[ POMOC] Dopasowanie dziury, futryn i drzwi.
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
to ja wiem, używałem tej opcji, jednak wole pozostać przy proporcji 1:1.Rycho3D pisze:Można też skalować rozmiar drzwi i futryny w DrawScale
PS Dziękuje, że mnie wspieracie w robieniu shitu
Może ktoś to sprawdzić i potwierdzić albo zaprzeczyć?Odpowiednia wielkość brusha
do futryny (Static Mesh)
"doorframe-dkredbrick" (STV_Suburbs --> doorframes --> doorframe-dkredbrick)
to:
225.000000
32.000000
128.000000
Ostatnio zmieniony 28 lut 2016, 16:35 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 2 razy.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Na pewno nie 225 bo wszystkie wymiary powinny być podzielne przez 8, czyli pewnie 224 Jak stawiasz nowego "Busha" to też używaj liczb podzielnych przez 8, to unikniesz niedopasowań i błędów.ArtekXDPL pisze:Może ktoś to sprawdzić i potwierdzić albo zaprzeczyć?
8=======D
Teraz całe postalsite będzie się śmiało z mojego "Busha"?
Może te informacje jeszcze komuś oprócz mnie się przydadzą:
a przy większej ilości zrobię poradnik
Może te informacje jeszcze komuś oprócz mnie się przydadzą:
a przy większej ilości zrobię poradnik
Odpowiednia wielkość brusha
do futryny (Static Mesh)
"windowframe-med-dkredbrick" (STV_Suburbs --> windowframes --> windowframe-med-dkredbrick)
to:
192.000000
240.000000
32.000000
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Jak wywalasz dziurę na drzwi to nie musi idealnie pasować do brusha
Ja daję na: drzwi 220/130/a , okno duże 185/440/a , okno małe 185/230a
*a- dowolna długość brusha, gdzie po intersekcie a potem substrakcie robi dziurę w ścianie.
Potem dopasowujesz SM do dziury. Zobacz jak to wygląda na orginalnych mapach, sporo można się nauczyć.
Ja daję na: drzwi 220/130/a , okno duże 185/440/a , okno małe 185/230a
*a- dowolna długość brusha, gdzie po intersekcie a potem substrakcie robi dziurę w ścianie.
Potem dopasowujesz SM do dziury. Zobacz jak to wygląda na orginalnych mapach, sporo można się nauczyć.
Piro is back
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Np. jak utrudnić sobie życiePiroziom pisze:Zobacz jak to wygląda na orginalnych mapach, sporo można się nauczyć.
Te wielkie futryny zrobili chyba by zasłaniały niedoróbki.
8=======D
A teraz pytanie bonusowe:
Jak ustawić prawidłowo mover do drzwi:
chce aby działały tak:
1, 2 wejście
3, 4 wyjście
Za narysowanie poprawne strzałek dam POMÓGŁ
Jak ustawić prawidłowo mover do drzwi:
chce aby działały tak:
1, 2 wejście
3, 4 wyjście
Za narysowanie poprawne strzałek dam POMÓGŁ
Ostatnio zmieniony 28 lut 2016, 20:28 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Pfff, nie wiem po co te strzałki
Dajesz tak: klikasz mover-> key1 i obracasz do pozycji otwarcia. Klikasz mover-key0. Wraca do pozycji początkowej. Teraz klikasz mover -> key 2. Zostawiasz (drzwi się zamykają)
W drugą stronę: teraz klikasz mover-> key 3 i ustawiasz do drugiej pozycji. Na końcu klikasz mover-> key2. Wraca do pozycji początkowej. Klikasz mover-> key 4. I masz działające drzwi.
Czyli : naśladujesz ruchy otwierania i zamykania.
Dajesz tak: klikasz mover-> key1 i obracasz do pozycji otwarcia. Klikasz mover-key0. Wraca do pozycji początkowej. Teraz klikasz mover -> key 2. Zostawiasz (drzwi się zamykają)
W drugą stronę: teraz klikasz mover-> key 3 i ustawiasz do drugiej pozycji. Na końcu klikasz mover-> key2. Wraca do pozycji początkowej. Klikasz mover-> key 4. I masz działające drzwi.
Czyli : naśladujesz ruchy otwierania i zamykania.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2016, 20:44 przez Piroziom, łącznie zmieniany 1 raz.
Piro is back
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ustawiasz tylko key1 i key3, na koniec klikasz key0 żeby działało prawidłowo za pierwszym razem.
Chyba że skopiowałeś jakieś drzwi co miały coś poustawiane, to teraz kombinuj.
Edit:
Wybieraj drzwi które są wzdłuż osi Y to ci dobrze wstawi AutoDoor.
Chyba że skopiowałeś jakieś drzwi co miały coś poustawiane, to teraz kombinuj.
Edit:
Wybieraj drzwi które są wzdłuż osi Y to ci dobrze wstawi AutoDoor.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2016, 21:17 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D