Emoty poszukiwane

Dyskusje dotyczące forum i strony, propozycje i sugestie.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7046
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

04 maja 2008, 19:38

Bardzo dziwne. Spróbujemy więc w ten sposób:

https://www.emotikony.friko.pl/emots/zly.GIF
https://www.emotikony.friko.pl/emots/1/gafa.gif

To samo. Robsessed
Ostatnio zmieniony 04 maja 2008, 19:39 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 19:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

04 maja 2008, 19:40

bo to jest taka blokada na niektórych stronach (np. te japanskie o postalu tak maja)

a Silver widzi emoty bo był na stronie i mu się wczytały


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4985
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

04 maja 2008, 19:41

Silver Dragon, zapisz je na kompie i wrzuć na IS. ;)


Obrazek
Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 15:24
Lokalizacja: Coldharbour

04 maja 2008, 19:42

albo zrob sobie konto na www.photobucket.com :)


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7046
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

04 maja 2008, 19:47

Się robi: Obrazek Obrazek

Tak lepiej. :D
Ostatnio zmieniony 04 maja 2008, 19:47 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 15:24
Lokalizacja: Coldharbour

04 maja 2008, 19:59

fakt przydadzą sie :)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 maja 2008, 21:12

Dodane. :zły2: :gafa:

Nadal poszukiwane są :marzenie: lub :marzyciel: (coś lepszego do :roll: ) oraz :lans: :awesome: i adekwatniejsza od dodanej :groza :

Albo z istniejących już może którymś to da się przypisać?
Ostatnio zmieniony 04 maja 2008, 21:14 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 15:24
Lokalizacja: Coldharbour

04 maja 2008, 21:28

co do :awsome:

to takie cos znalazlem . bylem choc troche blisko?
Obrazek Obrazek Obrazek


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 maja 2008, 21:43

Sam nie wiem, jakie ma być to :awesome; :drapanie: nie mam sprecyzowanych oczekiwań. Liczę na "szczęśliwy traf", na coś, co będzie właśnie TYM.

Z zapodanych ta trzecia najlepsza, ale na czarnej skórze forum niezbyt czytelna. Gdyby jeszcze było w niej coś z :headbang: to byłoby git. Coś groźnego i z jajem. Czekam na dalsze propo. ;)

Póki co, wrzuciłem je tylko serwer. :)

Ale marudzę! :):
Ostatnio zmieniony 04 maja 2008, 21:47 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7046
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

04 maja 2008, 22:25

Kolejna mała porcja:
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 19:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

04 maja 2008, 22:30

Silver Dragon pisze:Kolejna mała porcja:
Obrazek
tą emote proponowałem już ale nikt nie zwrócił na to uwagi :kijek:
Ostatnio zmieniony 04 maja 2008, 22:31 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7046
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

04 maja 2008, 22:36

Tak, ale była z leksza niedopracowana. Zauważ białe rogi na początku animacji. Myślę, że to jest powód.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 15:24
Lokalizacja: Coldharbour

04 maja 2008, 22:42

Obrazek

ta jest zajebiaszcza :D przypomina mi taki film co na statku potwor morski sie zalegl .... i zabijal ludzi mackami .... i byla podobna scena z toaletą
Ostatnio zmieniony 04 maja 2008, 22:43 przez ALCRD, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 maja 2008, 01:19

:jihad; :jihad:, :klopkill; :klopkill: :ła!; :ła!: i :haha; :haha: dodano!


EDIT: Ową emotkę dla :ła!; dałem też jako :groza2; - dobra jest, do czasu... lepszej od niej. ;)
Ostatnio zmieniony 05 maja 2008, 22:34 przez Tiquill, łącznie zmieniany 4 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dark_Furya
Wnerwiony urzędas
Posty: 16
Rejestracja: 31 sty 2008, 17:06

05 maja 2008, 22:28

wiec moja kolej :D:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek ObrazekObrazek

hahah :lol: i jak ;D


ODPOWIEDZ