EAInv a FudgePack

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP, oraz inne gry bazujące na P2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

16 paź 2008, 20:50

prawdziwy 666, na forum RS na mój post tu: https://resurrection-studios.com/forums/ ... 509#p58509
odpowiedziałeś:
step 2 and 3 completely destroy fudge pack versions AWP (...) forgive Tiq but in the method acting AWP kamek version does not work for AWP FP versions
Możesz mi wyjaśnić dlaczego? :| Bo zupełnie Ciebie nie rozumiem. Dopóki nie poznam jak zbudowany jest FudgePack. Skoro mówisz tak, to zapewne znasz jego budowę. Możesz mi ją przedstawić? Chcę wiedzieć, o co ci chodzi. Bo nie wyobrażam sobie jak taki, nad wyraz bezpieczny przecież zabieg może completely destroy AWP. :bolek: Wygląda mi to na kompletne nieporozumienie, a nie na zniszczenie.
AWP must see ED files and STP files.
AW file does not need to see?
A tego pytania to już zupełnie nie rozumiem. Albo sam nie wiesz, o czym piszesz, albo to ja mam jakieś zamęty.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

16 paź 2008, 21:36

AWP w wersji FP ma sporo różnic

a wszystkie te różnice zaczynają się od miejsca instalacji

kamekowska instalujemy w przykładowo C:\Program Files\Postal2STP\ApocalypseWeekend

a FP instalujemy w C:\Program Files\Postal2STP\AWP

kolejna zmiana

kamek ver posiada plik Postal2AW7.ini

nie posiada też własnego EXE i aby uruchomić AWP do skrótu na pulpicie musi być dopisany ten fragment -ini=Postal2AW7.ini


a w FP ver ma własny plik EXE (AWP.exe) nie posiada też pliku Postal2AW7.ini zamiast niego ma AWP.ini

i nie wymaga dodatkowego parametru w skrócie

inna ważna rzecz i to ona jest tu najważniejsza jest taka

AWP wymaga plików z P2 i AW

z kamekowską wersją niema problemu bo jest zainstalowana w w tym samum folderze co AW

ale FP nie jest zainstalowany w folderze z AW a jakoś je widz, jak??

w pliku AWP.ini znajduje sie cos takiego
Paths=..\System\*.u
Paths=..\..\ApocalypseWeekend\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\..\ApocalypseWeekend\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\..\ApocalypseWeekend\Textures\*.utx
Paths=..\..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\ApocalypseWeekend\Sounds\*.uax
Paths=..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.umx
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\ApocalypseWeekend\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\ApocalypseWeekend\Animations\*.ukx
Paths=..\..\Animations\*.ukx
Paths=..\System\*.u ten wpis mówi grze że ma szukać w folderze z AWP

Paths=..\..\System\*.u a ten wpis mówi grze że ma szukać w folderze w którym jest zainstalowany folder AWP

Paths=..\..\ApocalypseWeekend\System\*.u a to mówi aby szukać w zewnętrznym folderze od AW

zmiana jaka podałeś w punkcie trzecim powoduje że gra nie widziała by plików z AW co równało by się
Tiquill pisze:completely destroy AWP
jest jeszcze jedna rzecz utrudniająca przeniesienie plików z ED do AWP w tej wersji

ED zawiera część plików z AW (do niektórych rzeczy były wymagane) jednak aby ograniczyć rozmiar instalki okrojono te pliki (plik AWDialog.uax w wersji z AW ma 87,0 MB a w wersji z ED ma tylko 9.65 MB) co też powoduje błędy i niemożność grania w weekendową część AWP

w przypadku kamekowskiego AWP niema problemu bo jest w folderze z AW i wystarczy kliknąć na nie zamieniaj żadnych plików

wersja FP jest zainstalowana osobno wiec pliki dodają się do folderu z AWP i gra widzi nie pełne paczki wiec trzeba je ręcznie znaleźć i wywalić
Tiquill pisze:to zapewne znasz jego budowę
siedzę cały czas tylko na tej wersji wiec wiem jak ona działa ;)


