[Zapowiedź] DOOMSTAL - Doom w Postalu

Tutaj rozmawiamy i prezentujemy mody dla gry Postal 2 w wersji na Steam, u nas dla rozróżnienia zwanej skrótem P2C.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

14 cze 2014, 22:21

Obrazek

DOWNLOAD: klik

Pomysł jest prosty - przeniesienie całego pierwszego epizodu z gry, której chyba nikomu nie trzeba przedstawiać do świata Postala. Jeśli finalny produkt się przyjmie - to samo czeka drugi i trzeci epizod. Nie będzie to kopia 1:1 - przewiduję bardziej rozbudowane lokacje, nagrany przeze mnie od nowa soundtrack oraz kilka innych smaczków.

Screeny (work in progress z 1 mapy):

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Przewidywana premiera: lipiec 2014
Ostatnio zmieniony 10 lis 2016, 23:24 przez Reality Master, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

14 cze 2014, 22:42

A Fucked Up Party jest już fucked up?


Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

14 cze 2014, 22:59

Nie ;) Prace nad FUP idą równolegle. Przerabiam właśnie jedną z wcześniej udostępnionych map bo tamta wersja była syfiasta.


Awatar użytkownika
A-Mod
Modder
Modder
Posty: 68
Rejestracja: 07 gru 2012, 08:25
Lokalizacja: Russia
Kontakt:

15 cze 2014, 07:57

Reality Master, looks interesting). Nice lights.


Working at Running With Scissors now.
(Please write me on English)

http://revival-games.ru/
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 cze 2014, 00:00

Nie wiem czy tęsknię za nową twarzą tej niepowtarzalnej klasyki. Ale kto wie. W postalowym wydaniu to może porwać. Doom, co chwyta ze serducho swą przeszłością i wiecznie żywy Postal 2. Powodzenia!
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

20 cze 2014, 14:16

Nowe screeny:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

20 cze 2014, 14:30

Co takie ciemne. ._.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 cze 2014, 03:12

Klimacik zacny. Byle tak dalej.
seebeek17 pisze:Co takie ciemne.
Spójrz na nie nocą.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tardis
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1183
Rejestracja: 11 lis 2013, 16:36

24 cze 2014, 12:04

I co z tym mapkiem?/tą mapką?
Robisz ją jeszcze?
Bo nie mogę się doczekać. To wspaniały pomysł, choć w Dooma nigdy nie grałem to może przynajmniej będę mógł teraz pograć.
Wiem, że komenty motywują, w takim razie motywuje cię :) rób dalej!


Niebawem Mapka Niespodzianka 2!
Czekajcie panowie spokojnie!
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 cze 2014, 18:31

Mało widać, ale wygląda jak Doom.
Postacie też będą jak w doom-ie ?


8=======D
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

25 cze 2014, 10:31

seebeek17, tam ma być ciemno jak w dupie. Ustawienie Brightness na 0 w Level Properties daje ciekawe możliwości ustawienia świateł, przez co wykręcenie większego klimatu.

Tardis, mapki są robione z małymi przerwami na pogrzebanie trochę przy FUPie i nagrywanie płyty, ale wygląda to tak, że jak już zasiądę za edytorem to zdarza mi się przenieść całą mapę z Dooma za jednym zamachem. Potem będzie oczywiście dopracowywanie szczegółów typu wyrównywanie tekstur, poprawianie świateł itp.

Rycho3D, no tak, mogłem o tym wspomnieć xd - pewnie niektórzy się trochę zawiodą, no ale trudno - nie będzie postaci z Dooma. Nie umiem modelować, animować, ani co bardziej kodować. Znalazłem postaci z Dooma 3 do Unreala 2004, ale oczywiście nie działają one w PostEDzie. Ale spokojnie - w grze nie znajdą się tylko nudnawe zombie, rozwiążę to trochę inaczej :P. I dla tych co będą mówić "Łeeee, to nie będzie przecież już Doom, co ty w ogóle robisz. Bez impów i cacodemonów to nie będzie już to samo." - macie rację. Bo to nie Doom. Tylko Doomstal.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 cze 2014, 18:31

Postacie z unreal 1 będą chodzić na P2 skrypty też. :)


8=======D
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

25 cze 2014, 21:14

No właśnie problem, że nie działa xd. W paczce z potworami są tylko 3 pliki - .u, .ka i .ini
Po próbie załadowania paczki .u wywala taki błąd:

Kod: Zaznacz cały

Cannot find class for object TrailEmitter0. Probably changed package. Use [PackageRemap] in .ini to fix package changes.

Historia&#58; ULinkerLoad&#58;&#58;CreateExport <- &#40;TrailEmitter0 59294266&#41; <- ULinkerLoad&#58;&#58;LoadAllObjects <- &#40;LinkerLoad Transient.LinkerLoad186&#41; <- UObject&#58;&#58;LoadPackage <- UEditorEngine&#58;&#58;Exec_Class <- UEditorEngine&#58;&#58;Exec <- &#40;CLASS LOAD FILE="C&#58;\Program Files\Postal 10th Anniversary\FUP\System\DoomMonst&#41;.. <- UUnrealEdEngine&#58;&#58;Exec <- WBrowserActor&#58;&#58;OnCommand <- WWindow&#58;&#58;WndProc <- WWindow&#58;&#58;StaticProc <- WBrowserMaster&#58;&#58;OnCommand <- WWindow&#58;&#58;WndProc <- WWindow&#58;&#58;StaticProc <- DispatchMessage <- 0001042E 273 <- MessagePump <- MainLoop


Awatar użytkownika
Tardis
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1183
Rejestracja: 11 lis 2013, 16:36

25 cze 2014, 22:19

Błąd do załatwienia zostawię innym <Sorka> lecz troszkę podziwiam co robisz.
Mi największą frajdę sprawia wymyślanie fabuły, a w drugim stopniu projekty lokacji itp. A ty przenosisz już zrobione rzeczy bez inwencji twórczej.
Ja bym taką pracę rzucił. A wiem też, że umiesz zrobić fabułę i level desing przez tego moda co go tworzysz.


Niebawem Mapka Niespodzianka 2!
Czekajcie panowie spokojnie!
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

25 cze 2014, 22:50

Robię to co mi sprawia przyjemność, a jeśli mam okazję się tym z kimś podzielić to czemu nie? Od nowej fabuły będzie FUP, a przypominam również, że Doomstal nie jest kopią 1:1.


ODPOWIEDZ