Bawie się edytorem Jackhammer, i ogolnie format BSP jest troche łatwiejszy w edycji.
Ale bardziej skomplikowane kształty trzeba niestety robić w zewnętrznych programach.
I Bodajże oświetlenie zobaczymy dopiero po kompilacji mapy, albo ja jeszcze nie odkryłem tego.
Ta kompilacja to taki Build w PostED tylko że wywala plik mapa.bsp który można ewentualnie zdekompilować ale edytować już się nie da ponownie.
Tylko autor programu jest lewakiem i nie odpisuje na pw odnośnie linuksowej wersji (głównie czemu nie działa) przez co musze się pożytkować Wine. Ale hula elegancko.
[W.I.P]GDE Project
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jak to nie. Jeśli coś jest brushem w PostEd, to możesz to edytować.Ryuq666 pisze:Ta kompilacja to taki Build w PostED tylko że wywala plik mapa.bsp który można ewentualnie zdekompilować ale edytować już się nie da ponownie.
[W.I.P]GDE Project - taki tytuł tego tematu i nazwa projektu. Przyznam, że nic mi nie mówi i zapomniałem w ogóle o czym to i do wejścia w ten temat się nie śpieszyłem. Edytuj na coś z Sejmem, będzie jaśniej.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Miałem na myśli że format Half Life musi zostać zdekompilowany najpierw, a i tak dziwności wychodzą i do niczego się mapa nie nadaje często.Jak to nie. Jeśli coś jest brushem w PostEd, to możesz to edytować.
Co do budynku sejmu to mam za mało informacji jak to wygląda w środku, a robienie tego w 3d dla mnie to Overkill, tak że jak na razie postaram się "przebranżowić" trochę to wszystko, zostać przy stronie "Terro only" zobaczymy co z tego wyjdzie.
Niestety Trinity Render (dobra grafika, jak w Cry of Fear) średnio chce współpracować więc czekam aż Ruscy dokończą swoją wersje specjalnie pod ten engine.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
No tak, zanim coś się stanie brushem w PostEd, może przejść różne metamorfozy. Starczy eksportować static mesha z samego P2 do brusha by mieć się czym dziwić.Ryuq666 pisze:a i tak dziwności wychodzą i do niczego się mapa nie nadaje często.
A czy ktoś mówił, by odwzorować wszystkie pomieszczenia? Byle móc wejść na salę obrad, stołówkę i jakieś piwnice na dokładkę.Ryuq666 pisze:a robienie tego w 3d dla mnie to Overkill
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Podziel to na dwie drużyny PIS i PO będzie dobre na multiTiquill pisze:A czy ktoś mówił, by odwzorować wszystkie pomieszczenia? Byle móc wejść na salę obrad, stołówkę i jakieś piwnice na dokładkę.
8=======D
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Jak na razie zapoznaje się z edytorem który coraz bardziej mi się podoba. Jednak co do sejmu będę miał nie lada problem z "okrągłością" samej sali bo tu mogę jeno kwadraty strzelać XD ale i z tym sobie poradzę wkrótce.
Ostatnio zmieniony 22 cze 2014, 21:02 przez Ryuq, łącznie zmieniany 1 raz.
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Robie mapy na poczekaniu bo nie ma mi kto skołować Visual Studio a w CodeBlocksach coś mi sie source kompilować nie chce. A ja tego cholerstwa pobrać nie mogę bo ma kilka GB niby.