazek

No i wreszcie sama Tora-Bora przypominająca bardzo obóz Talibów.
Obrazek

I na koniec ciekawostka. W jednym z "pomieszczeń" Tora-Bora mamy takie jakby więzienie. Siedzi w nich 2 wojskowych. Kopnięcie w jakiś bezpiecznik powoduje otwarcie celi i pojawienie się Talibów chcących zabić i nas i owych żołnierzy. Czyżby w AW żołnierze odpłacili Talibom i to oni ich uwięzili?

Obrazek
Ostatnio zmieniony 01 sty 2010, 15:58 przez Mr Minio, łącznie zmieniany 1 raz.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

01 sty 2010, 17:36

Ja osobiście zawsze trzymałem się tego, że Lower Paradise mogłoby być... źle. Droga do Lower Paradise mogłaby prowadzić tymi torami na mapie z zajezdnią (tamte prowadzące na północ od miasteczka). Z drugiej strony na północy jest cmentarz, a cmentarz jest na obrzeżach miasta, więc ta opcja niejako odpada.

A teraz to, co lubię najbardziej, czyli komentowanie wypowiedzi :) (w tym wypadku komentarz do posta Mr Minio)

Umiejscowienie obozu Talibów - z jednej strony kompletnie bez sensu, z drugiej strony świetny pomysł. Dlaczego? To tak, jakbym założył firmę, miał centralę w Rzeszowie i oddział tej firmy też zrobił w Rzeszowie. Po co układać wszystko na kupę? Nie ma to sensu. Ale w sumie lepiej nie dałoby się umieścić obozu, bo nawet pasuje wejście do obozu Talibów (wątpię, żeby ktokolwiek się tam cofnął) - jest tam skrzynka na listy :) i coś takiego jak ta dziura przed wejściem do Tora Bora, co jak się do niej wpadnie, to Koleś ginie.

Teraz misja z krowami i misja ze słoniami. Przy cut-scence, w której dostajemy młot, widać w tle zabudowania (co prawda dość słabo, ale jednak widać jakiś spory budynek nad policjantem), więc to są chyba obrzeża miasta.
Misja ze słoniami - przy wejściu do rezerwatu jest przecież chałupa Vince'a. A że czegoś się na Postalu dorobił, to raczej w centrum miasta by się nie budował. Więc pewnie też obrzeża miasta, i to pewnie ta sama strona, aby turystom łatwiej było się przemieszczać do poszczególnych miejsc (dzieci by se na słonia popatrzyły, i na krowę pewnie też). Wiem, wiem, gadam głupoty, ale to po prostu to, co myślę.

Rzeka pod mostem z AW. Założenie, że to nie tylko ścieki, jest dość słabe z tego powodu, że ta rzeka zaczyna się dokładnie obok fabryki, a nie byłoby jej, gdyby nie były tą drogą odprowadzane ścieki z fabryki. Poza tym przegapiłeś drogę wyjazdową, jak Koleś ucieka z LP przed wybuchem bomby atomowej, którą zostawił w Bullfish Interactive (swoją drogą, czemu ta nazwa jest w AW ocenzurowana? No, mniejsza z tym), a patrząc na drogę, którą jechał (była prosta), więc można wnioskować, że to LP jest gdzieś na południu.

Rury w Obligatory Sewer Complex. Skoro widać niebo, to chyba musi być przedtem ziemia. Czyli nic tam nie ma. Musiałbyś dokładnie przeanalizować drogę, którą idziesz, a następnie spróbować "zaznaczyć się" na mapie (w sensie, w którą stronę byłbyś przekręcony na północ, wschód itd.)

I ciekawostka: zabij mnie, ale nie pamiętam atakującej armii Talibów, może ich ze dwóch było. Więc określenie "Talibów" jest chyba zbyt mocne, lepiej było powiedzieć "Taliba" (jako jeden). Ale mniejsza z tym. W każdym bądź razie:
1. Będąc w celi w AW, podpalamy TALIBA.
2. Pierwszy trup, jakiego widzimy, to TALIB.
Więc sami się chyba nie zamknęli w więzieniu dla "wrogich rebeliantów" (??? - nie mogę sobie przypomnieć tego słowa, ale to coś podobnego do rebelianta).

Uuufff, opisałem się. Chyba z 40 min pisałem i myślałem, co napisać.


