EDWeapons - wszystkie w AWP bez ED (potem AWPMod)

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

07 wrz 2011, 19:50

Muszę przyznać, że jest to najlepsza wersja AWPM w jaką grałem

Co jest najlepsze:
>> Ulepszony CatDrone. Wszystkie animacje działają jak trzeba (łącznie ze skokiem). LPM Eksplozja kotka, PPM... Sprawdzicie sami. Nie będę psuł niespodzianki
>> Ulepszony KarmaGun, mogący przenosić elementy properowe, a także je powielać. Tyczy się to również samochodów (Gdy celownik jest nakierowany na danego mesha, przytrzymując PPM, należy wcisnąć LPM). Mapy z elementami properowymi można w każdej chwili zapisać
>> Ulepszone ED Intestine. Wprawdzie mało z człowieka wylatuje, ale to co wyleci w ogóle nie znika i można to dowolnie przemieszczać przy pomocy buta :P
>> W końcu można pobawić się laserem bez obawy o crasha (podczas testu nie wystąpił ani jeden)
>> W pełni działające replacery
>> Część kodów dodających bronie można dowolnie modyfikować. Wszystko jest w pliku ItemList.ini
>> Nowe kody:
1. sweet2, sweet3 >> Alternatywne kody sweet (tymczasowo). Domyślam się, że autor szykuje coś jeszcze innego w przyszłości
2. RapidFire >> Przyspieszenie dla wszelkich broni. Wyłączyć efekt można ponownie wpisująć ten kod. Działa nawet w przypadku przejścia na inną mapę
3. DarkFire, DarkPS >> Kody dodające inwentarz z tychże modów

Pełna lista zmian jest w logu po zainstalowaniu moda

----

Minor bugs:
>> Some weapons (z.B Chainsaw, Bali), when we have it in hands and use cheat cleanmyweaps, weapons are removed, but sounds still working
>> AltFire of USAS-12 should be improved. In my opinion, animation should be more immobile

BTW:
If another animals in game (inclusively with CowBoss) will be playable similarly to CatDrone will be perfect

Successes in further work, Kank ;)
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2011, 19:58 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

08 wrz 2011, 16:58

Woah, SD! You encouraged me to download new version. I'm downloading it right now. Good work kank. I'm glad that you're still developing this mod!


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Escort
Seryjny zabójca
Posty: 280
Rejestracja: 31 maja 2010, 15:28

08 wrz 2011, 20:00

Mam 2 pytania, wynikające głównie z tego, że dawno nie grałem w Postala: Czy trzeba usuwać jakieś foldery/pliki "starego" AWPM przed instalacją tej wersji? Instalujemy moda do folderu AW?


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

08 wrz 2011, 20:47

1. Nie. Wystarczy podmienić.
2. Tak jeśli masz Postala z Playa, a do AWP jeśli z wersji pudełkowej.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Escort
Seryjny zabójca
Posty: 280
Rejestracja: 31 maja 2010, 15:28

08 wrz 2011, 20:56

Mam Postala z Playa, więc w ogóle nic nie ruszałem, zainstalowałem AWPM do katalogu C:\blablabla\Postal STP\Apocalypse Weekend, po czym odpaliłem nową grę i stwierdzam, że musiałem popełnić jakiś (głupi lub nie) błąd, ponieważ wymienione przez Silver Dragona nowe kody nie działają.
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2011, 20:57 przez Escort, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

08 wrz 2011, 21:31

Sissy+GottaBeFuckingKidding wpisałeś?


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Escort
Seryjny zabójca
Posty: 280
Rejestracja: 31 maja 2010, 15:28

09 wrz 2011, 19:08

Tak, gra uznaje nowe komendy za "nieznane". Wygląda na to, że mod nie zainstalował się poprawnie.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

09 wrz 2011, 19:10

Spróbuj wszystko zainstalować jeszcze raz uprzednio usuwając pliki AWPModa. Zobacz czy wszystko dobrze wypakowałeś(czy nie pominąłeś jakiegoś pliku bądź folderu).


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

24 wrz 2011, 20:06

First of all - I'm not really sure if it's AWPMod but when I try to use goto cheat in menu, map loads but I can't control character and I see menu subtitles such as new game, load game and exit. Anyone has same problem?


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

24 wrz 2011, 21:24

When you open a map from custom level menu in options, it is the same.
Goto cheat once work, once not work properly


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
kank
Japanese God of Code
Japanese God of Code
Posty: 60
Rejestracja: 13 sie 2008, 11:16
Lokalizacja: Japan

25 wrz 2011, 02:49

yah, I know this bug. It will fix next update ;)


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

05 paź 2011, 22:46

New AWPModinventory.u cause problems with saving proper elements. Older version works fine

Jeśli ktoś ma problemy z zapisem stanu gry po użyciu propera niech wgra sobie awpmodinventory.u z poprzedniej bety. Wszystko będzie działać jak należy ;)
Ostatnio zmieniony 05 paź 2011, 22:47 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
kank
Japanese God of Code
Japanese God of Code
Posty: 60
Rejestracja: 13 sie 2008, 11:16
Lokalizacja: Japan

28 paź 2011, 08:59

:mis: v1.3 beta2 released
It contains Postal2Game.u Be careful of overwriting the file.
https://www.mediafire.com/awpmod

Oops, sorry I found a small bug. If you have downloaded, please to overwrite this file.
https://dl.dropbox.com/u/262023/AW7Pawns.zip

If you have not downloaded, and can be ignored.
Ostatnio zmieniony 28 paź 2011, 11:31 przez kank, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

01 lis 2011, 23:09

Good. I'll test it soon ;)

EDIT:
OK. I have tested it an must say: great work :ok:
New in game menu is awesome, Cheat sweet and Armedndangerous are almost fully changeable in game. Most of things is under a hand. That's very good.

Bugs:
>> Compatibility problem. Older saves not work (Critical: Bad name index -1/15956 >> Value is variable)
>> When we have proper in inventory, cheat cleanmyweaps removes every proper element on the map.
Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 23:10 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 2 razy.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

29 mar 2012, 15:40

Odkryłem możliwość zrobienia w postalu rakietowego skoku :lol:
Po pierwsze potrzebny ci będzie Original Shotgun
Druga czynność to wycelowanie przed siebie tak mniej więcej 1m.
Ostatnia to skok i użycie alternatywnego strzału
ps. warto mieć przy sobie jakieś żarcie i kamizelkę
Ostatnio zmieniony 29 mar 2012, 15:41 przez Tiszer, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