[MOD] Dzieci w Postal 2 AWP

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 19:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

04 maja 2011, 20:47

Tak na być i dzieci. Będzie spox :)


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

05 maja 2011, 11:15

Przekozacko to wygląda, wózek fajnie wybucha. Urealnienie gry jak nic. Genialne.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

05 maja 2011, 20:10

Postanowiłem się pobawić tą stroną i wyszło kilka zabawny wariacji.
Gdyby odpowiednio rozciągnąć to na twarzy kolesia, to był by nawet niezły efekt.

Obrazek
Koleś jako niemowlę.

Obrazek
Koleś jako azjatczyk.

Obrazek
Koleś jako Dziadek.


Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 19:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

05 maja 2011, 20:16

Ta pierwsza tekstura to jak koleś› za młodego jest spoko‚ :)
Ostatnio zmieniony 05 maja 2011, 20:18 przez rigstudio, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

05 maja 2011, 20:17

Fajne kombinacje. Tylko czy dodane do gry pasują? Jak to wygląda? Mógłby ktoś sprawdzić? Może oprócz tego, że dodamy do Paradise dzieci, postarzymy Kolesia? A może i jego odmłodzimy? :D


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 19:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

05 maja 2011, 20:22

Może Kolesia zmniejszyć i przyspieszyć mu głos by mówił jak dziecko :D
Ostatnio zmieniony 06 maja 2011, 06:02 przez rigstudio, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11954
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

06 maja 2011, 05:23

Jak będziemy wszystko zmniejszać i przyśpieszać głosy to wyjdą Worms-y :)
Na 1 zdjęciu w prawym dolnym rogu ,jest też ciekawy efekt.
To by oznaczało że Koleś jako niemowlę był dziewczynką :lol:


8=======D
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 19:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

06 maja 2011, 15:05

nowa głowa , na moim chomiku , trochę mniejsza


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11954
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

12 maja 2011, 04:39

Właśnie wpadłem na genialny pomysł.
Można zrobić raczkujące niemowlaki na szkielecie psa lub kota .
Takie gryzące niemowlaki :lol:
Jadły by i srały jak dzieci.


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7040
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

12 maja 2011, 20:08

Dzieciak sprowadzony do poziomu pieska? Dasz mu psią kostkę i będzie za tobą łazić :haha:
Interesująco brzmi :evilbat:


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1023
Rejestracja: 27 kwie 2008, 08:27
Lokalizacja: 67-100

12 maja 2011, 20:12

Cóż..Przedyskutuję ten pomysł z Tiquillem, ale jeżeli ty Rycho nie masz nic do roboty, to możesz zrobić model i animacje... :zdziw:


Awatar użytkownika
MaxiS
Seryjny zabójca
Posty: 399
Rejestracja: 12 sie 2010, 10:56
Lokalizacja: mam to wiedzieć?

12 maja 2011, 20:14

Chętnie zobaczę skuczące lub miałczące dziecko xD


Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11954
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

12 maja 2011, 20:15

OK jutro się za to biorę ,zobaczymy co z tego wyjdzie .


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 maja 2011, 01:44

Dobra, pora zdać relację z tego, co się dzieje na moim koderskim podwórku. Zrealizowałem prawie wszystkie postulaty jakie się tu przewinęły odnośnie kodu oraz naprawiłem istniejące błędy. Pojawiły się nowe problemy, ale to co już zrobiłem, można uznać za skończone - i tylko do poprawek. Ale do rzeczy:

Zrobione:
1. Działa chameleon, czyli rotacja skinów odpowiednio dobranych do typu postaci i głowy. Wybrałem tyle tekstur ile mogłem, nie grzeszą wszystkie urodą, ale nie o urodę tekstur mi chodziło teraz.
2. Poprawiłem wygląd modeli tych dzieci, już nie przypominają goryli. Przede wszystkim zwężyłem ramiona. Popracowałem też nad tym, by to były sylwetki dzieci, a nie kobiet karlic - zmniejszyłem biodra i biust a usunąłem talię, dając na jej miejsce brzuszek. Spójrzcie na 1y załącznik. Teraz tylko dobrać tekstury bez zarysu piersi i - będzie można to uznać za dzieci.
3. Dodałem zmienną wysokość dzieci, są różnej wielkości, czyli - różnego wieku. Wielkość dobierana jest przypadkowo w ściśle określonych granicach - tak by nie przesadzić.
4. Dodałem też nastolatków, zrobiwszy ich z tych samych modeli dzieci, zapodanych przez Rycho3D. Też skorygowane ramiona i różna wielkość. Tu jednak nie ruszałem żeńskim modelom ich kobiecego wyglądu, wszak to nastolatki. Są z figury dość, jak to powiedzieć, zdrowe - ale mogą być.
5. Pobawiłem się też domyślnymi modelami z P2 dla bystanderów i zrobiłem z nich drugi typ nastolatków - te są szczuplejsze względem powyższych. Można zobaczyć, co można zrobić z domyślnych modeli za pomocą kodu. Te jeszcze nie są skończone, ale widać, jak to ma być.
6. Po zabiciu ciała bystanderów nie rozciągają się w rażący dla oka sposób. Tylko dzieci o najbardziej skrajnych rozmiarach (najwięksi i najmniejsi) różnią się po śmierci - ale w granicach akceptacji. No i myślę jeszcze nad tym popracować.
7. Dzieci spawnowane są na każdą mapę za pomocą nowego pickupa. Bierzesz Kids Book i - i już! Są już na mapie, na każdej mapie, na którą wejdziesz z tą książką pojawiają się automatycznie, obok standardowych przechodniów, bez ingerencji gracza. Nie chcesz ich? Wyrzucasz książkę i przechodzisz na następny poziom. Łatwo i skutecznie. Czyli są na wszystkich mapach, na których chcesz, by były, od ciebie to zależy.
8.Dzieci mają już swoje klasy dialogów, czyli wyłączyłem odzywki, które im nie pasowały. No i mają ustalony pitch (zmianę barwy głosu na wyższy) na chyba optymalny dla nich. Dzieci na 1.4 a nastolatki na 1.25.

