EAInv a FudgePack

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP, oraz inne gry bazujące na P2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 paź 2008, 05:24

I tak to teraz ma wyglądać w Postal2AW7.ini. Dodaję pod każdym podpowiedź, co do czego, dla ułatwienia:
Paths=..\System\*.u
;czyli \STP\AWP\
Paths=..\..\System\*.u
;czyli \STP\
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.umx
Paths=..\..\Music\*.umx
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\EternalDamnation\System\*.u
;czyli \STP\ED\
Paths=..\..\EternalDamnation\Maps\*.fuk
Paths=..\..\EternalDamnation\Animations\*.ukx
Paths=..\..\EternalDamnation\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\EternalDamnation\Textures\*.utx
Paths=..\..\EternalDamnation\Sounds\*.uax
Paths=..\..\EternalDamnation\Music\*.ogg
Paths=..\..\AVeryPostalChristmas\System\*.u
;czyli \STP\AVPC\
Paths=..\..\AVeryPostalChristmas\Maps\*.fuk
Paths=..\..\AVeryPostalChristmas\Animations\*.ukx
Paths=..\..\AVeryPostalChristmas\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\AVeryPostalChristmas\Textures\*.utx
Paths=..\..\AVeryPostalChristmas\Sounds\*.uax
Paths=..\..\AVeryPostalChristmas\Music\*.ogg
A kto ma Sztopora, to też może go sobie dodać, odpowiednio preparując to i owo. Na pewno się uda! :diabel:

Acha. A jeśli nie zawsze chcecie ze wszystkiego korzystać, to zróbcie nowy plik INI, choćby o nazwie Postal2RAZEM.ini. Następnie skopiujcie istniejący skrót do AWP i w tej kopii zmodyfikujcie Element docelowy, dając na końcu tak:

Kod: Zaznacz cały

 -ini=Postal2RAZEM.ini
No i co dalej? Grać i pić z radości! :hick:
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 3 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

17 paź 2008, 15:26

Tiquill pisze:Nawet rozwiązanie użyte w Re-Delivery na to wskazuje
musze coś wyjaśnić bo chyba nie zauważyłeś pewnej rzeczy

plik RD.ini i (u mnie jest coś takiego) RD.exe są w folderze system od STP

ale pliki *U mapy i tekstury itd... są osobno w folderze o nazwie Re-Delivery

tyle że ten folder jest wewnątrz STP (\STP\Re-Delivery)

wiec zapis taki Paths=..\Re-Delivery\RDSystem\*.u mówi grze, zostań w folderze STP i wejdź do wewnętrznego folderu Re-Delivery... a potem folderu od danych plików


a co do tego co napisałeś CZŁOWIEKU DLACZEGO COŚ TAK OCZYWISTEGO MI NIE WPADŁO DO GŁOWY o ja głupi

nawet nie wiesz jak tym oświeceniem mnie mi pomogłeś ;)
Ostatnio zmieniony 17 paź 2008, 15:28 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 paź 2008, 22:57

Cieszę się. :) Czyli co, nawzajem się oświeciliśmy? Yay! :diabel:

Co do RD. Ja słabość dostrzegłem w innym miejscu. Nie znają tego sposobu, dlatego RD-owe exe i ini umieścili w STP, a nie w swoim katalogu. Startowe exe i ini siedzą w STP, jako nadrzędnym folderze, bo w folderze RD nie byłyby widziane... Eh, ale to też nie tak. A kit z tym! xD Jednak chyba więcej ludzi znało, jak to działa, niż sądziłem powyżej.


I takie coś... Tak jeszcze wczoraj w nocy (dziś rano) spostrzegłem w iniaczu jeszcze jedną rzecz, która była dla mnie ciosem w policzek. Lubię grzebać w INI każdego programu i gry, ini Postala to najważniejszy plik w grze. Uważam się za znawcę sekretów jego INI. A takiego!
SavePath=..\AW7Save
Myśląc po staremu, powinienem dojść do wniosku, że... Zaraz, czyli AWP-owy folder sejwów ma być w STP? Ale jest w AWP. Coś nie tak więc. Może więc to działa inaczej? I doszedłbym do tego. Ale widać ta wiedza akurat była przede mną zastrzeżona. Potrzeba było dwóch do tego. ;)


