Export/Import
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Mam pytanie co do exportowania/importowania nowych postaci/pojazdów z różnych części postala. Konkretnie: Jak wyexportować UFO z AVPC do STP(chce zrobić inwazję ).
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
Myślę, że trzeba skopiować mesh czy co tam jest tego ufo z folderu AVPC do folderu STP i potem dodać normalnie, chyba będzie. Poza tym chyba i tak jest obecny jak poszukasz meshy w folderze AVPC z normalnego Editora to i tak chyba znajdzie.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Aby to zrobić szybko i sprawnie. Wczytujesz mapę z UFO w edytorze AVPC. Wczytane zostaną także pliki. W właściwościach ufo masz gdzie są tekstury, meshe. Przechodzisz tam. Najpierw zmieniasz lokalizację tekstur do nowej paczki. Potem robisz to z meshami. Meshe mają przypisane tekstury. Ale nie musisz tego edytować, gdy zmienisz lokalizację tekstur. PostEd sam to zrobi automatycznie, bo wczytane ma wszystkie niezbędne pliki i wie co z nimi robić. Tobie pozostaje zapisać owe nowe paczki do plików UTX i USX.
Uruchamiasz edytor STP lub AWP i... Jedziesz! No, oczywiście, musisz też opanować ruch UFO po niebie...
Uruchamiasz edytor STP lub AWP i... Jedziesz! No, oczywiście, musisz też opanować ruch UFO po niebie...
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
W zasadzie, jeżeli to ufo nie posiada żadnego skryptu (a nie wiem, czy posiada), to można takiego mesha po prostu skopiować i wkleić do innej mapy. Automatycznie zostanie skopiowana jego tekstura i wszystko razem można zapisać w paczce MyLevel, czyli bezpośrednio w naszej mapie. Tak przynajmniej zrobiłem z DeLoreanem z gry FagHunter z AWP w mapie BattleZone_Intro.
Speed means freedom of the soul
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
wszystkie wasze metody są dobre ale po jakie licho aż tak komplikujecie???
można zrobić to prościej patszych w jakich plikach są StaticMeshe i textury i kopiujesz je do STP potem wczytujesz je w edytorze
a aby UFO latało po niebie to musisz pobawić się z "mowerami"
off-top 2
właśnie przez takie coś ED jest takie duży (1GB) na kilkunastu mapach są w MyLevel te same pliki zamiast zrobić jedna paczkę z teksturami i StaticMeshami
można zrobić to prościej patszych w jakich plikach są StaticMeshe i textury i kopiujesz je do STP potem wczytujesz je w edytorze
a aby UFO latało po niebie to musisz pobawić się z "mowerami"
pytanie off-topowe po co to z robiłeś przecież ten plik już jest w AWP wiec mogłeś po prostu otworzyć w edytorze plik w którym się znajdowałSpoonman pisze:Tak przynajmniej zrobiłem z DeLoreanem z gry FagHunter z AWP w mapie BattleZone_Intro.
off-top 2
właśnie przez takie coś ED jest takie duży (1GB) na kilkunastu mapach są w MyLevel te same pliki zamiast zrobić jedna paczkę z teksturami i StaticMeshami
Ostatnio zmieniony 10 gru 2008, 03:30 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Owszem, zdaję sobie sprawę, że zrobiłem źle, bo z tych 10MB, przynajmniej 2,5 to właśnie textura DeLoreana. Ale w AWP nie ma tej textury ani modelu, więc ja również nie robiłem dla niej paczki tylko wsadziłem do mapy, tak jak jest w FagHunterze.
Sprawa jest taka, że jeżeli nie zamierzasz użyć danego elementu ponownie, możesz śmiało wsadzić go do MyLevel, bo jest to (nie wiele, ale jednak) prostsze. Jednak bardziej uniwersalnym rozwiązaniem jest zrobienie dla niej oddzielnej paczki. Oczywiście, można skopiować istniejącą już z AVPC, co również sprawę ułatwi, ale z kolei paczka może zawierać również inne elementy, które mogą być niepotrzebne i znowu masz za dużo miejsca zajmowanego przez zbędne pierdółki.
Sprawa jest taka, że jeżeli nie zamierzasz użyć danego elementu ponownie, możesz śmiało wsadzić go do MyLevel, bo jest to (nie wiele, ale jednak) prostsze. Jednak bardziej uniwersalnym rozwiązaniem jest zrobienie dla niej oddzielnej paczki. Oczywiście, można skopiować istniejącą już z AVPC, co również sprawę ułatwi, ale z kolei paczka może zawierać również inne elementy, które mogą być niepotrzebne i znowu masz za dużo miejsca zajmowanego przez zbędne pierdółki.
Speed means freedom of the soul
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
a to przepraszam gdyby ten DeLorean był już w jakiejś paczce to wtedy popełnił byś błąd ale skoro niema tego w żadnej paczce tylko w MyL to dobrzeSpoonman pisze:Owszem, zdaję sobie sprawę, że zrobiłem źle, bo z tych 10MB, przynajmniej 2,5 to właśnie textura DeLoreana. Ale w AWP nie ma tej textury ani modelu, więc ja również nie robiłem dla niej paczki tylko wsadziłem do mapy, tak jak jest w FagHunterze.
on-top
no to mamy trzy możliwe sposoby przeniesienia
najprostszy przenieść istniejące pliki z tym co chcesz,
minus - paczki mogą zawierać nie potrzebne rzeczy
morza też zrobić nowe paczki
plusem tego jest to że masz tylko to co chcesz i nic więcej, no i dobre to jest gdy chce się użyć tych rzeczy ma kilku mapach
a jeśli chce się wykorzystać model/teksturę tylko na jednej mapie to tu najlepsze jest umieszczenie tego w MyLevel (czyli bezpośrednio w mapie)
(ps, brzmi to jak czarna magia prawda? )
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Prościzna. Kiedy już się w to wgryziesz, rzecz jasna.prawdziwy 666 pisze:(ps, brzmi to jak czarna magia prawda? )
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Ok, Dzięki.
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz