Tiquill pisze:Ja tam nie pamiętam już Dooma, ale rozumiem, że rozbudowując mapy coraz bardziej odchodzisz od podobieństw do klasyka?
Tak, już oryginalne wydanie to nie było 1:1 - starałem zachować się tylko układ pomieszczeń i największą wagę przywiązywałem do bardzo charakterystycznych pomieszczeń z Dooma (np. start E1M1).
Tiquill pisze:
A mam takie pytanie, Reality Master. Skoro to jest mod na Steama tylko, to wypada temat przenieść do steamowego działu. Lub - podzielić i wyjąć tam posty od momentu "usteamowienia". Jak wolisz?
Można raczej przenieść cały temat.
Dev4ever pisze:To już będzie ostatnia wersja, czy coś będziesz ewentualnie poprawiał/dodawał?
To już będzie finalna wersja. Drugi epizod będzie już wyższej jakości i dlatego chcę uaktualnić pierwszy aby zachować spójność.
Dev4ever pisze:Mam małą prośbę. Dałbyś radę wrzucić moda w załącznik, bym mógł go pobrać bez używania Steam WS? Chciałbym go przetestować na AWPF
Mod jest do pobrania tutaj:
https://www.moddb.com/mods/doomstal/down ... pisode-one
Ostrzegam jednak - jedna mapa (trzecia) jest bardzo niestabilna i GPF jest praktycznie gwarantowany. Po wielu dochodzeniach ustaliłem, że powodowane są one wkroczeniem bystków do PhysicsVolume zadającego obrażenia także w Anniversary Edition będzie to poprawione. Aż dziwię się, że mod ma 5/5 na Steamie
.
A i zapomniałbym - nowa wersja będzie stawiać na klimat, więc soundtrack będzie bardziej ambientowy choć nadal będą zawarte znane motywy z oryginalnego Dooma. Dodatkowo, na swojej drodze spotkamy pomocników w postaci resztki żołnierzy, która przeżyła inwazję demonów. Ogólnie - więcej się będzie działo.
I jeszcze jedna informacja - ta wersja będzie wypuszczona na Steamie jako odrębny przedmiot, więc będzie trzeba ponownie zasubskrybować.