[MOD] Dzieci w Postal 2 AWP

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

13 maja 2011, 13:49

Co tu dużo mówić. Tiquill, jesteś genialny! Skiny to kwestia czasu, ale modele to już coś, a Ty je wykonałeś z dużym, jak na Postala, realizmem za co należą Ci się brawa.

Ze skinami nie pomogę, bo się nie znam. Kiedyś nawet coś tam próbowałem w PostED i to nieraz, ale zrezygnowałem, nie wiem czy z braku czasu czy z lenistwa. Ten temat jednak coraz bardziej zachęca mnie do zajęcia się UnrealED i modami do Postala. Mapki już kiedyś robiłem, to sobie tylko przypomnieć, poradników też od groma. Potrzeba tylko czasu i chęci. Z tym pierwszym jest różnie, a z drugim...zobaczymy. :diabeł:


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

13 maja 2011, 20:18

Efekt jest super :). Z tymi dziećmi i psem to niezłe tylko model karmy zmienić na butelkę ze smoczkiem, głos można zmienić na parę rodzaji płaczu :)
Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, 20:24 przez rigstudio, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 maja 2011, 21:09

Mr Minio pisze:ale modele to już coś, a Ty je wykonałeś z dużym, jak na Postala, realizmem za co należą Ci się brawa.
Modele wykonał Rycho3D, to jego praca. Ja je tylko zmodyfikowałem przy użyciu skryptu. :)

Acha, zmodyfikowałem swego poprzedniego posta dodając info o głosach dzieci, bo zapomniałem wtedy o tym.

Rycho3D pisze:Można zrobić raczkujące niemowlaki na szkielecie psa lub kota .
Takie gryzące niemowlaki :lol:
Jadły by i srały jak dzieci.
W domyślnej grze - jestem na nie. Robimy chyba moda dodającego realizmu Postalowi 2. Czyli dodajemy dzieci do populacji miasteczka. Zaś niemowlaki jak pieski - to nie jest realizm. Ale planuję dodać kilka cheatów. Wtedy, po wpisaniu takiego, mogą dziać się różne szalone rzeczy. W tym tak zachowujące się niemowlaki. ;)

Ale czy karma psa? Oj, nie widzę tego. Trzeba by zrobić własną karmę dla niemowlaka, bo żadna nie pasuje. Rycho3D, jesteś mocny w animacji? Bo modeling masz opanowany, ale jak animowanie tegoż?

A jaka animacja? Leżący niemowlak machający rączkami. To w wózku. Po kopnięciu, wózek wywraca się i niemowlak pełza. To podstawa, te dwa ruchy. Poza tym te zachowania psa.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

13 maja 2011, 21:25

wtrącę swoje pięć groszy

można stworzyć pod klasę (najlepiej kota) i zmienić parę rzeczy w skrypcie tak aby zachowywał się bardziej naturalnie (jak na niemowlaka)


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 maja 2011, 21:27

Z animacjami nie było by żadnego problemu ,robiłem już animacje .
Ale dodane animacje nie działały ze "scripted trigger" więc by postać wykonała animację ,podmieniałem nazwy animacji w pliku UKX .
Na pewno można to zmienić ,ale trzeba nowe animacje dopisać w jakimś skrypcie.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 maja 2011, 21:42

Rycho3D pisze:Z animacjami nie było by żadnego problemu ,robiłem już animacje (...) ale trzeba nowe animacje dopisać w jakimś skrypcie.
Słodko! :diabeł: Chłopie, to super! :peace: Kogoś takiego było tu brak! Zrób własną animację dla niemowlaka, nad resztą ja będę się biedził.

No i jest taka sprawa, że chciałbym móc powiększać piersi, a teraz tego nie mogę. Mógłbyś na to zaradzić?

No i te brakujące sekwencje animacji w animMini. Raczej uda się je zrobić skryptem, ale byłoby lepiej gdyby się dało je dodać do samych animacji. Ba, najlepiej zaś, gdybyś zrobił własne anim dla tych dzieci. Nie animMini, nie animAVG, ale własne. Ogrom pracy, wiem, ale może gdzieś kiedyś się za to brałeś, ale zaniechałeś...
prawdziwy 666 pisze:można stworzyć pod klasę (najlepiej kota) i zmienić parę rzeczy w skrypcie tak aby zachowywał się bardziej naturalnie (jak na niemowlaka)
Nie wiem czy kota, ale raczej nie jego podklasę, bo dzieciak reagowałby na kotnika, dawałby się łapać itd. :D Lepiej zrobić to jako samodzielną klasę, wzorując się na jakiejś. Być może właśnie na kocie...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 maja 2011, 22:08

Najłatwiej było by zrobić nowy szkielet i animacje,ale gdy postać zginie ,wywala błąd.
Bo niema KarmaColision (.ka,.kaw).A to trzeba w programie CAT robić co ja go nie czaję za dobrze i tam też błędy wywala.
Chociaż nie próbowałem z Animal,bo te chyba KarmaColision nie mają (są sztywne po zabiciu) :diabeł:
Co do dorabiania pozostałych animacji AWGMini :zdziw: To by zajęło wieczność!
Trzeba by dopasować animacje do wszyskich broni .
Zrobię tak:
1.Przerobię szkielet kota na dziecko.
2.Zrobię kilka podstawowych animacji.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 maja 2011, 22:19

