Kod: Zaznacz cały
local MyProjectile myproj;
myproj = spawn(class'MyProjectile', Instigator,, StartTrace, AdjustedAim);
if(myproj != None)
{
myproj.WybierzAmciu(Jedzenie);
switch(Jedzenie)
{
case 'Frytki':
myproj.Skins(0)=Texture'amciu.frytki'
break;
case 'Bekon':
myproj.Skins(0)=Texture'amciu.bekon'
break;
default:
myproj.Skins(0)=Texture'amciu.glod'
break;
}
}
Podczas kompilacji wywala taki błąd:
"Error: '(': Expression has no effect
Failed due to errors."
Próbowałem to rozwiązać na kilka sposobów, ale nie wiem już jak to zrobić żeby UMake mi to wciągnął.
Dla mnie to wygląda dobrze. Spawnujemy projectile a potem switchem wybieramy skina na podstawie wybranego jedzenia. Ale UMake ma jak zwykle jakiś problem.
Wie ktoś jak to naprawić/zrobić?