[Mapa]DriftKing2

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 cze 2011, 20:38

cus-AD_R3D_DriftKing2
Mapa w tunelach, wymaga moda ADrenaline STP.Dodałem kilka bajerów.
Załączniki
drift.jpg
drift.jpg (63.13 KiB) Przejrzano 5244 razy
cus-AD_R3D_DriftKing2.rar
(1.46 MiB) Pobrany 266 razy
Ostatnio zmieniony 19 cze 2011, 21:08 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 3 razy.


8=======D
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

19 cze 2011, 20:57

Polecam się zapoznać, zwłaszcza punkt 4: https://forum.postalsite.info/r ... vt2068.html

48 godzin na poprawę 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 cze 2011, 21:10

Były małe problemy z netem ;)

[ Komentarz dodany przez: Lothar: 2011-06-19, 21:54 ]
I teraz jest git 8-)


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 cze 2011, 15:31

No i dobra robota! Więcej takich, please. Więcej!

Aż kusi by z niej wyjechać na powierzchnię... ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 cze 2011, 19:15

Tiquill pisze:Aż kusi by z niej wyjechać na powierzchnię... ;)
Zostawiłem sobie furtkę ;) Więc kolejne wersje są prawdopodobne.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 cze 2011, 19:23

Ta biel czeka na wypełnienie. ;) A i gdybyś lepiej jeszcze zakręcił te korytarze, z tym że o dużym promieniu zakręty, długie. I jakieś szyby, mnóstwo szkła do stłuczenia, hiehie. :D


Acha, w paczce dałeś nową wersję UTX-a będącego składnikiem samego moda. Czy masz skądś od autora tą nową wersję, czy sam ją przerobiłeś? Bo jeśli sam, to zaniechaj waść tej praktyki. Tak się nie robi, dodaje się swoje paczki. ;)
Ostatnio zmieniony 23 cze 2011, 00:13 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 cze 2011, 01:16

Tiquill pisze:Acha, w paczce dałeś nową wersję UTX-a będącego składnikiem samego moda. Czy masz skądś od autora tą nową wersję, czy sam ją przerobiłeś? Bo jeśli sam, to zaniechaj waść tej praktyki. Tak się nie robi, dodaje się swoje paczki. ;)
To moja wersja paczki .Nie była przeznaczona do udostępniania,ale tak wyszło.
Przeżuć sobie tekstury do innej paczki jeśli ci to przeszkadza.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 cze 2011, 01:30

Albo wrzucę do samej mapy. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 sie 2012, 21:58

Kolejna mapka MP DM
Fabryka z pułapką .
Nie wymaga modów !
Załączniki
MPD-R3DFabryka.zip
(702.6 KiB) Pobrany 205 razy
Ostatnio zmieniony 13 sie 2012, 21:59 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 sie 2012, 22:23

Mapka smakowita! :ok: Już jest na serwerze. Ale pisze tam: DeathMatch in Untitled - a to źle wygląda. Dodaj jej nazwę w LevelInfo, aby była widziana w grze mp. ;)

A może ułatw wejście po tych beczkach do granatów, beczki bliżej ściany daj.
Ostatnio zmieniony 13 sie 2012, 22:46 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 sie 2012, 08:29

FabrykaV2
Dodałem kila bajerów ;)
Załączniki
MPD-R3DFabrykaV2.zip
(767.47 KiB) Pobrany 529 razy
Image1.jpg
Image1.jpg (179.09 KiB) Przejrzano 4637 razy


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 sie 2012, 10:53

Świetna! Wielkość imo idealna na multi. :ok: Jest na serwerze, zastąpi v1. Moje uwagi to: blokuje się na schodach (załącznik), utyka na drabinie a pod pułapką nie bardzo pasuje zwykły ogień jako efekt wrzącego napalmu. A drzwi też korcą, by je otworzyć. ;)
Załączniki
Shot00339.jpg
Shot00339.jpg (49.84 KiB) Przejrzano 4622 razy


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

17 sie 2012, 06:51

Mi się maka podoba. :mgun: :rifle:
Grałem na niej kilka razy i się nie zablokowałem na schodach ani razu.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 sie 2012, 20:56

rigstudio pisze:i się nie zablokowałem na schodach ani razu.
Nie chodzi mi o to, że blokuje się na schodach i nie możesz się ruszyć, ale że są jak przeszkoda, bo trzeba je przeskoczyć. A schody powinny ułatwiać wejście na górę a nie zmuszać do skakania. I boty na nich biegną w miejscu. Ale ja tylko sugeruję. ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 sie 2012, 18:38

Tiquill pisze:Nie chodzi mi o to, że blokuje się na schodach i nie możesz się ruszyć, ale że są jak przeszkoda, bo trzeba je przeskoczyć. A schody powinny ułatwiać wejście na górę a nie zmuszać do skakania. I boty na nich biegną w miejscu. Ale ja tylko sugeruję. ;)
Sprawdzę jeszcze co z tym jest, bo u mnie jest OK.

A to jest moje najnowsze dzieło :)
Opisu i foty specjalnie nie dałem ;) To niespodzianka !
Załączniki
mpDM-SciFi_SkyCity_R3D.zip
(2.2 MiB) Pobrany 510 razy


8=======D
ODPOWIEDZ