[Zapowiedź] DOOMSTAL - Doom w Postalu

Tutaj rozmawiamy i prezentujemy mody dla gry Postal 2 w wersji na Steam, u nas dla rozróżnienia zwanej skrótem P2C.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lis 2017, 17:52

Reality Master pisze:- wzbogacenie map o więcej detali (obiektów, pick-upów itd.)
No, na pewno dobry ruch!
Reality Master pisze:- większa ilość przeciwników
Byle nie za trudnych. Wolę zwiedzać. :P
Reality Master pisze:- nowe pomieszczenia
Byle to nie był labirynt, gdzie o przejście trudno.

Ja tam nie pamiętam już Dooma, ale rozumiem, że rozbudowując mapy coraz bardziej odchodzisz od podobieństw do klasyka?
Reality Master pisze:- poprawki kosmetyczne - zmienione intro oraz outro, poprawione oświetlenie w niektórych lokacjach
No, na pewno.

Powodzenia! :ok:


A mam takie pytanie, Reality Master. Skoro to jest mod na Steama tylko, to wypada temat przenieść do steamowego działu. Lub - podzielić i wyjąć tam posty od momentu "usteamowienia". Jak wolisz?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

29 lis 2017, 17:56

Mam małą prośbę. Dałbyś radę wrzucić moda w załącznik, bym mógł go pobrać bez używania Steam WS? Chciałbym go przetestować na AWPF :mgun:


Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

29 lis 2017, 18:12

Tiquill pisze:Ja tam nie pamiętam już Dooma, ale rozumiem, że rozbudowując mapy coraz bardziej odchodzisz od podobieństw do klasyka?
Tak, już oryginalne wydanie to nie było 1:1 - starałem zachować się tylko układ pomieszczeń i największą wagę przywiązywałem do bardzo charakterystycznych pomieszczeń z Dooma (np. start E1M1).
Tiquill pisze: A mam takie pytanie, Reality Master. Skoro to jest mod na Steama tylko, to wypada temat przenieść do steamowego działu. Lub - podzielić i wyjąć tam posty od momentu "usteamowienia". Jak wolisz?
Można raczej przenieść cały temat.
Dev4ever pisze:To już będzie ostatnia wersja, czy coś będziesz ewentualnie poprawiał/dodawał?
To już będzie finalna wersja. Drugi epizod będzie już wyższej jakości i dlatego chcę uaktualnić pierwszy aby zachować spójność.
Dev4ever pisze:Mam małą prośbę. Dałbyś radę wrzucić moda w załącznik, bym mógł go pobrać bez używania Steam WS? Chciałbym go przetestować na AWPF :mgun:
Mod jest do pobrania tutaj: https://www.moddb.com/mods/doomstal/down ... pisode-one

Ostrzegam jednak - jedna mapa (trzecia) jest bardzo niestabilna i GPF jest praktycznie gwarantowany. Po wielu dochodzeniach ustaliłem, że powodowane są one wkroczeniem bystków do PhysicsVolume zadającego obrażenia także w Anniversary Edition będzie to poprawione. Aż dziwię się, że mod ma 5/5 na Steamie xD.




A i zapomniałbym - nowa wersja będzie stawiać na klimat, więc soundtrack będzie bardziej ambientowy choć nadal będą zawarte znane motywy z oryginalnego Dooma. Dodatkowo, na swojej drodze spotkamy pomocników w postaci resztki żołnierzy, która przeżyła inwazję demonów. Ogólnie - więcej się będzie działo.
I jeszcze jedna informacja - ta wersja będzie wypuszczona na Steamie jako odrębny przedmiot, więc będzie trzeba ponownie zasubskrybować.
Ostatnio zmieniony 29 lis 2017, 18:18 przez Reality Master, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