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

16 paź 2008, 21:37

I jeszcze jedno. Z sb dzisiaj, muszę się do tego odnieść i to usystematyzować. W poście, bo forma dialogu w sb nie jest do tego wygodna. Dlatego sorry, że to cytuję:
[Dzisiaj 10:44] Silver Dragon: [Dzisiaj 5:28] prawdziwy 666: sorry Tiq ale twoja metoda nie zadziała, na dodatek zniszczy AWP, a AWP niema Postal2AW7.ini a a zmiana jaką podałeś całkiem zniszczy AWP /// Ale wy mieszacie
[Dzisiaj 10:48] Silver Dragon: Wystarczy wkleić foldery ED do AWP, nadpisując tylko trzy pliki bio_gore.usx, bio_gore.utx, bio_blood.utx, zainstalować EAInventory oraz EDWeapons w AWP i finito
[Dzisiaj 13:40] prawdziwy 666: mam pytanie Silver jaką masz wersje AWP Kamekowska czy fudge pack???
[Dzisiaj 14:16] prawdziwy 666: jak czytam to co zacytował dwa wpisy wyżej SD to odnoszę wrażenie że w ogóle nie myślałem co wtedy pisze, wiec napisze to jeszcze ras ale tak aby miało to większy sens
[Dzisiaj 14:18] prawdziwy 666: Tiq sorry ale Wolve ma AWP w wersji fudge pack i to co napisałeś będzie na tej wersji nie skuteczne, a wykonanie punktów 2 i 3 całkiem zniszczy tą wersje AWP (mam nadzieje że ta wersja ma więcej sensu niż poprzednia)
[Dzisiaj 14:20] Silver Dragon: [Dzisiaj 13:40] prawdziwy 666: mam pytanie Silver jaką masz wersje AWP Kamekowska czy fudge pack??? /// Tą, która znajduje się na Mod DB
[Dzisiaj 14:24] prawdziwy 666: nie za bardzo wiem która akurat się tam znajduje w jakim folderze masz zainstalowane AWP???
[Dzisiaj 14:25] Silver Dragon: ApocalypseWeekend
[Dzisiaj 14:27] prawdziwy 666: [Dzisiaj 14:25] Silver Dragon: ApocalypseWeekend ||| a we właściwościach skrótu na pulpicie masz pewnie -ini=Postal2AW7.ini tak??? jeśli tak to masz wersje Kamekowska
[Dzisiaj 14:28] Silver Dragon: Mod DB >> AWP Fudge Pack Version - Wersja z 20 Listopada 2006 /// To chyba to
[Dzisiaj 14:30] Silver Dragon: [Dzisiaj 14:27] prawdziwy 666: [Dzisiaj 14:25] Silver Dragon: ApocalypseWeekend ||| a we właściwościach skrótu na pulpicie masz pewnie -ini=Postal2AW7.ini tak??? /// Tak
[Dzisiaj 14:31] prawdziwy 666: to masz Kamekowska wersje a nie FP
[Dzisiaj 14:32] Silver Dragon: Ale mogę zrobić tak, że bez wpisu -ini=Postal2AW7.ini się AWP uruchomi
[Dzisiaj 14:34] Silver Dragon: Z resztą, już próbowałem tą operację by odpalić edytowaną mapę w PostED z poziomu AWP i wszystko hulało jak trzeba
[Dzisiaj 14:36] Silver Dragon: No chyba, że to są dwie całkiem różne wersje
[Dzisiaj 14:39] prawdziwy 666: jeszcze jedno pytanie czy w folderze system (tam gdzie masz zainstalowane AWP) masz plik o nazwie AWP.exe??
[Dzisiaj 14:46] Silver Dragon: Nie. Ale jeżeli plik postal2AW7.ini przemianujesz na postal2.ini to uruchamiając plik .exe z AW uruchomisz wersję kamekową AWP
Owszem, mieszamy, bo mieszania z tym jest. Silver Dragon, ty używasz miksu plików ED i AWP. Jest to sposób prosty i wygodny, ale jednak niemal nieodwracalny. Bo trudno potem powrócić do pierwotnych wersji obu modów, separując je z powrotem od siebie. Dlatego ja preferuję sposób 'folder in folder', czyli AWP i AW w folderze ED oraz edycja INI. W każdej chwili mogę cofnąć tą operację, wyjmując folder z AWP/AW z folderu ED i cofając edycję INI. Obie opcje są skuteczne, wybór zależy tylko od tego, czy chcemy to zrobić bezpowrotnie, czy jednak tylko tymczasowo. :)