Awatar użytkownika
DJ Pudzianos
Miłośnik broni
Posty: 208
Rejestracja: 04 lut 2008, 17:06

18 sty 2010, 17:14

Tak czytajac cały wątek, postanowiłm dodać od siebie kilka sensownych 3 groszy:

1. Przejście z Paradise z StP do Lower Paradise
Oczywiście takowego przejścia nie ma. Dodatek powstawał już PO stworzeniu / wydaniu podstawki, a zatem i mapy do niego. Nie jest możliwym, by tworząc P2 myśleli tez już o AW.
Można też zauważyć, ze wszystkie ulice z Paradise (będę nazywał tak miasto z StP, a z AW - Lower Paradise) są ulicami ślepymi, żadna nie stwarza nawet wrażenia, ze prowadzi gdzieś dalej. Fakt, początkowo wydaje się, ze ulica prowadząca do Wujka Dave'a jest też "wylotówką" z miasta, jednak w Piątek mozna się przekonać, ze to także "ślepa ulica". Tak samo jest z Lower Paradise, jedyna ulica z "kontynuacją" jest ta prowadząca do Bazy Wojskowej. Inne kończą się murem, czy domem.
Obiecywane podobieństwa między StP a AW? Oprócz łudząco podobnej kliniki, to także są postaci, niezmienione od podstawki, czy Baza Terrorystów.
Pomoca byłaby mapa Lower Paradise (a'la ta, którą ujrzymy pod klawiszem F). Jednak ze względu na konstrukcję AW, stoi to w zupełnej sprzeczności ze zdrowym rozsądkiem.

Tak więc Paradise i Lower Paradise łączy faktycznie tylko owo wzniesienie koło fabryki napalmu. Tu mozna zauważyć, ze jest ono o wiele, wiele większe, podobnie jak litera P, niż w StP. Przejścia nie ma, co udowadnia gruntowne przeszukania map. To tak w sytuacji realnej. Ale pogdybać można ;)

2. Gdzie może być to Lower Paradise?
Oczywiście chodzi tu o stosunek LP do miasta z StP . Skłonny jestem przychylić się do twierdzenia, że na wschodzie, tam, za domem Kolesia. Jednak oddala się ono w kierunku Południowym (pomoże to uzmysłowić gruntowne przyjżenie się finalnemu filmikowi z AW, ułożenia góry i tej litery na nim (zakładajac oczywiście, zę to wciąż ta sama góra koło Fabryki Napalmu). Same tory, które były juz poruszane w tym wątku. Jak widać na mapie, prowadzą "gdzieś tam". Jest to jedyna możliwość fizycznego opuszczenia Paradise dla mieszkańców. Swoją drogą - czemu w znanym Paradise nie ma dworca, hmm? ;) Stąd ich "kontynuacja" moze przechodzić pzrez bazę wojskową, czemu nie!
Co do rzeki. Jak każdy moze zauważyć, ze typowa rzeka przez Paradise nie przepływa, oprócz ścieków. Może tak być, ze rzeka z finału Paradise po prostu przepływa OBOK (równolegle) miasteczka. Płynie też w wąwozie, jest wielka, więc ta mała srużka obok Fabryki nie moze być jej źródłem (no, moze dopływem, jeśli w ogóle to rzeka, a jestem zdania, ze nie).
No i naturalnie Dom Vince'a, a zatem i rezerwat słoni, oraz pastwisko krów - tak, znajdują się poza miastem, co najwyżej na jego obrzeżach.

3. Domniemane łączniki - Sewer Complex
Rury, które ponoć prowadzą do LP, to... tylko rury kanalizacyjne! Taki odpowiednik studzienki sciekowej, której ktoś ukradł pokrywę. Nic dziwnego, ze widać niebo. Może to też być xródło doprowadzania powietrza do jaskini.
Obóz Talibów - z pewnością jest w zamierzeniu daleko za miastem, ukryty w jakimś wąwozie. Nikt o zdrowych zmysłach nie stawiał by bazy ugrupowania koło całkiem dużego miasteczka ( i obecnej w nim policji i wojska).

Oczywiście wszytkie te przemyślenia wywodzą się z przekonania, ze panowie z RWS chceili stworzyc jeden, spójny świat, a nie odwrotnie. Jednak faktycznie to jest z tym różnie ;)

PS. Co do BullFish. Zablokowano te napis, by firma ta nie mogła podać RWS do sądu. Miło by było, gdyby ktoś publicznie wyśmiał kogoś, jego dorobek (firma), inaczej - zmieszał z błotem? Nie bardzo. Stąd ta cenzura.