Rycho3D pisze:1.Przerobię szkielet kota na dziecko.
2.Zrobię kilka podstawowych animacji.
Spoko, to powinno wystarczyć. jakieś podnoszenie główki itp, po dwa warianty wszystkiego. A po zabiciu będzie eksplodowało albo właśnie leżało bez karmy, jak zwierzaki. Chyba że sam się za CAT wezmę, korciło mnie kiedyś. xD
Rycho3D pisze:Co do dorabiania pozostałych animacji AWGMini :zdziw: To by zajęło wieczność!
Trzeba by dopasować animacje do wszyskich broni .
Mowa o dwóch rzeczach naraz. Jeśli mowa u uzupełnieniu brakującch sekwencji, to czy dałoby się te brakujące (4-ech się dotąd naliczyłem w błędach) wkleić jakoś do standardowego animAVG. Po jego eksporcie do edytowalnego formatu. A potem zapisać jako nowe anim. To by długo nie zajęło, sądzę. Lecz mówię, mogę to też zrobić skryptem.
Zaś te drugie, czyli owa wieczność. Tak, całkiem nowa anim dla dzieci to strasznie dużo roboty. Zapytałem tak tylko, bo wcześniej pisałeś, że masz bardzo wiele różnych prac, może więc masz i to. Ale skoro nie - to nie. Da się i bez tego.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 maja 2011, 22:29

Jeśli to cztery animacje to napisz które to je zrobię .

Właśnie rozpakowałem Animals.UKX ico widzę ??? Małpa .
Małpę będzie lepsza niż kot . (i nie miałczy) :D


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 maja 2011, 22:50

rigstudio pisze:nowa głowa , na moim chomiku , trochę mniejsza
A gdzie ten chomik? Link można?
Rycho3D pisze:Gęba kolesia była irytująca więc zmieniłem ją w mojej wersji gry,na tą z mojego awatara.
Fajna, może się przydać. Ale wiesz, co mnie w tym bardziej zainteresowało? Czapeczka. Daj ją też samą, przyda się jako bolton. :) A najlepiej głowa oddzielnie, czapka oddzielnie.
Rycho3D pisze:Jeśli to cztery animacje to napisz które to je zrobię
Proszę: sf_base1 (najczęstszy brak), sf_run2 s_wait_ladder i s_idle_speck2 (najrzadsza). Więcej prze ten czas nie znalazłem, ale warto jeszcze polukać w loga.
Rycho3D pisze:Właśnie rozpakowałem Animals.UKX ico widzę ??? Małpa .
Małpę będzie lepsza niż kot . (i nie miałczy) :D
Ale małpka z STP nie ma animacji, to tylko mesh, jak pamiętam... Choć może i nie. W każdym razie w pełni sprawna jest w ED, ale raczej nie kopiujemy cudzych rozwiązań, tylko robimy swoje?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 maja 2011, 22:56

Tiquill pisze:Ale małpka z STP nie ma animacji, to tylko mesh, jak pamiętam... Choć może i nie. W każdym razie w pełni sprawna jest w ED, ale raczej nie kopiujemy cudzych rozwiązań, tylko robimy swoje?
Potrzebne są tylko nazwy kości by ominąć błędy.Cała reszta nasza.


8=======D
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

13 maja 2011, 23:25

Tiquill pisze:
prawdziwy 666 pisze:można stworzyć pod klasę (najlepiej kota) i zmienić parę rzeczy w skrypcie tak aby zachowywał się bardziej naturalnie (jak na niemowlaka)
Nie wiem czy kota, ale raczej nie jego podklasę, bo dzieciak reagowałby na kotnika, dawałby się łapać itd. :D Lepiej zrobić to jako samodzielną klasę, wzorując się na jakiejś. Być może właśnie na kocie...
eh napisałem przecież
prawdziwy 666 pisze:i zmienić parę rzeczy w skrypcie
chodziło mi właśnie o reagowanie na kotnik, łapanie itd.

i kota wydaje mi się będzie łatwiej oczyścić z niepotrzebnych rzeczy niż na przykład psa


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 maja 2011, 23:31

@prawdziwy 666: Acha, jasne, można właśnie oczyścić. Ale, wiesz, mam chęć napisać skrypt od nowa, posiłkując się tylko rozwiązaniami z kodu kota jak też innymi. Ambicjonalnie, wiesz. ;) Zobaczymy w praniu, jak to wyjdzie.
Rycho3D pisze:Potrzebne są tylko nazwy kości by ominąć błędy.Cała reszta nasza.
Polegam więc na Tobie. :)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

14 maja 2011, 06:48

dziecko z kota to lipa. Dziecko z szodganem w tyłku ? :D :mgun2:


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 maja 2011, 14:13

To jest dziecko z kota jak widać niczego w tyłku niema .
Teraz tylko zrobię nowe animacje , bo na kocich nie wytrzymam ze śmiechu :lol:
Załączniki
kotek?
kotek?
baby.jpg (34.65 KiB) Przejrzano 3209 razy


8=======D
ODPOWIEDZ