Jak naj bardziej da się i to bez problemy tak samo ja w wersjach poprzednich, tylko narzędzia są po lewej .Rycho3D pisze:W UDK też się da skalować
[TUTORIAL] Export różnych modeli do psk i psa [Noesis]
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Może ale i tak zawsze możesz skalować na mapie
Więc nie wiem po co ta dyskusja.
Więc nie wiem po co ta dyskusja.
Bo jak wrzucę potem postać jako np. bot'a lub PlayerController lub innego przez spawn'a, to już nic nie da skalowanie na mapie. W narzędziach po lewej jest Box radius pod display oraz rotacja i tylko. Ale skali nie ma w UDK w SkeletalMesh editor.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Co nie zmienia faktu że da się skalować mesh.MaKiPL pisze:AIController wymaga SkeletalMesh'a a nie prefabu.
Możesz zmienić by AIController wymagał prefab , lub w nim skalować obiekt.
Trzeba być kreatywnym.
8=======D