W trakcie:
9.Podmiana standardowych bystanderów na takich, którzy mają różne wymiary i nowe skiny. Ze skinami jest już zrobione, zmienne rozmiary zaś - sprawa dyskusyjna i nie wiem, czy to przejdzie.
10. Tak zamienionym bystanderom płci żeńskiej chcę zmieniać wielkość biustu i bioder, tak by było ciekawiej. ;) Na razie wychodzą mi potworki. Acha, żeby być dobrze zrozumianym, zmieniam wielkość obwodu w biuście, a nie samych piersi, razem z obwodem rosną też piersi. Rozmiaru tylko samych piersi nie da się zmienić, niestety.
11. Chcę (jest to wymóg dla tworzenia map) dodać system blokujący automatyczne spawny w tych miejscach i na tych mapach, gdzie to jest zbędne lub sprzeczne z mapą, albo zamiarem mappera.

Nienaprawione błędy:
12.Niektóre postaci spawnowane na mapę mają błędy animacji. Chodzą z rozkrzyżowanymi ramionami, poruszają się w pozycji zastygłej w półkroku itp - a następnie ruszają się poprawnie i znów zaskakują do złej animacji. Jest to spowodowane tym, że modele działają na systemie animacji Garego (animMini zamiast standardowego animAVG) i nie da się tego ominąć, choć mocno nad tym siedziałem. Pojawiają się sekwencje ruchów, których ta animacja animMini nie ma, stąd ten problem.
13. Wspomniane potworki, które rodzą się podczas zmian rozmiaru bioder i klatki piersiowej dla planowanej dopiero klasy podmieniającej standardowych bystanderów.

Uwagi:
14. Wszystko dotąd robię dla STP, nie zająłem się jeszcze klasami zaprojektowanymi dla AWP. Chcę zrobić najpierw wszytko co zaplanowałem poprawnie dla STP, dopiero przejdę do AWP.
15. Dla wyłapywania drobnych i mniej drobnych korekt przydadzą się testerzy, więc, jak reszta współtwórców na to przystanie, opublikuję to dla betatesterów.
16. Potrzebne są skiny dla wszystkich modeli, zwłaszcza żeńskich. Masa roboty, Koloses sam z tym nie nadąży. Dlatego potrzebna Wasza pomoc. Każdy kto chce i potrafi, niech się dołączy do tego. Będzie szybciej z pełną wersją. Mogę za pomocą kodu poprawić niedociągnięcia modeli, ale brzydkich tekstur tak nie poprawię, a tym bardziej kodem ich nie zrobię. Więc: kto żyw, niech dołącza. Będziecie w credits! :D
Załączniki
Standardowe modele P2 w trakcie przystosowania do postaci nastolatków i dzieci. Skór mało, ale to chwilowe.
Standardowe modele P2 w trakcie przystosowania do postaci nastolatków i dzieci. Skór mało, ale to chwilowe.
P2Children_TeensToo.jpg (54.78 KiB) Przejrzano 2766 razy
Nastolatki z modeli dzieci.
Nastolatki z modeli dzieci.
P2Children_Teens.jpg (94.64 KiB) Przejrzano 2765 razy
Dzieci z modeli Rycho3D
Dzieci z modeli Rycho3D
P2Children_Children.jpg (82.04 KiB) Przejrzano 2765 razy
Modele dzieci po korekcje za pomocą kodu. Z kobiet w dzieci.
Modele dzieci po korekcje za pomocą kodu. Z kobiet w dzieci.
P2Children_CodeCorrection.jpg (57.45 KiB) Przejrzano 2766 razy
Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, 20:15 przez Tiquill, łącznie zmieniany 3 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11954
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

13 maja 2011, 05:17

Świetna robota


8=======D
ODPOWIEDZ