No i pytanie. Czy teraz edytując ini da się uruchomić EAInv na FudgePacku? Jeśli tylko wersje paczek na to pozwolą, to chyba tak...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

17 paź 2008, 23:48

obczaiłem to

a folderze AWP mam dwa INI AWP.ini i Postal2.ini

edycja AWP.ini nic nie dała dopiero edycja Postal2.ini przyniosła efekt (otworzyłem mapę z AVPC i nie było informacji o braku plików)

jednak próba otwarcia mapy z ED kończy się kraszem i informacją

Kod: Zaznacz cały

Cannot find class for object BloodBagPickup0. Probably changed package. Use [PackageRemap] in .ini to fix package changes.
zauważyłem że każda gra mająca własny folder "system" (AW AWP ED AVPC) ma w tym folderze wszystkie pliki *U a zamiana nazwy powoduje krasz mimo że identyczny plik jest w innym system do którego jest podłączona
Ostatnio zmieniony 17 paź 2008, 23:49 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

17 paź 2008, 23:57

O , burzę mózgów tu mamy :): . Ja się wtrącę . Za folder w którym zapisywane są savy z gier w większości gier odpowiada ich plik .exe .


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 paź 2008, 00:50

little_psycho, plik exe odpowiada za wszystko. Siłą wrzuca nam skriny do folderu System, tego w ini nie można (nie wiem jak) zmienić. Zaś gdzie mają lądować sejwy, mozna w INI zmienić.
prawdziwy 666 pisze:zauważyłem że każda gra mająca własny folder "system" (AW AWP ED AVPC) ma w tym folderze wszystkie pliki *U
Dokładnie. Usiłowałem kiedyś zrobić tak by część paczek U dać do odrębnego (ale równoległego) folderu, czyli obok System dałem SystemDwa. Podzieliłem pliki na dwie części, dla moda CrazyMod by Wolve, dając w jednym niemodyfikowane, a w drugim modyfikowane przez tego moda. Podział plików nie był możliwy. Gra swoje domyślne paczki *.U musi zawsze widzieć w jednym katalogu. Czy to ED, AVPC czy nawet zwykłe AW ma je u siebie w komplecie. I często też lekko zmodyfikowane.

Co do reszty. To więc masz na Fudgepacku. Ja jadę teraz w AWP na Postal2RAZEM.ini wzbogacając go dodatkowo o UserRAZEM.ini (nie modyfikowany zresztą). W AVPC mapy otwierać mogłem, problemu nie miałem. Ale już efekty broni nie były takie jak w AWP. Maczeta, kosa czy AWP-owa katana nie cięła na kawałki, ludki padali w całości. Jakby mapa AVPC wymuszała na AWP używanie efektów znanych z STP i AVPC, nowości z AWP nie tolerując. M... zaraz! Na tych mapach są klasy przechodniów z AVPC, czyżby więc bronie AWP były bezsilne wobec bystanderów z AVPC. TO samo zresztą mam, wchodząc z AWP do map STP.

Co do ED, to otworzyłem bez problemu mapę cus-Freeroam. Mapa bogatsza jednak nie weszła, bo gra nie znajdowała plików, które i tak są w ED. Nie sądzę jednak, by to była wina tego, że gra ich nie widzi. mam do AWP/AW skopiowane wiele plików z ED. Być może AWP zaczynając poszukiwanie plików ED znajduje je na początku w swoich foldrach i na tym poprzestaje. Czyli: sytuacja jest taka, że pliki systemowe ED też muszą w całości znajdować się w jednym folderze. Kiedy oczyszczę AWP z plików ED, to sprawdzę, czy słuszne są moje przypuszczenia. Sprawdzę również, ile map ED da się wczytać.
Ostatnio zmieniony 18 paź 2008, 00:54 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

18 paź 2008, 01:05

Tiquill pisze:nie cięła na kawałki, ludki padali w całości
ciecie nie zależy od broni tylko od klasy pawn

efekt rozcinania został dodany dopiero w AWPerson

a AVPC używa pawn z STP

[ Dodano: 2008-10-18, 01:20 ]
próba otwarcia cus-Freeroam skończyła się komunikatem tym komunikatem

Kod: Zaznacz cały

Cannot find class for object SicklePickup0. Probably changed package. Use [PackageRemap] in .ini to fix package changes.
Ostatnio zmieniony 18 paź 2008, 01:10 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 2 razy.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 paź 2008, 02:22

prawdziwy 666 pisze:ciecie nie zależy od broni tylko od klasy pawn
Spodziewałem się tego. Szkoda, ogranicza to możliwości zabawy i tworzenia.
prawdziwy 666 pisze:próba otwarcia cus-Freeroam
Nie miałem tego. Sickle.u nie miałem w AWP, więc bezproblemowo znalazło go w ED.