29 lis 2017, 18:29

Reality Master pisze:Po wielu dochodzeniach ustaliłem, że powodowane są one wkroczeniem bystków do PhysicsVolume zadającego obrażenia także w Anniversary Edition będzie to poprawione.
Podobne zjawisko występowało u mnie na cus-ChristmasDistrict, jeżeli zbyt dużo ciał leżało w PhysicVolume, to gra bardzo spowalniała i potrafiła się wykrzaczać. Klasyczna wada silnika gry, którą może uratować jedynie całkowite wyłączenie ragdolli ;)
Reality Master pisze:Mod jest do pobrania tutaj: https://www.moddb.com/mods/doomstal/down ... pisode-one
Tam nie ma przypadkiem jeszcze starszej wersji?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lis 2017, 18:30

Reality Master pisze:Można raczej przenieść cały temat.
Przenoszę.
Reality Master pisze:Po wielu dochodzeniach ustaliłem, że powodowane są one wkroczeniem bystków do PhysicsVolume zadającego obrażenia także w Anniversary Edition będzie to poprawione. Aż dziwię się, że mod ma 5/5 na Steamie xD
Pewno tam nie wchodzą. xD
Reality Master pisze:więc soundtrack będzie bardziej ambientowy choć nadal będą zawarte znane motywy z oryginalnego Dooma
Nie żałuj śladów staruszka, dodawaj. :)
Reality Master pisze:ta wersja będzie wypuszczona na Steamie jako odrębny przedmiot, więc będzie trzeba ponownie zasubskrybować.
Czyli stara pozostanie sobie bez zmian? Skasujesz?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

29 lis 2017, 18:41

@Dev4ever - teoretycznie tak, ale niczym się nie różni. Wydawało mi się że naprawiłem te GPFy (wtedy nie wiedziałem co jest przyczyną), bo parę razy testowałem i działało normalnie - wrzucam update i gram jeszcze raz i nagle GPF xD. Dałem sobie z tym spokój, ale ostatnio wróciła mi motywacja. BTW, Ta wersja co obecnie wisi na Steamia to czasem potrafi się wykrzaczyć na pierwszej mapie xD.

@Tiquill - Stara będzie sobie wisieć (żal mi usuwać, bo same pozytywne opinie itd xD). Chodzi o to, żeby więcej osób dowiedziało się o tej nowszej wersji. Steam nie pokazuje do jakiego moda ściąga update, więc większość z tych 4000 osób co subskrybuje nie dowie się o jego istnieniu.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lis 2017, 19:14

Reality Master pisze:Steam nie pokazuje do jakiego moda ściąga update, więc większość z tych 4000 osób co subskrybuje nie dowie się o jego istnieniu.
Mhm, słuszność tej strategii dostrzegam. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Szynkacz
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1018
Rejestracja: 23 maja 2017, 00:41
Postawił piwo: 1 raz

29 lis 2017, 21:09

Oooo, doczekać się nie mogę :D
Jakoś mnie DOOMSTAL ominął, teraz najlepszy czas nadrobić zaległości :mgun:


Awatar użytkownika
Smuggler
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 670
Rejestracja: 05 lip 2008, 17:39
Lokalizacja: Poznań

01 gru 2017, 18:41

Reality Master pisze:Obrazek

Już niedługo na Steama zawita nowa wersja pierwszego epizodu Doomstala! Update zawierać będzie między innymi:
- usprawnioną optymalizację (np. podzielenie pierwszej mapy na cztery części, zwiększenie stabilności w levelu E1M6)
- wzbogacenie map o więcej detali (obiektów, pick-upów itd.)
- większa ilość przeciwników
- nowe pomieszczenia
- wydłużony czas rozgrywki
- poprawki kosmetyczne - zmienione intro oraz outro, poprawione oświetlenie w niektórych lokacjach
- nowa muzyka

Słowem - wszystko to co powinno być zawarte od razu, ale nie było :P

Prawdopodobna premiera: grudzień
Miło widzieć, że dalej coś tworzysz w zakresie modowania gier, pokaż misiek co potrafisz, z chęcią odświeżę sobie Doom'a w Twojej wersji. :diabeł:
Ostatnio zmieniony 01 gru 2017, 18:41 przez Smuggler, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