Mimo, że na ModDB pisze "AWP Fudge Pack Version", to jednak jest to wersja (która być może ma paczki w wersji z FP), która konfigurację ma w postaci pliku Postal2AW7.ini. Czyli od strony użytkowania jest to wersja Kamekowska, a nie FP.
To że AWP pójdzie na pliku Postal2.ini, to nie jest nic dziwnego. Pod warunkiem oczywiście, że ów Postal2.ini zmodyfikowaliśmy do takiej postaci aby sam Postal2.exe widział paczki AWP. :) Ba, może pójść także na HiperZajeboza.ini, jeśli taki odpowiednio spreparujemy i wskażemy go we właściwościach skrótu, dodając tam wpis -ini=HiperZajeboza.ini
Nie piszę tego, by ci to, SD, wyjaśniać, zapewne wiesz to. Ale przyda się innym.
Z resztą, już próbowałem tą operację by odpalić edytowaną mapę w PostED z poziomu AWP i wszystko hulało jak trzeba
Owszem. Pójdzie nawet na zwykłym pliku Postal2.ini (tym od AW), zanim dodamy mu jeszcze wpisy uruchamiające paczki AWP. Gra sama znajdzie nie wczytane dotąd paczki AWP, bo wymaga je mapa. A skoro mapa ich potrzebuje i gra ma do nich dostęp, to naturalne jest, że mapka będzie hulać. Pod warunkiem, że gra ma do nich dostęp. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

16 paź 2008, 21:49

Tiquill pisze:Jest to sposób prosty i wygodny, ale jednak niemal nieodwracalny. Bo trudno potem powrócić do pierwotnych wersji obu modów, separując je z powrotem od siebie
i tu wersja FP ma BARDZO duży +

przed mieszaniem plików wystarczy skopiować folder AWP i na tej kopi mieszać

co do Mod DB wersja FP tam była jak umieścili plik za pierwszym razem ale potem w November 09, 2007 zmienili na wersje kamekowską
Ostatnio zmieniony 16 paź 2008, 21:51 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

16 paź 2008, 22:23

prawdziwy 666, czyli mówiąc krótko i po prostu:
W wersji FudgePack AWP jest odseparowane od AW. To dwa oddzielne "organizmy". I tylko to było mi potrzebne, aby wiedzieć o co chodzi. Dotąd bowiem byłem przekonany, że w FP AW i AWP są razem, tak jak jest to w Kamekowskiej wersji, a różnica polega na tym (nie mówię to o wersji paczek, ale o konfiguracji) że dla AWP jest samodzielny plik AWP.exe oraz towarzyszący mu AWP.ini a dla AW plik Postal2.exe oraz Postal2.ini. Teraz dopiero wiem, że, owszem, są AWP.exe i Postal2.exe, ale różnica polega na tym: Nie są razem, ale w odseparowanych od siebie folderach.

