[Zapowiedź] DOOMSTAL - Doom w Postalu

Tutaj rozmawiamy i prezentujemy mody dla gry Postal 2 w wersji na Steam, u nas dla rozróżnienia zwanej skrótem P2C.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 paź 2016, 13:56

Reality Master pisze:Wybrałem P2C, bo ma największy zasób materiałów (DS korzysta przecież z meshy z AW, są zombie, są szkielety z halloweenowego eventu)
Te modele można zaimportować itd. Jak się chce. :)

Steam to dobra rzecz, tylko ludzie chujowi. Wszystkim tam włącza się amnezja, że kiedyś można było bez niego. I tak sobie żyją w oderwaniu od rzeczywistości, podzielonej rzeczywistości. AWP i P2C są tak świetnie zrobione że same "aktualizują" stary content do swojego środowiska. Dzięki temu NADAL można robić wszystko uniwersalne, na każdą wersję. Nigdy nie przestanie mnie dziwić niefrasobliwość twórców, których, jak zaraza, dopada swoista indolencja umysłowa: Wcześniej nic nie było, teraz mamy tylko Steam. A potem zonk, cuś mało mam tych odbiorców. To są jeszcze jacyś oporni?? O Bosz... skąd oni? Kto mi dla nich to przekonwertuje?


Nikt. Szeroki content = wąski target. Dziękuję za uwagę. ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

24 paź 2016, 13:59

Reality Master pisze:Ten kto podjąłby się konwersji dostanie czystą mapę bez żadnych pickupów i pawnów. Będzie mógł sobie je ustawić według własnego uznania. Były by tam gotowe movery, triggery, skrypty itd.
Lepiej, jak by jedna wersja moda była kompatybilna z P2C i STP. Radą jest nie dodawanie miernych pickupów z P2C.


Awatar użytkownika
Dzienis
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 12106
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy
Kontakt:

24 paź 2016, 14:28

Tiquill pisze:Steam to dobra rzecz, tylko ludzie chujowi. Wszystkim tam włącza się amnezja, że kiedyś można było bez niego. I tak sobie żyją w oderwaniu od rzeczywistości, podzielonej rzeczywistości. AWP i P2C są tak świetnie zrobione że same "aktualizują" stary content do swojego środowiska. Dzięki temu NADAL można robić wszystko uniwersalne, na każdą wersję. Nigdy nie przestanie mnie dziwić niefrasobliwość twórców, których, jak zaraza, dopada swoista indolencja umysłowa: Wcześniej nic nie było, teraz mamy tylko Steam. A potem zonk, cuś mało mam tych odbiorców. To są jeszcze jacyś oporni?? O Bosz... skąd oni? Kto mi dla nich to przekonwertuje?
Większość twórców ma pewnie kilkanaście lat i nie znają Postala poza Steamem. ;)
Ale zgadzam się ogólnie z tobą.
Tiquill pisze:Nikt. Szeroki content = wąski target. Dziękuję za uwagę.
Nie taki wąski. To non-steamowcy są raczej wąscy teraz.


I regret nothing
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 paź 2016, 14:57

Dzienis pisze:Większość twórców ma pewnie kilkanaście lat i nie znają Postala poza Steamem. ;)
Ale zgadzam się ogólnie z tobą.
Tiquill pisze:Nikt. Szeroki content = wąski target. Dziękuję za uwagę.
Nie taki wąski. To non-steamowcy są raczej wąscy teraz.
To nie Steam zabija społeczność, ludzie to robią.

Nowe pokolenie, co zna tylko Steam, to drobnica, która robi małe mody, zaczyna karierę. Nie o nich pisałem. A o ludziach, którzy zmieniają grę od wielu lat i wyrośli na StP i AWP. To oni psują równowagę, ten jedyny status quo, który pozwala współżyć staremu z nowym. Zrywają więzi ze swymi korzeniami. Iść w głównym nurcie, nawet za cenę nałożonego na twarz kagańca jedynie słusznej poprawności. Jedyny zunifikowany monolit. A to nie o to chodzi. Im bardziej różnorodna biosfera, tym więcej szans na przeżycie w dobrej kondycji różnorakich powikłań. Kto da gwarancję, że Steam przetrwa za rok? Tak się uzależniać od jednej rzeczy. Owczy pęd. Eh, szkoda gadać. :/


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

25 paź 2016, 14:00

Główna część gry skończona. Zostało wprowadzić parę kosmetycznych zmian, dokończyć soundtrack i skończyć jedną bonusową mapę. Premiera w weekend!


