FullHD Widescreen fix dla Postal 2 STP
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Skoro ekran miga to nie obsługuje takiej rozdzielczości, lub nie odpowiada mu taktowanie.
Sprawdź w grafice jakie roździałki obsługuje i wypróbuj inne, czy też będzie migać.
Sprawdź w grafice jakie roździałki obsługuje i wypróbuj inne, czy też będzie migać.
8=======D
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To zależy od monitora. Jak miałem Plazmę HP 59Hz, to gdy gra wymuszała 60 to zmniejszał rozdzielczość sam.Pangia pisze:monitor nie zmienia sam sobie rozdzielczości bez ingerencji użytkownika, co najwyżej wyrzuca komunikat, że jest za duża i się wyłącza.
8=======D
No nie wiem, mój Asus po prostu wyrzuca „OUT OF RANGE” i się przełącza w stan czuwania. Chociaż to też zależy od tego, jak daleko poza skalą jest rozdzielczość – maksymalna to 1280x1024 i jakbym ustawił np. 1920x1080, to stałoby się tak, jak mówię, ale jeśli np. 1440x900, to wyrzuciłoby „OUT OF RANGE”, ale monitor by działał – tyle, że bez dźwięku w głośnikach (których w sumie i tak już nie używam).
To chyba chodzi wam o tą łatkę https://forum.postalsite.info/download.html?id=2187
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- EvilT-ModZ
- Modder
- Posty: 159
- Rejestracja: 16 sie 2010, 17:30
As I remember, this patch adds new resolutions to menu, and nothing moreDev4ever pisze:To chyba chodzi wam o tą łatkę
There is no full support of HUD correction and VSync
Tak, tego szukałem. Dzięki.Dev4ever pisze:To chyba chodzi wam o tą łatkę https://forum.postalsite.info/download.html?id=2187
But if there is nothing better, it has to be enough for me.EvilT-ModZ pisze:As I remember, this patch adds new resolutions to menu, and nothing more
There is no full support of HUD correction and VSync
*Google translator*
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
A jak bym wrzucił shell.u z P2C do STP to bym miał te rozdzielczości w P2:StP czy trzeba coś jeszcze ?
I'm fucking insane in the brain.
Próbowałem i niestety nie działa, a szkoda, bo mnie strasznie irytują te wielkie ikony HUD'u i celownik, przez to mój komfort gry spada o jakieś 25%Pan Szatan pisze:A jak bym wrzucił shell.u z P2C do STP to bym miał te rozdzielczości w P2:StP czy trzeba coś jeszcze ?
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
jeśli zmienisz w postal2.ini to działa do pierwszej konfiguracji pliku.
Jeśli zmienisz w Default.ini, to postal2.ini konfiguruje się podług tego.
Albo jakoś tak. Nie pamiętam jak to jest do końca, ale Default.ini było kluczem do sukcesu
Jeśli zmienisz w Default.ini, to postal2.ini konfiguruje się podług tego.
Albo jakoś tak. Nie pamiętam jak to jest do końca, ale Default.ini było kluczem do sukcesu
8=======D