prawdziwy 666, czyli mówiąc krótko i po prostu:
W wersji FudgePack AWP jest odseparowane od AW. To dwa oddzielne "organizmy". I tylko to było mi potrzebne, aby wiedzieć o co chodzi. Dotąd bowiem byłem przekonany, że w FP AW i AWP są razem, tak jak jest to w Kamekowskiej wersji, a różnica polega na tym (nie mówię to o wersji paczek, ale o konfiguracji) że dla AWP jest samodzielny plik AWP.exe oraz towarzyszący mu AWP.ini a dla AW plik Postal2.exe oraz Postal2.ini. Teraz dopiero wiem, że, owszem, są AWP.exe i Postal2.exe, ale różnica polega na tym: Nie są razem, ale w odseparowanych od siebie folderach.
Paths=..\System\*.u
Paths=..\..\ApocalypseWeekend\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
Taki zapis znam, mówi on, że domowymi folderami AWP są foldery STP i AWP, a dodatkowym jest folder AW. Dodatkowym, pobocznym, zewnętrznym dla AWP, ale jednak widzialnym. Podobne wpisy nieraz widziałem, najczęściej na japońskich stronach. Ale ja na swoim STP i AW z Playa nie mogłem go wykonać. A próbowałem to zrobić aby do AW i AWP dodać pliki ED. Czyli robiłem coś takiego:
Paths=..\System\*.u
Paths=..\..\EternalDamnation\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
Niestety, to mi nie działało. Playowe pliki nie widziały takiego rozwiązania. Dlatego byłem zmuszony uciec się do innego zabiegu: włożyć folder AWP do ED. Stąd właśnie powstał owy sposób 'folder in folder'. Nie mogłem w jeden sposób, to zrobiłem w drugi. Żadnych pobocznych folderów, wszystkie "domowe". I poszło to w świat. A nie znając struktury FudgePacka, poradziłem tak samo Wolve'owi. Teraz już wiem, że w FudgePacku on nie może zadziałać.
Ba, gdyby konfig z ini mi zadziałał wtedy, to zapewne teraz mógłbym bez żadnego 'folder in folder' do AWP dodać obok ED także AVPC. Robiąc to tak:
Paths=..\System\*.u
Paths=..\..\EternalDamnation\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
Paths=..\..\AVPC\System\*.u
Mnie to nie działa, gra nie widzi folderów ED i AVPC. Ale
może komuś tak zadziała?
Tiquill pisze:AWP must see ED files and STP files.
AW file does not need to see?
A tego pytania to już zupełnie nie rozumiem. Albo sam nie wiesz, o czym piszesz, albo to ja mam jakieś zamęty.
Sądziłem, że w FudgePacku AW jest razem z AWP, czyli przenosząc pliki AWP automatycznie przenosimy również pliki AW. Po co więc, u diaska, pytasz o te pliki AW, głupoty gadając? He, twoje pytanie było jak najbardziej zasadne, bo AW jest oddzielone od AWP. I na tym polegało nieporozumienie na RS.
prawdziwy 666 pisze:step 2 and 3 completely destroy fudge pack versions AWP
No, ale to nie jest zasadne. Nie "completely destroy", to spowoduje tylko crash gry. Ale nie zniszczy plików gry. Bo wystarczy odwrócić (bezpieczny przecież) cały zabieg, aby znów było dobrze. Więc nie "completely".