Może trochę z loga:
ScriptLog: CHEAT: Goto() LevelName=ED-FR-NewLow1
...
Warning: Nie udało się załadować 'ED_Misc2': Nie można znaleźć pliku dla paczki 'ED_Misc2'
Nie mam jej w AWP bo i... I tu ciekawe. Bo ED jej nie ma. Albo te mapy są niepełnowartościowe, albo... czegoś nie mam po reinstalacji wszystkich Postali.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

18 paź 2008, 02:31

Może trochę z loga: Cytat:
ScriptLog: CHEAT: Goto() LevelName=ED-FR-NewLow1
...
Warning: Nie udało się załadować 'ED_Misc2': Nie można znaleźć pliku dla paczki 'ED_Misc2'

Nie mam jej w AWP bo i... I tu ciekawe. Bo ED jej nie ma. Albo te mapy są niepełnowartościowe, albo... czegoś nie mam po reinstalacji wszystkich Postali.
hm ciekawe też nie mam takiego pliku u siebie

a da się tą mapę otworzyć w ED???
Ostatnio zmieniony 18 paź 2008, 02:34 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 2 razy.


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 paź 2008, 22:45

Bez problemu można ją otworzyć w ED.

Oczyściłem AWP z plików ED i zagrałem w Razem. Poniżej lista wszystkich singlowych map, jakie udało mi się wczytać z poziomu AWP_Razem. Dodatkowo wczytałem po jednej przypadkowej mapie multi, poszły - ale też nie każda.

Cus-Freeroam
ED-FR-NewLow2
ED-FR-NewLow3
ED_hiero_suburbs_1a2
ED_Museum2
ED_NewLow
ED_Sewers
ED-FR-Barrio
ED-FR-Livearea
MPQ-ED-ArcadeKombat
MPX-ED-ColdDarkness
MPXZ-ED-Bluemoon

Inne single nie weszły. Taki komunikat:
Warning: Nie udało się załadować 'ED_Misc2': Nie można znaleźć pliku dla paczki 'ED_Misc2'
Warning: Nie udało się załadować 'ED_Misc': Nie można znaleźć pliku dla paczki 'ED_Misc2'
Warning: Nie udało się załadować 'ED_Variousshitmesh': Nie można znaleźć pliku dla paczki 'ED_Misc2'
Warning: Nie udało się załadować 'ED-FR-NewLow1': Nie można znaleźć pliku dla paczki 'ED_Misc2'
albo
Warning: Nie udało się załadować 'ED_Misc2': Nie można znaleźć pliku dla paczki 'ED_Misc2'
Warning: Nie udało się załadować 'ED_Misc': Nie można znaleźć pliku dla paczki 'ED_Misc2'
Warning: Nie udało się załadować 'ED_Subway': Nie można znaleźć pliku dla paczki 'ED_Misc2'
Warning: Nie udało się załadować 'ED_undergroundMeshs': Nie można znaleźć pliku dla paczki 'ED_Misc2'
Warning: Nie udało się załadować 'ED_Subway2': Nie można znaleźć pliku dla paczki 'ED_Misc2'
i dla mapy multi
Warning: Nie udało się załadować 'ED_Misc2': Nie można znaleźć pliku dla paczki 'ED_Misc2'
Warning: Nie udało się załadować 'ED_Misc': Nie można znaleźć pliku dla paczki 'ED_Misc2'
Warning: Nie udało się załadować 'MPY-ED-RedLight2': Nie można znaleźć pliku dla paczki 'ED_Misc2'
Pogrubiłem nazwy map. I tak podobnie. Wciąż te ED_Misc2 żądane z poziomu AWP... :|

AWP nie umiało też dostać się do muzyki, choć ta była w folderze ED (konfig ini ok):
Error: Failed to register sound: ..\Music\Exorcism.ogg oraz Neurological-DemonHand.ogg i Neurological-CarnivalHolocaust.ogg


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