Napisałem się straszliwie, zwłaszcza, ze dwukrtnie - za pierwszym razem wszystkie moje wypociny forum skasowało :/ Mam nadzieję, zę ktoś to doceni :D


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

18 sty 2010, 17:48

DJ Pudzianos pisze: 1. Przejście z Paradise z StP do Lower Paradise
Oczywiście takowego przejścia nie ma. Dodatek powstawał już PO stworzeniu / wydaniu podstawki, a zatem i mapy do niego. Nie jest możliwym, by tworząc P2 myśleli tez już o AW.
Nigdy nie wiadomo, ale masz rację, to mało prawdopodobne. Przejścia w grze na 100% nie ma, jednak być może jest w tym wirtualnym Paradise jakiego nie znamy? ;>
DJ Pudzianos pisze: Można też zauważyć, ze wszystkie ulice z Paradise (będę nazywał tak miasto z StP, a z AW - Lower Paradise) są ulicami ślepymi, żadna nie stwarza nawet wrażenia, ze prowadzi gdzieś dalej. Fakt, początkowo wydaje się, ze ulica prowadząca do Wujka Dave'a jest też "wylotówką" z miasta, jednak w Piątek mozna się przekonać, ze to także "ślepa ulica". Tak samo jest z Lower Paradise, jedyna ulica z "kontynuacją" jest ta prowadząca do Bazy Wojskowej. Inne kończą się murem, czy domem.
Obiecywane podobieństwa między StP a AW? Oprócz łudząco podobnej kliniki, to także są postaci, niezmienione od podstawki, czy Baza Terrorystów.
Pomoca byłaby mapa Lower Paradise (a'la ta, którą ujrzymy pod klawiszem F). Jednak ze względu na konstrukcję AW, stoi to w zupełnej sprzeczności ze zdrowym rozsądkiem.
Tak, wszystko jest pozamykane i poblokowane, aby uniknąć sytuacji niewidzialnych ścian blokujących drogę.
Poza tym, zauważ, że w zwykłym Postalu znajduje się Klinika, zaś w AW Szpital. Raczej nie są one obok siebie, chociaż...

DJ Pudzianos pisze:
Tak więc Paradise i Lower Paradise łączy faktycznie tylko owo wzniesienie koło fabryki napalmu. Tu mozna zauważyć, ze jest ono o wiele, wiele większe, podobnie jak litera P, niż w StP. Przejścia nie ma, co udowadnia gruntowne przeszukania map. To tak w sytuacji realnej. Ale pogdybać można ;)
A co, jeśli chodzi o inne "łączniki"? Powiedzmy, że te dźwięki lokomotywy w siedzibie Bullfish. To by oznaczało, że LP jest blisko Trainyardu.
DJ Pudzianos pisze: 3. Domniemane łączniki - Sewer Complex
Rury, które ponoć prowadzą do LP, to... tylko rury kanalizacyjne! Taki odpowiednik studzienki sciekowej, której ktoś ukradł pokrywę. Nic dziwnego, ze widać niebo. Może to też być xródło doprowadzania powietrza do jaskini.
To co piszesz jest chyba najlogiczniejszym wyjaśnieniem. Mimo to, gdy ktoś otworzył tą studzienkę to dokąd prowadzi jej wylot? Może właśnie do Lower Paradise?
DJ Pudzianos pisze: Obóz Talibów - z pewnością jest w zamierzeniu daleko za miastem, ukryty w jakimś wąwozie. Nikt o zdrowych zmysłach nie stawiał by bazy ugrupowania koło całkiem dużego miasteczka ( i obecnej w nim policji i wojska).
DJ Pudzianos pisze: Oczywiście wszytkie te przemyślenia wywodzą się z przekonania, ze panowie z RWS chceili stworzyc jeden, spójny świat, a nie odwrotnie. Jednak faktycznie to jest z tym różnie ;)
No właśnie. Nie wiemy, jakie zamiary mieli twórcy gry. Może nawet podczas tworzenia dodatku, nie myśleli, gdzie on się naprawdę znajduje względem zwykłego Paradise?
DJ Pudzianos pisze: PS. Co do BullFish. Zablokowano te napis, by firma ta nie mogła podać RWS do sądu. Miło by było, gdyby ktoś publicznie wyśmiał kogoś, jego dorobek (firma), inaczej - zmieszał z błotem? Nie bardzo. Stąd ta cenzura.
Mimo iż googlowałem, to nie znalazłem prawdziwej firmy o tej nazwie. Może nie ma ona strony internetowej, a może po prostu nie istnieje? Może nazwę ocenzurowano dla jaj?
DJ Pudzianos pisze: / Mam nadzieję, zę ktoś to doceni :D
Doceniamy, doceniamy ;)

