O co może chodzić z tymi dźwiękami na mapie np. koło mostu po prawej jak się idzie po czek.
Jak był taki temat to przepraszam. szukałem ale 12 stron to troszkę dużo
Dziwne dźwięki na całej mapie
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Szalona Krowa
- Miłośnik broni
- Posty: 119
- Rejestracja: 22 lip 2014, 22:48
- Lokalizacja: Z łąk Paradise
-
- Grabarz
- Posty: 6423
- Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
- Postawił piwo: 6 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Pewnie chodzi Ci o dźwięki z pierwszego Postala. Nie wiem, po co je umieszczono w losowych miejscach. Możesz też je znaleźć m.in. na cmentarzu w jednym dole, dokładniej przy skałach i trumnie wystającej z ziemi.
- Szalona Krowa
- Miłośnik broni
- Posty: 119
- Rejestracja: 22 lip 2014, 22:48
- Lokalizacja: Z łąk Paradise
I przy psach spalonych w podziemiach koło bibli
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Potwierdzam, ale trzeba przyznać że te charakterystyczne dźwięki dodają klimatu jak cholera. Albo ten dźwięk z menu głównego P2StP - taki jednostajny niepokojący jakby świst - miodzio! Do takiej chorej gry pasuje jak ulał!Mr Minio pisze:Zwykłe ambient sounds.
I regret nothing
-
- Grabarz
- Posty: 6423
- Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
- Postawił piwo: 6 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Gdzieś czytałem (nie pamiętam, czy na Steamie czy YT), że dźwięki, obrazki i teksty przed każdym poziomem w P1 miały ukazywać to, co dzieje się w głowie Kolesia. Biorąc pod uwagę fakt, że niektóre z tych dźwięków występują też w P2 (właśnie te "dziwne")... Czyżby z Kolesiem nadal było coś nie tak?Dzienis pisze:Potwierdzam, ale trzeba przyznać że te charakterystyczne dźwięki dodają klimatu jak cholera.
- Dzienis
- V.I.P.
- Posty: 12106
- Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
- Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Po prostu RWS uznało, że niektóre z tych dźwięków są nadal na tyle klimatyczne, że mogą podpasować też do dwójki i chwała im za to, bo inaczej P2 byłby zbyt "śmieszkowy", a tak jest trochę tej dźwiękowej psychodelii na mapkach.Yossarian pisze:Biorąc pod uwagę fakt, że niektóre z tych dźwięków występują też w P2 (właśnie te "dziwne")... Czyżby z Kolesiem nadal było coś nie tak?
I regret nothing
Kiedy miałem początki przygód z postalem, zawsze mnie przerażały te ambienty. To Taki budulec klimatu, niepewności, śmierci i zapomnienia. A może to są jakieś urojenia naszego głównego bohatera, bo przecież kiedy jesteśmy w szpitalu podczas gdy koleś ma te bóle głowy to też słychać te dźwięki
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Użyli tej paczki sampli: Zero-G's Cuckooland: Ghost in the MachineYossarian pisze:Też mnie nieco przerażają, i to po dziś dzień. Ciekawe, w jaki sposób je uzyskali?
https://www.producerloops.com/Zero-G-Cuc ... nload.html
Tak jak twórcy innych soundtracków do gier.
Przykłady:
[youtube][/youtube]
Charakterystyczne sample zostały wykorzystane też w:
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
i jeszcze parę innych by się znalazło.
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
WoW! Fajna ciekawostka, nie wiedziałem o tym
I'm fucking insane in the brain.