Paths=..\System\*.u
Paths=..\..\ApocalypseWeekend\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
Taki zapis znam, mówi on, że domowymi folderami AWP są foldery STP i AWP, a dodatkowym jest folder AW. Dodatkowym, pobocznym, zewnętrznym dla AWP, ale jednak widzialnym. Podobne wpisy nieraz widziałem, najczęściej na japońskich stronach. Ale ja na swoim STP i AW z Playa nie mogłem go wykonać. A próbowałem to zrobić aby do AW i AWP dodać pliki ED. Czyli robiłem coś takiego:
Paths=..\System\*.u
Paths=..\..\EternalDamnation\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u

Niestety, to mi nie działało. Playowe pliki nie widziały takiego rozwiązania. Dlatego byłem zmuszony uciec się do innego zabiegu: włożyć folder AWP do ED. Stąd właśnie powstał owy sposób 'folder in folder'. Nie mogłem w jeden sposób, to zrobiłem w drugi. Żadnych pobocznych folderów, wszystkie "domowe". I poszło to w świat. A nie znając struktury FudgePacka, poradziłem tak samo Wolve'owi. Teraz już wiem, że w FudgePacku on nie może zadziałać.

Ba, gdyby konfig z ini mi zadziałał wtedy, to zapewne teraz mógłbym bez żadnego 'folder in folder' do AWP dodać obok ED także AVPC. Robiąc to tak:
Paths=..\System\*.u
Paths=..\..\EternalDamnation\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
Paths=..\..\AVPC\System\*.u

Mnie to nie działa, gra nie widzi folderów ED i AVPC. Ale może komuś tak zadziała?
Tiquill pisze:
AWP must see ED files and STP files.
AW file does not need to see?
A tego pytania to już zupełnie nie rozumiem. Albo sam nie wiesz, o czym piszesz, albo to ja mam jakieś zamęty.
Sądziłem, że w FudgePacku AW jest razem z AWP, czyli przenosząc pliki AWP automatycznie przenosimy również pliki AW. Po co więc, u diaska, pytasz o te pliki AW, głupoty gadając? He, twoje pytanie było jak najbardziej zasadne, bo AW jest oddzielone od AWP. I na tym polegało nieporozumienie na RS. :)
prawdziwy 666 pisze:step 2 and 3 completely destroy fudge pack versions AWP
No, ale to nie jest zasadne. Nie "completely destroy", to spowoduje tylko crash gry. Ale nie zniszczy plików gry. Bo wystarczy odwrócić (bezpieczny przecież) cały zabieg, aby znów było dobrze. Więc nie "completely". ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

16 paź 2008, 22:36

Tiquill pisze:Silver Dragon, ty używasz miksu plików ED i AWP. Jest to sposób prosty i wygodny, ale jednak niemal nieodwracalny. Bo trudno potem powrócić do pierwotnych wersji obu modów, separując je z powrotem od siebie. Dlatego ja preferuję sposób 'folder in folder', czyli AWP i AW w folderze ED oraz edycja INI.
W sposób który opisałeś mam zainstalowane AVPC. Żeby móc przechodzić za pomocą kodu goto do map tego moda, trzeba je było wszystkie przekopiować do mixa AWP/ED. Gdybym jeszcze miał tak samo zrobić z ED nie starczyłoby mi miejsca na dysku.
Tiquill pisze:
Tiquill pisze:
AWP must see ED files and STP files.
AW file does not need to see?
A tego pytania to już zupełnie nie rozumiem. Albo sam nie wiesz, o czym piszesz, albo to ja mam jakieś zamęty.
Sądziłem, że w FudgePacku AW jest razem z AWP, czyli przenosząc pliki AWP automatycznie przenosimy również pliki AW. Po co więc, u diaska, pytasz o te pliki AW, głupoty gadając? He, twoje pytanie było jak najbardziej zasadne, bo AW jest oddzielone od AWP. I na tym polegało nieporozumienie na RS. :)
Czyli są to dwie całkiem różne wersje. Dobrze wiedzieć. Fajnie by było na niej poeksperymentować
Ostatnio zmieniony 16 paź 2008, 22:41 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

16 paź 2008, 22:49

prawdziwy 666 pisze:
Tiquill pisze:Jest to sposób prosty i wygodny, ale jednak niemal nieodwracalny. Bo trudno potem powrócić do pierwotnych wersji obu modów, separując je z powrotem od siebie
i tu wersja FP ma BARDZO duży +

przed mieszaniem plików wystarczy skopiować folder AWP i na tej kopi mieszać
Czy ja wiem, czy duży plus? xD Równie dobrze można skopiować folder AW, wrzucić do niego kopię plików AWP i... "na tej kopi mieszać". I już odpada problem z nieodwracalnością zmian. Nie chcemy tych zmian? To kasujemy w diabły cały mix i używamy oryginalnej wersji! :D

