ED bez zombiaków mi się marzy...

Rozmowy o Eternal Damnation, odrębnej grze działającej na bazie Postala 2.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

05 paź 2007, 22:02

może i za dużo ale mi się podoba (każdy ma inny gust)

czytałem ten temat odkąd został założony i najbardziej denerwujące jest to że wszyscy narzekają na zombi, wymyślacie pomysły a nikt nic nie robić

przy ankiecie jaki widok chcemy w P3 morze by tylko mówić bo RWS zrobi jak chce a z ED jest inaczej można wejść na ich forum i napisać że nie podoba się ilość zombi
i coś by może zrobili (np. kod usuwający zombi)


jeżeli ktoś na forum RS to powie to kto wie może w ED pachu będzie właśnie taki kod, zamiast marudzić że za dużo zombi a potem że w pachu nic nie z tym zrobili


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

05 paź 2007, 22:08

hmmm na RS mozna by napisac. ale co z misjami gdzie musimy zabic wyznaczona liczbe zombie?? ;)


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

05 paź 2007, 22:22

to proste wpisujesz kod na zabicie zombi on je zabija a jednocześnie licznik zalicza zadanie (dla skryptu liczy się to że pawn został zniszczony a to czy sami go zabiliśmy czy zrobił to kod to niema (chyba) znaczenia


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

05 paź 2007, 22:28

nie o to mi do konca chodzilo chcialem aby na mapach zabij X zombie bylo ich o ponad polowe mniej ;) a na zwyklych mapkach prawie wogole... tam kilka a reszte zastapic innymi demonkami :D
Ostatnio zmieniony 05 paź 2007, 22:28 przez Mixer, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 paź 2007, 22:49

prawdziwy 666 pisze:mogę bycz szczery???
robicie z siebie idiotów, czemu??? ED z założenia miał być grą o zombi a nie wampirach czy wilkołakach
przeczytajcie to https://features.moddb.com/184/eternal-d ... interview/ (ci którzy znają angielski)

a jak naprawdę chcecie np. kod usuwający zombi z mapy (tak jak w AWP kod usuwający policję) to wejdźcie tu https://resurrection-studios.com/forums/ i powiedzcie o tym

zamiast użalać się nad sobą jak wam się zombi nie podobają
Szczerość bardzo sobie cenię. A narzekamy, bo narzekamy, skoro czujemy przesyt. Zaś sygnalizowanie tego u twórców? Przynajmniej dla mnie nie jest istotne. Zrobili jak chcieli, ich prawo. Tak jak moje narzekać. Bardziej dolega mi liniowość gry. Przez nią nie chce mi się do niej wracać. Dla gry na jeden raz ludziom z RS tyłka nie chce mi się zawracać. Choć bardzo doceniam ich pracę.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

05 paź 2007, 23:25

Nie zapominaj Tiquill że powstaje pach dający swobodę z p2 w ED i dodającego możliwość odwiedzin paradise
(ps w jednej z paczek textur w ED jest zdjęcie laski na dinozaurze co byście powiedzieli na takiego przeciwnika)


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4986
Rejestracja: 14 paź 2006, 13:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

05 paź 2007, 23:26

O_o to mi się podoba. I laska i dinozaur :P


Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

05 paź 2007, 23:40

cóż czy laski będą na dinusiach to nie wiem ale wiem że w pachu będą raptorki


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 paź 2007, 00:22

prawdziwy 666 pisze:Nie zapominaj Tiquill że powstaje pach dający swobodę z p2 w ED i dodającego możliwość odwiedzin paradise
Jasne, że nie zapominam. I to przez wzgląd na niego, czekam na zmiany. Choć, gdy teraz tak myślę, to rzeczywiście, kod usuwający zombie byłby pożądany. Grę z jednej strony uwolniłby od nich - ale z drugiej pozbawił jej charakteru. Jak tu więc o to postulować? To byłaby inna gra. Po co ludziom z RS marudzić, wbrew ich zamiarom? Nie widzę celu. Trzeba chwalić, bo to rzetelna robota i za free. A że przeszkadzają zombie? Cóż...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Edek
Modder
Modder
Posty: 116
Rejestracja: 30 paź 2007, 13:46
Lokalizacja: Rapture

31 paź 2007, 14:12

Edek: Najlepiej zombiaki rozwala sie wiertarką.Ja jak jeszcze nie znałem kodów do ETERNAL DAMNATION to w unrealED dodałem sobie bronie i około 5899459054 paczuszek z jedzeniem.


Awatar użytkownika
PostalFanIMakeArts
Początkujący morderca
Posty: 64
Rejestracja: 26 wrz 2007, 22:39
Lokalizacja: Augustów

31 paź 2007, 15:17

ZOmbie może się da usunąć przez UnrealED i czymś innym je zastąpić, np kotami :P.


Ashes to Ashes and Dust to Dust.
Obrazek
Awatar użytkownika
DiamondSoul
Miłośnik broni
Posty: 113
Rejestracja: 24 mar 2007, 10:42
Lokalizacja: Bęęędzin

15 mar 2008, 14:22

noo.. i w końcu przeszłam ED.
grałam w to co jakiś czas (ostatnio co pare dni) i właśnie z godzinę temu skończyłam ;P
tak szczerze to myślałam, że większość z wypowiadających się tutaj osób, przesadza z tą za dużą ilością zombiaków w grze..
dopóki...
no właśnie, dopóki sama się o tym nie przekonałam i nie przysiadłam się do grania w to.
chyba na każdej mapie są tam zombie :/
zaczęły mnie denerwować już po muzeum.. a potem po stacji metra.
naprawdę, dla mnie to przesada.
same zombie mogłyby być w grze, oczywiście, ale nie w takiej ilości!
można byłoby spokojnie większą połowę z nich zastąpić jakimiś innymi 'stworami'.
pasującymi do gry of kors.
a w takim układnie zabijanie tych zombiaków po przejściu kawałeczka gry robi się po prostu nudne.
i tak dobrze, że były też jakieś szkielety i temu pokrewne, wystąpiły też gołębie, ale to w sumie nic nie zmienia.
no i ta liniowość gry.. ale dobrze, że wychodzi ten cały patch dający swobodę rozrywki, to o tyle dobrze.
a powracając jeszcze do zombie..
nie wkurzały mnie jakoś strasznie (może dlatego, że nie grałam w AW, gdzie z tego co wiem też występują) ale widzę, widzę tą przesadę w ich ilości...


cienka linia
między kłamstwem
a prawdą
Awatar użytkownika
Z1mek
Niedorobiony bandzior
Posty: 31
Rejestracja: 03 maja 2008, 18:58
Lokalizacja: Pardise
Kontakt:

05 sie 2008, 13:37

do Postala 2 wyszło już dużo modów ale żaden nie był doskonały może Postal 3 to będzie ,,TO" :D


Where Is The Love?
Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

05 sie 2008, 18:28

Na pewno chciałbym EDa bez zombiaków.Jak myślę o tym to dostaje orgazmu :rotfl:
Ostatnio zmieniony 05 sie 2008, 18:29 przez little_psycho, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Kurak
Wstydliwy morderca
Posty: 5
Rejestracja: 12 paź 2008, 10:50
Lokalizacja: Extermination City

15 paź 2008, 14:06

Ja lubie porozwalac sobie zombiaki ale bez lekkiej przesady 60 % gry z zombiakami autor ED mial zbyt bujną wyobraznie ;p


ODPOWIEDZ