Dziwne napisy w skryptach

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

07 lip 2013, 17:04

siemka.
Jak odpalam w notatniku np. inventory.u z STP to tam są takie dziwactwa na początku np.:
AmmoName GetViewRotation Tick Hint2 FirstPersonMeshSuffix
WeapClass AttachmentClass CollisionRadius GroupOffset AIRating Bump ServerFire Timer LegalOwnerTag Fire BounceOffSomething Idle RelativeLocation ShakeOffsetTime BobDamping PlayAltFiring aimerror ServerAltFire Price
i pomiędzy nimi są np. krzyże jakieś kropki itp. itd.

Myślałem, że to takie RWS'owskie cośki ale w np. DarkPS tez takie napisy są na początku.
Tak więc jak zrobić te cośki i czy są one potrzebne do poprawnego działania swojego moda?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 lip 2013, 19:40

Plik "u" to pakunek skryptów nie edytujesz go bez rozpakowania :D


8=======D
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

07 lip 2013, 19:41

skrypty są w postaci .uc po wypakowaniu paczek .u


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

07 lip 2013, 21:01

aaaa... :D

Pozwolę sobie zadać jeszcze 1 pytanie w tym temaciku :p
Jak zrobić intro gry?
Zrobiłem nową mapę i ścieżkę implentation point'ów(chyba tak to się pisze).
Teraz:
-Jak połączyć ostatni z pierwszym implentation pointem(by była pętla)?
-Jak ustawić by się pokazywało menu po napisach wprowadzających?

@edit oczywiście za pomoc macie po plusiku :D
Ostatnio zmieniony 07 lip 2013, 21:03 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

08 lip 2013, 05:24

seebeek17 pisze:-Jak połączyć ostatni z pierwszym implentation pointem(by była pętla)?

1. Action >GotoAction 0 (Przejdź do pierwszej akcji)
2. Looping (Odtwarzaj w kółko)
seebeek17 pisze:-Jak ustawić by się pokazywało menu po napisach wprowadzających?
Action>ShowMenu


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

08 lip 2013, 16:24

gdzie to action jest?


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

08 lip 2013, 16:35

w scripted triggerze :D
ustawiony pod action_shell menu -> show menu


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

08 lip 2013, 17:56

yyy...co? :bolek: :zdziw:
zgubilem sie... :566:


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

08 lip 2013, 18:56

ZigHor pisze:w scripted triggerze :D
I w sekwencji filmowej też jest .
W przeglądarce filmów dajesz "New Scene"(chyba tak się to nazywa).
Zaznaczasz ikoną swojego filmu i dodajesz "New Action".


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

09 lip 2013, 13:53

dobra a takie pytanko jeszcze...
gdzie jest ten ScriptedTrigger??
w actor clesses nie ma :/


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

09 lip 2013, 20:28

Actor>Keypoint>ScryptetSequence>ScriptedTrigger
Ostatnio zmieniony 09 lip 2013, 20:29 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

09 lip 2013, 23:45

Kurde, nie rozumiem...
Zrobiłem w Scene Menager wszystko jak w oryginalnym Startup od STP, zrobiłem takie same ScriptedTriggery to samo, i w loop w SceneMenager mi grupy "none.StartMenu" nie chciało zrobić i to wogole nie działa do d*** to wszystko :563: :565: :cry:

Zrobił by ktoś jakiś tutorial, nawet bez obrazków i wgl. tylko nawet na szybko napisał co zrobić po czym, jak zacząć w SceneManagarze, co i jak zrobić w ScriptedTriggerach napisać, bo ja nie czaje w ogóle tych scen po co to wszystko jak by lepiej było i łatwiej ustawić InterplenationPointy, połączyć je i ustawić czas, napisy i ich czas i moment i bez żadnych Triggerów to..... xd :565: :cry:
Bardzo prosze o tucia, bo jak nie zrobię tego intra na mojej mapce to chyba depresji dostane, zamkne się w sobie i zacznę grać w Minecrafta...!!! :cry: :cry:


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 lip 2013, 06:42

Zacznij od czegoś prostego .
Jedno krótkie ujęcie włączane na starcie.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

10 lip 2013, 13:45

emm...ni umim :( :cry:

Robię trasę InterplenationPointów(zrobiłem kółko i pierwszy jest obok ostatniego) i jak to dokładnie zrobić żeby ostatni przechodził do pierwszego?
Próbowałem coś robić z PauseScene zamiast ActionMoveCamera ale error wywala a ScriptedTriggerami nie umiem tego :/
Potem dodaje PlayerStart i jak go ustawić żeby odtwarzał w kółko loop a potem wyświetlał menu?
Proszę o pomoc.

@edit: temacik close please ;)
Ostatnio zmieniony 12 lip 2013, 17:54 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Zablokowany