Przynajmniej Silver Dragon, jak od niego wiem, ma taki folder dla mixów: \Postal 2\AVPC-AWP-ED\ Więc zapewne, SD, masz też oryginalne foldery, nie ruszone, tak? I myk raz tu, myk raz tam. Ty to masz dobrze! :lol:
I byłoby git, gdybyś taką sugestię dodał do dzisiejszego swego tematu w EZ: https://forum.postalsite.info/e ... .html#31908 Wszystko jasne, proste i bezpieczne. I jest Paradajs! ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

16 paź 2008, 22:55

Silver Dragon pisze:nie starczyłoby mi miejsca na dysku.
Acha, więc jednak masz takie ograniczenie. Więc nie masz aż tak dobrze... :lol:

Silver Dragon pisze:Czyli są to dwie całkiem różne wersje. Dobrze wiedzieć. Fajnie by było na niej poeksperymentować
No, eksperymentować może byłoby i fajnie. Ale że są to dwie różne wersje, to nie jest już takie fajne. Wymyślili, cholera! :/ całe zamieszanie prze to ich zagranie.
Bo gdyby to był problem tylko z lokalizacją, to dałoby się obejść. Ale, są różne wersje plików, jak wyżej:
prawdziwy 666 pisze:ED zawiera część plików z AW (do niektórych rzeczy były wymagane) jednak aby ograniczyć rozmiar instalki okrojono te pliki (plik AWDialog.uax w wersji z AW ma 87,0 MB a w wersji z ED ma tylko 9.65 MB) co też powoduje błędy i niemożność grania w weekendową część AWP
I du*a blada...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

16 paź 2008, 22:59

Tiquill pisze:Przynajmniej Silver Dragon, jak od niego wiem, ma taki folder dla mixów: \Postal 2\AVPC-AWP-ED\ Więc zapewne, SD, masz też oryginalne foldery, nie ruszone, tak?
'Oryginały' są na CeDekach, bo na nich praktycznie nie gram. Wszystkie błędy jakie mi przeszkadzały w miksie w 97% wyeliminował EDW
Tiquill pisze:I byłoby git, gdybyś taką sugestię dodał do dzisiejszego swego tematu w EZ
Informacja o zrobieniu backup'a nie wystarczy?


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

16 paź 2008, 23:40

Lepiej napisać wprost sugestię, że można grać i tak, i tak. Bo nie każdy się domyśli, by backupu używać równolegle z mixem. A taki backup w postaci archiwum ZIP do gry się nie nada. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

17 paź 2008, 00:03

Silver Dragon pisze:Fajnie by było na niej poeksperymentować
jak znajdę miejsce gdzie mógłbym wrzucić plik o rozmiarze 260 MB to da się załatwić ;)


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 paź 2008, 01:13

Silver Dragon pisze:Wszystkie błędy jakie mi przeszkadzały w miksie w 97% wyeliminował EDW
EDWeapons wyeliminował nie tyle błędy co potrzebę samego mixa, jak również potrzebę samego ED - jeśli chodzi o bronie ED. ED jest jednak nadal potrzebny (mix również) dla AWP do chodzenia po mapach ED. Czy podczas chodzenia po tych mapach EDWeapons również w tak znacznym stopniu wyeliminował błędy?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 paź 2008, 03:58

Paths=..\System\*.u
Paths=..\..\ApocalypseWeekend\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
Chm, teraz przyglądam się temu jeszcze raz i... Drugi wpis odnosi się do AW. Z jego treści wnioskuję, że folder AW znajduje się w takiej lokalizacji STP\AWP\AW.
Bo gdyby AW znajdowało się w \STP\ czyli obok AWP, równolegle z AWP, to zamiast wpisu

