Kiedy po raz pierwszy oglądałem skriny z tego moda, wszystko było tak zajebiście atrakcyjne, że tylko łykać to, aż do zadławienia! Nowym broniom towarzyszyły nowe postacie i lokacje, wszystko w ponurym klimacie. Ręka na myszce drżała, gdy tak to przeglądałem...
Niby to jest i nic nowego tu nie widzicie. Teraz. Ale gdy to 1y raz zobaczyłem, to był miód! Mordy gangoli, lepsze "siły specjanej opieki", dzieciątka... To było intrygujące! Klimatu a'la GTA itp oczekiwałem, a dostałem co? Gnojowicę a'la sparciały grób. Kicha! I nie wiem, czy kiedykolwiek skończę to ED. A wszystko przez zombiaki!
ED bez zombiaków mi się marzy...
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
tak tez nie lubie zombiakow sa wkurzajace
bylo one w AW i starczy...
nie mogli dac jakis innych postaci
zombiakow nie nawidze... na poczatku grania w ED ok. nie demerwowal mnie ale potem. co chwile wystepowaly to juz zaczelo mnie wkurzac
bylo one w AW i starczy...
nie mogli dac jakis innych postaci
zombiakow nie nawidze... na poczatku grania w ED ok. nie demerwowal mnie ale potem. co chwile wystepowaly to juz zaczelo mnie wkurzac
Ostatnio zmieniony 26 cze 2007, 13:15 przez Mixer, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Gdybyż ten szykowany ED Patch dawał możliwą opcję typu "wyłącz obecność zombie w grze". Może w końcu gra byłaby tym, czego oczekiwałem.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A budzi irytację! Ileż mogą takie trupki straszyć? Budować grę opierając się głównie na jednym temacie to błąd kardynalny. Zwłaszcza mając pod ręką elementy, które samemu się dodało, a nie wykorzystało należycie (gangole!).Mixer pisze:choc ED jest gra ktora ma budzic ,,strach"
No dobra, nazwa niby zobowiązuje, wieczni potępieńcy muszą być przecie... Ale czy zaraz zombie? A może jeszcze mumie faraonów, wątki z serii Nieśmiertelny?? Nie lepiej byłoby dać piekielne czeluści, czyśćcowych potępieńców, dzikie i nieokiełznane indywidua na wzór Londynu z czasów Draculi czy Mr Hyde'a. Może zabrakło możliwości (czytaj: funduszy) aby tak bogatą grę zrobić za friko...
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
ja mowie: precz zombie
nie lubie ich
wkurzaja mnie
mozna bylo zrobic tyle coiekawych postaci (np takie jak wymienil tiquill)
mogli zrobic jakis gang ktory morduje swoje ofiary w straszny sposob i ma cos wspolnego z satanem
jestem pewny ze gra nie stracila by tego strasznego smaku
nie lubie ich
wkurzaja mnie
mozna bylo zrobic tyle coiekawych postaci (np takie jak wymienil tiquill)
mogli zrobic jakis gang ktory morduje swoje ofiary w straszny sposob i ma cos wspolnego z satanem
jestem pewny ze gra nie stracila by tego strasznego smaku
Ostatnio zmieniony 26 cze 2007, 15:01 przez Mixer, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A tylko zyskała! Strach to nie tylko ryczące trupy, ale też groza, makabra, psychoza... z udziałem nawet całkiem żywych bohaterów.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Banda satanistów ogarniętych żądzą władzy nad światem. Ich metody to rozszarpywanie żywcem ofiar, rozwieszanie w skryjówce różnych fragmentów ofiar, demolowanie określonych dzielnic miasta. To by było genialne
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Satanizm to może śliski temat, ale tępienie takich złych mocy i jej wyznawców byłoby o wiele bardziej frapujące.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Ale ED to jest tzw. Zombie-Game, czyli Żywe Trupy są w niej myślą przewodnią. Tego wymaga przede wszystkim fabuła gry. Koleś wychodzi z psychiatryka i ma doła, a jakby tego wszystkiego było mało to jeszcze się zombie po ulicach panoszą. Fakt faktem - mogliby dać więcej strzelania do ludzi, ale i tak dla mnie ED było czymś niesamowitym. Autorzy wykorzystali dużo więcej możliwości Unreal Engine niż RWS.
Może jestem trochestronniczy, ale to dlatego, że filmy z serii " Coś tam Żywych trupów" mają u mnie specjalne miejsce na półce. No nie wszystkie rzecz jasna, ale jest tego sporo.
Może jestem trochestronniczy, ale to dlatego, że filmy z serii " Coś tam Żywych trupów" mają u mnie specjalne miejsce na półce. No nie wszystkie rzecz jasna, ale jest tego sporo.
Jak załączyłem ED po raz pierwszy, bardzo mi się spodobało. Im bardziej się w niego zagłębiałem, coraz bardziej go lubiłem. Ale gdzieś mniej więcej w muzeum straciłem zapał do grania. Miałem już zombiaków powyżej uszu, zaczęły mnie denerwować. Daliby lepiej zamiast tych zombiaków jakichś ciekawych psycholi. Truposzki mogą zostać, ale nie w takiej liczbie, moim zdaniem wystarczyła by 1/4 tych zombiaków, a reszta same psychole
mogliby zrobic takie cos ze wojsko walczy z tymi zombie (a jest ich od chu*a i spowrotem) a my musimy mu pomuc ocalic ziemie od truposzy... taka wielka nawalanka. a nie ze idziesz i musisz 150 zombiakow rozpierniczyc. po 50 to juz sie robi nudne