[ POMOC] Dopasowanie dziury, futryn i drzwi.

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

28 lut 2016, 15:07

Podawajcie odpowiednie wymiary brushów, jakie trzeba postawić, aby dopasować je do futryny.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 lut 2016, 15:29

Drzwi mają chyba 208 x 112 a futryny nie wiem.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

28 lut 2016, 16:09

Zrób sobie jakiegoś randomowego czerwonego Brush'a i po prostu dopasuj do wymiarów futryny czy czegoś.

Gdzieś miałem na kartce A4 rozrysowane w 3D wymiary wszystkich potrzebnych ubudowań, bo to strasznie wkurwia jak się to sprawdza co chwilę z innej mapy. :D


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 lut 2016, 16:27

Można też skalować rozmiar drzwi i futryny w DrawScale ;)


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

28 lut 2016, 16:32

Rycho3D pisze:Można też skalować rozmiar drzwi i futryny w DrawScale ;)
to ja wiem, używałem tej opcji, jednak wole pozostać przy proporcji 1:1.

PS Dziękuje, że mnie wspieracie w robieniu shitu ;)
Odpowiednia wielkość brusha
do futryny (Static Mesh)
"doorframe-dkredbrick" (STV_Suburbs --> doorframes --> doorframe-dkredbrick)

to:
225.000000
32.000000
128.000000
Może ktoś to sprawdzić i potwierdzić albo zaprzeczyć?
Ostatnio zmieniony 28 lut 2016, 16:35 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 2 razy.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 lut 2016, 16:57

ArtekXDPL pisze:Może ktoś to sprawdzić i potwierdzić albo zaprzeczyć?
Na pewno nie 225 bo wszystkie wymiary powinny być podzielne przez 8, czyli pewnie 224 ;) Jak stawiasz nowego "Busha" to też używaj liczb podzielnych przez 8, to unikniesz niedopasowań i błędów.


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

28 lut 2016, 17:37

Teraz całe postalsite będzie się śmiało z mojego "Busha"? xD

Może te informacje jeszcze komuś oprócz mnie się przydadzą:
a przy większej ilości zrobię poradnik :)
Odpowiednia wielkość brusha
do futryny (Static Mesh)
"windowframe-med-dkredbrick" (STV_Suburbs --> windowframes --> windowframe-med-dkredbrick)

to:
192.000000
240.000000
32.000000


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

28 lut 2016, 19:02

Jak wywalasz dziurę na drzwi to nie musi idealnie pasować do brusha :P
Ja daję na: drzwi 220/130/a , okno duże 185/440/a , okno małe 185/230a

*a- dowolna długość brusha, gdzie po intersekcie a potem substrakcie robi dziurę w ścianie.

Potem dopasowujesz SM do dziury. Zobacz jak to wygląda na orginalnych mapach, sporo można się nauczyć.


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 lut 2016, 19:20

Piroziom pisze:Zobacz jak to wygląda na orginalnych mapach, sporo można się nauczyć.
Np. jak utrudnić sobie życie :D
Te wielkie futryny zrobili chyba by zasłaniały niedoróbki.


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

28 lut 2016, 20:28

A teraz pytanie bonusowe:
Jak ustawić prawidłowo mover do drzwi:
chce aby działały tak:

1, 2 wejście
3, 4 wyjście

Obrazek

Za narysowanie poprawne strzałek dam POMÓGŁ :D
Ostatnio zmieniony 28 lut 2016, 20:28 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

28 lut 2016, 20:42

Pfff, nie wiem po co te strzałki :P

Dajesz tak: klikasz mover-> key1 i obracasz do pozycji otwarcia. Klikasz mover-key0. Wraca do pozycji początkowej. Teraz klikasz mover -> key 2. Zostawiasz (drzwi się zamykają)
W drugą stronę: teraz klikasz mover-> key 3 i ustawiasz do drugiej pozycji. Na końcu klikasz mover-> key2. Wraca do pozycji początkowej. Klikasz mover-> key 4. I masz działające drzwi.

Czyli : naśladujesz ruchy otwierania i zamykania.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2016, 20:44 przez Piroziom, łącznie zmieniany 1 raz.


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

28 lut 2016, 20:51

Nie działa prawidłowo.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 lut 2016, 21:13

Ustawiasz tylko key1 i key3, na koniec klikasz key0 żeby działało prawidłowo za pierwszym razem.
Chyba że skopiowałeś jakieś drzwi co miały coś poustawiane, to teraz kombinuj.

Edit:
Wybieraj drzwi które są wzdłuż osi Y to ci dobrze wstawi AutoDoor.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2016, 21:17 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

04 mar 2016, 12:25

Czyli, że co?


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

04 mar 2016, 13:07

Tak to powinno wyglądać.
Przeczytaj jeszcze raz powyższe posty a załapiesz.
Załączniki
Drzwi_mover.gif
Drzwi_mover.gif (1.04 MiB) Przejrzano 1591 razy


Piro is back ;>
ODPOWIEDZ