Paths=..\..\ApocalypseWeekend\System\*.u
powinien być
Paths=..\ApocalypseWeekend\System\*.u
czyli o jedną lokalizację między znakami \ mniej...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

17 paź 2008, 04:00

Tiquill pisze:
Paths=..\System\*.u
Paths=..\..\ApocalypseWeekend\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
Chm, teraz przyglądam się temu jeszcze raz i... Drugi wpis odnosi się do AW. Z jego treści wnioskuję, że folder AW znajduje się w takiej lokalizacji STP\AWP\AW.
Bo gdyby AW znajdowało się w \STP\ czyli obok AWP, równolegle z AWP, to zamiast wpisu

Paths=..\..\ApocalypseWeekend\System\*.u
powinien być
Paths=..\ApocalypseWeekend\System\*.u
czyli o jedną lokalizację między znakami \ mniej...
mylisz się Tiq (może dlatego nie chciało ci widzieć AVPC)

a tu wytłumaczenie co do czego w takiej samej kolejności
Paths=..\System\*.u
Paths=..\..\ApocalypseWeekend\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
\STP\AWP
\STP\AW
\STP
Ostatnio zmieniony 17 paź 2008, 04:05 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 3 razy.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 paź 2008, 05:13

Eh, przez tyle lat tkwiłem w błędzie... :ściana: Dopóki był tylko STP z AW oraz AWP, to problemów nie było. Ale gdy doszły ED a potem AVPC - tak już się nie dało.

Bo to co mi teraz zapodałeś... TO DZIAŁA!!! Dotąd sądziłem, że im mniej \..\ to folder podstawowy, czyli STP. A z każdym modem przybywa \..\. I gdy uruchomimy STP, AWP czy też AWP w folderze ED, to zawsze w każdym INI \..\ odnosi się tylko do STP. Jedno \..\ jako baza podstawowa dla dalszego startu. Gdy było STP i AWP, problemu nie było, bo i tak wszystko odnosiło poprawnie, tylko w odwrotnej kolejności niż myślałem. Tyle porad o tym widziałem, a sądząc z ich treści, to jestem niemal pewien, że każdy myślał tak samo. Nawet rozwiązanie użyte w Re-Delivery na to wskazuje. Nikt, poza kręgiem "wtajemniczonych" i twórców nie znał chyba prawdy. Tymczasem jest inaczej.

Jedno \..\ odnosi się do folderu/poziomu hierarchii, w którym jest owa gra, z której startujemy, gdzie są jej EXE, samo INI, które konfigurujemy jak również pozostałe paczki moda, którego uruchomiliśmy. A im więcej \..\ to tym dalej od domowego folderu.

[scroll] :cheerlie: :723:Dzięki, dzięki, dzięki! :piwo: lOfffciAm cI3M, nocny diabełku! :723: :cheerlie:[/scroll]
Czy ty w ogóle zdajesz sobie sprawę, do czego się przyczyniłeś? 8-) Czy w ogóle :?? Chłopie! Już nie potrzeba żadnych mixów, folder in folder i innych zabiegów, kitraszenia. Wystarczy normalnie i po ludzku zainstalować każdego moda w samym STP. A potem tylko skonfigurować INI! I to wszystko. Bo w AWP teraz wszedłem zarówno do AVPC jak ED, które siedzą u mnie zainstalowane jak Vince przykazał. Po prostu. Tak, oczywiście, są w logu warningi, na pewno nie każda mapa da się wczytać i spowoduje crash. Ale to tylko w przypadku ED, bo AVPC nie jest kłopotliwym pod tym względem. Ale podstawę już mamy.

Żadnych miksów, żadnego przenoszenia folderów, żadnego kitraszenia!

Kurna, facet. Od kiedy ty o tym \..\ wiesz? ;> I dlaczego tak późno? I czemu musiałem Cię ciągnąć aż za uszy, byś mnie oświecił? I bym mógł dojść do tak daleko ułatwiających życie Postalowca wniosków. Hę? :bejzbol:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