[Zapowiedź] DOOMSTAL - Doom w Postalu

Tutaj rozmawiamy i prezentujemy mody dla gry Postal 2 w wersji na Steam, u nas dla rozróżnienia zwanej skrótem P2C.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

25 cze 2014, 22:58

nad błędem już pracuję więc nie macie się o co martwić - na premierze będzie śmigało jak ta lala


Awatar użytkownika
Tardis
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1183
Rejestracja: 11 lis 2013, 16:36

25 cze 2014, 23:22

Reality Master pisze:Robię to co mi sprawia przyjemność, a jeśli mam okazję się tym z kimś podzielić to czemu nie? Od nowej fabuły będzie FUP, a przypominam również, że Doomstal nie jest kopią 1:1.
Właśnie dlatego rispektuje twoją pracę nad tą mapką


@Edit:
To jest zmyłka Kansas city- Gdy wszyscy robią mody z dobrą fabuła i durnym gamplayem, ty zrób z dobrą fabułą i dobrym gampleayem.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2014, 00:22 przez Tardis, łącznie zmieniany 1 raz.


Niebawem Mapka Niespodzianka 2!
Czekajcie panowie spokojnie!
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 cze 2014, 06:04

Reality Master pisze:Cannot find class for object TrailEmitter0.
Musisz zmienić w skryptach Emitery na te z postala.


8=======D
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

13 paź 2014, 19:19

Mały update: praca nad modem ruszyła z powrotem po małej przerwie. Na ukończeniu jest już 7 mapa - zostały jeszcze dwie.

Na razie mam dla Was jednego screena z E1M7:

Obrazek

oraz test nagrywania soundtracku (oczywiście próbka ta nie znajdzie się grze): SoundCloud
Ostatnio zmieniony 13 paź 2014, 19:19 przez Reality Master, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

13 paź 2014, 19:53

Bardzo klimatyczna atmosfera się zapowiada.
Gratz :ok:


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

13 paź 2014, 23:11

Nie moge się doczekać


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 paź 2014, 00:49

Te zielone żarówki są super, daj ich dużo :)


8=======D
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

03 lis 2014, 22:56

Prace idą pełną parą. Zarys map już wykonany, teraz tylko dodawanie pominiętych wcześniej pomieszczeń oraz wszystkiego innego (static meshe, pickupy, przeciwnicy, triggery etc.). Powinienem się wyrobić do końca tego miesiąca z premierą, ale jak to będzie to nie wiadomo :D.

Obrazek

Obrazek


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

04 lis 2014, 07:53

NIE moge się doczekać ! :diabeł:


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 lis 2014, 19:32

Reality Master pisze:teraz tylko dodawanie pominiętych wcześniej pomieszczeń oraz wszystkiego innego
Mi to zajmuje najwięcej czasu.
BloodLogin93 pisze:Nie moge się doczekać
BloodLogin93 pisze:NIE moge się doczekać ! :diabeł:
Oni to wiedzą Bloodzie.


8=======D
Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

10 mar 2015, 22:00

Mappak będzie poprostu do strzelania i przechodzenia przez kolejne dzwi ??
Gdyby tak Koleś miał znaleść klucze gdzieś tam schowane to już byłby przebłysk DOOM'owej fabuły.


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

10 mar 2015, 22:07

Nie, będzie fabuła o Dawidzie który przemierza galaktykę w poszukiwaniu bumerangu mocy, który połączy go z 29 pierścieniami Saturna, dzięki czemu będzie mieć promocje w Tesco.

Weź się zastanów zanim coś napiszesz. Zbieranie kluczy to nie fabuła, a mechanika gry.
I kto gra w Dooma (albo Postala) dla fabuły do cholery?

I prośba, nie przenoś syfu z tamtego tematu tutaj. Bez odbioru.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

11 mar 2015, 12:14

Reality Master pisze:I kto gra w Dooma (albo Postala) dla fabuły do cholery?
Ja do cholery :P .W AVPC zagrałem tylko 3 razy, Dlaczego ? Bo nie ma fabuły i przez to jest nuuudny :566:
Ostatnio zmieniony 11 mar 2015, 12:14 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

11 mar 2015, 12:27

Jeżeli lokacje będą ciekawe to fabułę można sobie samemu dorobić
Nie mniej jednak ciekawa fabuła to potężny atut dla gry ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

11 mar 2015, 12:36

Mi nie przeszkadza jeżeli nie ma fabuły. W AVPC Sam sobie potrafię wymyślić dobrą fabułę :)

Do rzeczy: w około ilu procentach skończyłeś moda?


ODPOWIEDZ