Kolejna sprawa. Postrzelony Koleś trafia do szpitala. Szkoda, że nie wiemy jak długo trwała podróż, tylko możemy oglądać sen Kolesia. Może ten sen wyznacza czas jazdy? Chyba nie, bo Koleś budzi się już w łóżku w bandażu po kilku godzinach. Nie minął jednak więcej niż dzień. Gdy kończy się piątek mamy wieczór- powiedzmy 21.00, zaś gdy Koleś wstaje rano w szpitalu mamy już ok. 12.00. Hmm... a może pomyślmy na koński rozum:
Lower Paradise nie znajduje się niżej/w dolinie w stosunku do zwykłego Paradise, ale na dół tj. na południe od niego(patrząc z poziomu mapy). Za przyczepą Kolesia mógłby w końcu znajdować się spory kawał miasta, a tam nic nie ma. To dziwne.
Ostatnio zmieniony 18 sty 2010, 17:49 przez Mr Minio, łącznie zmieniany 1 raz.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

19 sty 2010, 10:50

Mr Minio pisze:
DJ Pudzianos pisze:
Tak więc Paradise i Lower Paradise łączy faktycznie tylko owo wzniesienie koło fabryki napalmu. Tu mozna zauważyć, ze jest ono o wiele, wiele większe, podobnie jak litera P, niż w StP. Przejścia nie ma, co udowadnia gruntowne przeszukania map. To tak w sytuacji realnej. Ale pogdybać można ;)
A co, jeśli chodzi o inne "łączniki"? Powiedzmy, że te dźwięki lokomotywy w siedzibie Bullfish. To by oznaczało, że LP jest blisko Trainyardu.
Paradise z Lower Paradise łączy linia kolejowa. Skąd ten wniosek? Zauważcie, że w bazie wojskowej, a dokładniej w tej części, która łączy się z LP, są tory z dwoma wyjściami. Usadowiłbym więc całe LP na północ od Paradise.
DJ Pudzianos pisze: Obóz Talibów - z pewnością jest w zamierzeniu daleko za miastem, ukryty w jakimś wąwozie. Nikt o zdrowych zmysłach nie stawiał by bazy ugrupowania koło całkiem dużego miasteczka ( i obecnej w nim policji i wojska).
Ponadto ze względów logistycznych umiejscowiłbym go blisko bazy ToraBora. Na podstawie układu map baz Talibów w StP, oba miejsca powinny znajdować się na wschód od Paradise. Również dom Vince'a oraz wybieg dla słoni musi być w pobliżu. Po zabiciu słoni Koleś idzie do obozu na pieszo (choć tu mogę się mylić, dawno w AW nie grałem)
DJ Pudzianos pisze:Co do rzeki. Jak każdy moze zauważyć, ze typowa rzeka przez Paradise nie przepływa, oprócz ścieków. Może tak być, ze rzeka z finału Paradise po prostu przepływa OBOK (równolegle) miasteczka. Płynie też w wąwozie, jest wielka, więc ta mała srużka obok Fabryki nie moze być jej źródłem (no, moze dopływem, jeśli w ogóle to rzeka, a jestem zdania, ze nie).
Rzeka może mieć swój początek w ToraBora, gdzie znajduje się dość duży wodospad
Mr Minio pisze:
DJ Pudzianos pisze:PS. Co do BullFish. Zablokowano te napis, by firma ta nie mogła podać RWS do sądu. Miło by było, gdyby ktoś publicznie wyśmiał kogoś, jego dorobek (firma), inaczej - zmieszał z błotem? Nie bardzo. Stąd ta cenzura.
Mimo iż googlowałem, to nie znalazłem prawdziwej firmy o tej nazwie. Może nie ma ona strony internetowej, a może po prostu nie istnieje? Może nazwę ocenzurowano dla jaj?
Może tu chodzić o Bulldog Interactive. Łudząco podobne, czyż nie?