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

25 paź 2016, 23:39

Reality Master pisze:Główna część gry skończona. Zostało wprowadzić parę kosmetycznych zmian, dokończyć soundtrack i skończyć jedną bonusową mapę. Premiera w weekend!
Ja już się nie mogę doczekać by w to zagrać :mgun:


Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

26 paź 2016, 00:06

Ostatnia dostawa screenów przed premierą:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 26 paź 2016, 00:08 przez Reality Master, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

26 paź 2016, 00:15

Ten Klimat, ten kontrast, ten mrok, konkret :brawo2:


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 paź 2016, 00:49

Reality Master pisze:Premiera w weekend!
No i super! :) Tyle czasu! :ok:
Reality Master pisze:Ostatnia dostawa screenów przed premierą:
Oh, jakie śliczne, widzieć to w Postalu! Jakie piękne... :spoko:

Do czasu, gdy na skrinach widzę zombie. Euforia zdechła była, nieboszczka. :bolek: Ja wiem, to jest Doom oraz Postal, więc zombie postalowe na mapach Dooma mają prawo biegać. Ale jak mi to radość odbiera. Te ch... zombie kalają świętą grę Doom i święte wspomnienia. Nie wiem, czy dam radę to przetrawić. Może daj jakąś opcję zamiany ich na zielone potworki? Choć klasę nową zombie z zieloną skórą. Pliz...

Nie pomagam ci, Reality Master, tymi słowami, wybacz. Cieszcie się inni. Bo ja chyba nie mogę. Jeszcze raz zombi. :):


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

26 paź 2016, 00:59

Tiquill pisze:Jeszcze raz zombi.
Chyba wiem co masz na myśli. To przez tą konieczność rozwalania łbów, żeby zombie padł tak ich nienawidzisz czyż nie :):


Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

26 paź 2016, 01:07

Spoko, nie jest ich aż tak dużo ;) Potrzebowałem czegoś by urozmaicić strzelanie do opętanych żołnierzy, szkieletów itd. Najczęściej spawnują się w miejscach w których już się było a trzeba do nich wrócić.

W ogóle dawno temu próbowałem wyciągnąć zombie z remakeu ED - tam zombie da się zabić zwykłym sposobem. Niestety, nie udało mi się... :P


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 paź 2016, 01:34

Bartosz pisze:To przez tą konieczność rozwalania łbów, żeby zombie padł tak ich nienawidzisz czyż nie :):
Nie, za całość. Za pokraczność, za liczebność, za odgłosy, za pokraczność, za szukanie zagubionych łbów, za obcą Postal 2 grozę i za pokraczność. Czyli już wiesz za co. Za te połamane ruchy, jak się do mnie zbliżają. Jak mnie to wkur...
Reality Master pisze:Spoko, nie jest ich aż tak dużo ;) Potrzebowałem czegoś by urozmaicić strzelanie do opętanych żołnierzy, szkieletów itd. Najczęściej spawnują się w miejscach w których już się było a trzeba do nich wrócić.
Odpowiednio umotywowana obecność - a nie będą razić. To byłby nie pierwszy i nie ostatni taki udany zabieg. O, jakiś śmietnik, gdzie same odpadki. I nagle leci na mnie taki kuternoga, to wtedy - tak! :)

Liczę, na twój umiar. :ok:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

26 paź 2016, 09:22

Tiquill pisze:Nie, za całość. Za pokraczność, za liczebność, za odgłosy, za pokraczność, za szukanie zagubionych łbów[..]Jak mnie to wkur...
Musiałem się odezwać ;) To może się okazać dobrym tropem
Ja tu widzę 2 wyjścia :
- Jeśli Reality Master wprowadza to na stream , będą nadpisane oryginalne odgłosy Zombie po Ang, takie których prawie wcale nie znamy.
- Jeśli będzie też/tylko wer. non-steam
może wyjść patch łatka podmieniająca głosy czyli plik z dialogami.

Co do wyglądu animacji zachowania AW Zombiaków po rozmowie z Ressurection Studios może wprowadzi się do mappaku zombiaki z ED ;) One są bardziej agresywne mniej głupie nic nie mówią :)
Ostatnio zmieniony 26 paź 2016, 09:24 przez BloodLogin, łącznie zmieniany 1 raz.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

26 paź 2016, 14:57

Tiquill pisze:Nie, za całość. Za pokraczność, za liczebność, za odgłosy, za pokraczność, za szukanie zagubionych łbów, za obcą Postal 2 grozę i za pokraczność. Czyli już wiesz za co. Za te połamane ruchy, jak się do mnie zbliżają. Jak mnie to wkur...
Zombie przecież mają być brzydkie, pokraczne, gnijące, odrażające itd...


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 paź 2016, 22:12

Bartosz pisze:Zombie przecież mają być brzydkie, pokraczne, gnijące, odrażające itd...
I za to mam je lubić? :):


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