Dziwne dźwięki na całej mapie

Rozmowy o P2: Share the Pain i podstawowym Postalu 2.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Szalona Krowa
Miłośnik broni
Posty: 119
Rejestracja: 22 lip 2014, 22:48
Lokalizacja: Z łąk Paradise

19 sie 2015, 23:42

O co może chodzić z tymi dźwiękami na mapie np. koło mostu po prawej jak się idzie po czek.

Jak był taki temat to przepraszam. szukałem ale 12 stron to troszkę dużo :D
Ostatnio zmieniony 19 sie 2015, 23:42 przez Szalona Krowa, łącznie zmieniany 1 raz.


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

20 sie 2015, 00:25

Pewnie chodzi Ci o dźwięki z pierwszego Postala. Nie wiem, po co je umieszczono w losowych miejscach. Możesz też je znaleźć m.in. na cmentarzu w jednym dole, dokładniej przy skałach i trumnie wystającej z ziemi.


Awatar użytkownika
Szalona Krowa
Miłośnik broni
Posty: 119
Rejestracja: 22 lip 2014, 22:48
Lokalizacja: Z łąk Paradise

20 sie 2015, 01:19

I przy psach spalonych w podziemiach koło bibli


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

20 sie 2015, 01:23

Zwykłe ambient sounds.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

20 sie 2015, 01:52

Szalona Krowa pisze:I przy psach spalonych w podziemiach koło bibli
Szalona Krowa pisze:bibli
To jest najlepszy skrót od słowa "biblioteka", jaki w życiu widziałem xD


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

20 sie 2015, 17:33

Mr Minio pisze:Zwykłe ambient sounds.
Potwierdzam, ale trzeba przyznać że te charakterystyczne dźwięki dodają klimatu jak cholera. Albo ten dźwięk z menu głównego P2StP - taki jednostajny niepokojący jakby świst - miodzio! Do takiej chorej gry pasuje jak ulał!


I regret nothing
Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

20 sie 2015, 18:01

Dzienis pisze:Potwierdzam, ale trzeba przyznać że te charakterystyczne dźwięki dodają klimatu jak cholera.
Gdzieś czytałem (nie pamiętam, czy na Steamie czy YT), że dźwięki, obrazki i teksty przed każdym poziomem w P1 miały ukazywać to, co dzieje się w głowie Kolesia. Biorąc pod uwagę fakt, że niektóre z tych dźwięków występują też w P2 (właśnie te "dziwne")... Czyżby z Kolesiem nadal było coś nie tak? ;)


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

20 sie 2015, 18:05

Yossarian pisze:Biorąc pod uwagę fakt, że niektóre z tych dźwięków występują też w P2 (właśnie te "dziwne")... Czyżby z Kolesiem nadal było coś nie tak? ;)
Po prostu RWS uznało, że niektóre z tych dźwięków są nadal na tyle klimatyczne, że mogą podpasować też do dwójki i chwała im za to, bo inaczej P2 byłby zbyt "śmieszkowy", a tak jest trochę tej dźwiękowej psychodelii na mapkach. :)


I regret nothing
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

06 lut 2016, 14:40

Kiedy miałem początki przygód z postalem, zawsze mnie przerażały te ambienty. To Taki budulec klimatu, niepewności, śmierci i zapomnienia. A może to są jakieś urojenia naszego głównego bohatera, bo przecież kiedy jesteśmy w szpitalu podczas gdy koleś ma te bóle głowy to też słychać te dźwięki :drapanie:


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

06 lut 2016, 16:04

Też mnie nieco przerażają, i to po dziś dzień. Ciekawe, w jaki sposób je uzyskali?


Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

06 lut 2016, 16:14

Yossarian pisze:Też mnie nieco przerażają, i to po dziś dzień. Ciekawe, w jaki sposób je uzyskali?
Użyli tej paczki sampli: Zero-G's Cuckooland: Ghost in the Machine
https://www.producerloops.com/Zero-G-Cuc ... nload.html
Tak jak twórcy innych soundtracków do gier.
Przykłady:
[youtube][/youtube]

Charakterystyczne sample zostały wykorzystane też w:

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

i jeszcze parę innych by się znalazło.


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

06 lut 2016, 16:17

Akurat o muzyczce z Central Parku i jej użyciu w innych grach/filmach wiedziałem. Znalazła się ona też w filmie "28 dni później" ;)


Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

06 lut 2016, 16:22

No tak, ale soundtrack z postala całkowicie "leci" na samplach z tej paczki :P


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

06 lut 2016, 16:23

Ciekawe, czy Postal Redux będzie miał te same muzyczki przed poziomami co P1, czy może użyją innych?


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

06 lut 2016, 16:24

WoW! Fajna ciekawostka, nie wiedziałem o tym :)


I'm fucking insane in the brain. :axe:
ODPOWIEDZ