POPRAWKA:
Dzisiaj natrafiłem przez przypadek na taką informację:
https://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/TakeThat/VideoGames pisze:In Postal 2's Apocalypse Weekend expansion, the final mission on Saturday is to recover the Postal 2 gold master disk from Running With Scissors' underhanded former publisher, Bullfish Interactive, leading to a boss fight with the company CEO Phraud Hogslop. Incidentally, in the real world, Running With Scissors terminated their deal with publisher Whiptail Interactive over breaches of contract on the latter's part.
Wynika z tego, że Bullfish to w rzeczywistości Whiptail Interactive, a misje tam rozgrywane są odzwierciedleniem zerwania umowy z WI. To również może być powód cenzury
Ostatnio zmieniony 19 sty 2010, 10:57 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
DJ Pudzianos
Miłośnik broni
Posty: 208
Rejestracja: 04 lut 2008, 17:06

19 sty 2010, 16:26

Cóż, co do spójności świata. Tworząc podstawkę RWS tworzyło grę - satyrę na Amerykę, ze wszystkimi jej słabościami, głupotkami, przywarami. Stało się grą kontrowersyjną, nie tylko przez brutalność, ale i zawarte w niej treści. Główny bohater próbuje wytrzymać w amerykańskim mieście, ale ledwo mu się to udaje.
Jak zauważamy w innych wątkach, wiele rzeczy nie jest przypadkowych ( vide poruszana sprawa wujka Dave'a ).

W ten cały klimat jakos nie może mim się wpasować AW. To już jakby (w bardzo, bardzo małym stopniu - podkreślam) żerowanie na sukcesie (?) P2. Brak tu tego ducha komizmu i wyśmiania. Całość jest "paranormalna", nienormalna i zbyt fantastyczna ( zombie, apokalipsa, mroczny klimat). Jest tu dużo śmiechu i frajdy, ale też nie czujemy już tuPostalowej wolności - brak swobodnego poruszania się, dostępność tylko jedej mapy na raz.

Jednak gdyby potraktować to jako całość, że RWS stworzyło w AW drugą część wykreowanego przez siebie miasteczka i są one połączone ( co w rzeczywistości jest Baardzo wątpliwe), to mozemy ustalić, gdzie mogłoby być to Lower Paradise w stosunku do zwykłego Paradise.

No właśnie. Nie wiemy, jakie zamiary mieli twórcy gry. Może nawet podczas tworzenia dodatku, nie myśleli, gdzie on się naprawdę znajduje względem zwykłego Paradise?
Nie myśleli, to bardzo prawdopodobne ;)

Tak, wszystko jest pozamykane i poblokowane, aby uniknąć sytuacji niewidzialnych ścian blokujących drogę.

Co do ślepych ulic - wiem, twórcy musieli ograniczyć świat gry. Ale mogli to rozwiązać w inny sposób, jak chociażby zakończenie torów na północy - zawalone kamieniami. Wyjścia nie ma, ale mamy swiadomość, że one w rzeczywistości postalowskiej są. Marzą mi się ulice - wylotówki, no, powiedzmy zagrodzone wysadzonymi samochodami,c zy też zawalone kamieniami - ale by mozna było sobie wyobrazić, że Paradise to nie jest jakaś wyspa na oceanie, ale część USA!
/ dokąd prowadzi jej wylot? Może właśnie do Lower Paradise?
Możemy tylko przypuszczać. Przyjmując "teorię spójności", można tak uważać, ze prowadzą do LP. To więcej niż prawdopodobne. Jednak chyba tworząc P2 RWS nie zastanawiało się nad tym. (Swoją drogą, czy panu Vince'owi kiedykolwiek przyszłoby przez myśl, że tak wiele osób zwróci uwagę na taki szczegół? :D )
Ostatnio zmieniony 19 sty 2010, 16:27 przez DJ Pudzianos, łącznie zmieniany 1 raz.


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

26 mar 2010, 18:57

A ja tak z innej beczki. Porównywaliście sobie może architekturę i styl Paradise i L. Paradise? L. Paradise wygląda bardziej miejsko, są normalne ulice itd. a normalne Paradise przypomina bardziej taką wioskę a nie miasto.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

26 mar 2010, 20:07

Yossarian pisze:Paradise przypomina bardziej taką wioskę a nie miasto.
Myślę, że Paradise to takie jakby obrzeża miasta, zaś Lower Paradise to jego centrum.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
ODPOWIEDZ