[Zapowiedź] DOOMSTAL - Doom w Postalu

Tutaj rozmawiamy i prezentujemy mody dla gry Postal 2 w wersji na Steam, u nas dla rozróżnienia zwanej skrótem P2C.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

05 lis 2016, 15:06

Reality Master pisze:Premiera w weekend!
O jeden weekend za dużo :P Kiedy premiera?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 lis 2016, 15:23

Bartosz pisze:
Reality Master pisze:Premiera w weekend!
O jeden weekend za dużo :P Kiedy premiera?
A wtedy:
Reality Master pisze:I ważna rzecz: kończę z zapowiadaniem modów na konkretną datę, bo coś mi to nie wychodzi xD Mod pojawi się na Workshopie jako niespodzianka (o której oczywiście tutaj poinformuję).


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

07 lis 2016, 12:51

Mam mały problemik z ustawieniem muzyki i chciałbym Was poprosić o pomoc. Problem jest taki - na jednej z plansz ma się w pewnym momencie zmienić muzyka. Po starcie mapy włącza się od razu utwór (tak jak na wszystkich pozostałych), ale potem ma się on w pewnym momencie zatrzymać, a kolejną ścieżkę ma odpalić trigger w cutscence. Wygląda to w praktyce tak: pierwszy SongThing odpala się automatycznie, a idąc przez pewien korytarz przechodzimy przez Trigger, który aktywuje ScriptedTrigger StopMusic. Idąc dalej włącza się cutscenka która w pewnym momencie aktywuje ScriptedTrigger PlayMusic. Problem w tym, że StopMusic nie działa i pierwszy utwór dalej gra, a po aktywacji drugiego co prawda pierwszy sie zatrzymuje, ale ten drugi włącza się tak jakby kilka razy i słychać tylko jakiś jazgot. Ma ktoś jakieś pomysły? :P


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 lis 2016, 13:05

To pierwszy ustaw tak jak drugi, w swoim triggerze.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

07 lis 2016, 14:31

A skoro już jesteśmy przy triggerach i muzyce to mam pytanko: Da się ustawić aby Trigger zatrzymujący muzykę zatrzymywał ją stopniowo aby była coraz bardziej cicha i dopiero potem znikła? Jeśli tak to jak? :P

Sorka za offtopa.
Ostatnio zmieniony 07 lis 2016, 14:32 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 lis 2016, 15:00

Pan Szatan, przypisz dźwięk do movera i go aktywuj (movera). Odjedzie, razem z dźwiękiem. ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

07 lis 2016, 18:11

Informacja co do Scripted triggera i akcji stop music, obczaj mapke niespodzianke, tam działa to prawidłowo, ale żeby nie marnować ci czasu to powiem w skrócie, akcja ta działa tylko w zanadrzu scripted triggera! Czyli na początku ustawiasz akcje Play music, wait for event, dopiero stop music i kolejny play music.
Sorry za chaotyczność postu, pisze z fona i za bardzo nie mam dziś głowy do pisania ;)


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 lis 2016, 18:19

A skoro już jesteśmy przy triggerach i muzyce to mam pytanko: Da się ustawić aby Trigger zatrzymujący muzykę zatrzymywał ją stopniowo aby była coraz bardziej cicha i dopiero potem znikła? Jeśli tak to jak? :P
Tak, w akcji ustawia się wejście i wyjście muzyki w sekundach.
Tiquill pisze:Pan Szatan, przypisz dźwięk do movera i go aktywuj (movera). Odjedzie, razem z dźwiękiem. ;)
:D to by działało tylko z sound'em z muzyką odpada. :D


8=======D
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

07 lis 2016, 23:23

No i dalej StopMusic nie dziala :/.

Opiszę dokładnie jak to wygląda od strony technicznej:
Trigger 'opendoors' odpala cutscenkę.
Podczas cutscenki trigger odpala ScriptedTrigger 'music1' - muzyka zaczyna grać.
Dalej - trigger (odpalany przechodząc przez niego) odpala ScriptedTrigger 'endsong'. Muzyka dalej gra, choć nie powinna.
Później kolejna cutscenka odpala ScriptedTrigger 'music2' - drugi utwór zaczyna grać, co sprawia że oba grają jednocześnie.

EDIT: Dobra, po paru eksperymentach ogarnąłem, że StopMusic musi być w tym samym ScriptedTriggerze co PlayMusic tylko poprzedzone WaitForEvent i już wszystko działa tak jak powinno. Czyli dokładnie tak jak Tiszer napisal, tylko nie skumałem za pierwszym razem xD Dziękuje wszystkim za pomoc! :)
Ostatnio zmieniony 08 lis 2016, 00:13 przez Reality Master, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

08 lis 2016, 19:52

Pan Szatan pisze:Da się ustawić aby Trigger zatrzymujący muzykę zatrzymywał ją stopniowo aby była coraz bardziej cicha i dopiero potem znikła? Jeśli tak to jak? :P
Chyba tak. Albo piszesz sterujący trigger z funkcją PlayStream() (nie wiem czy nie wycięli tego z silnika P2) i możesz tam w zmiennych ustawić czas podgłaszania i ściszania muzyki, zamiast PlaySound() jak jest normalnie w P2, albo piszesz sterujący trigger zmieniający zmienną Volume (czy coś takiego). Raczej Easy.
Tiquill pisze:Pan Szatan, przypisz dźwięk do movera i go aktywuj (movera). Odjedzie, razem z dźwiękiem. ;)
Co Ty masz pomysły szef! :):
EDIT: Dobra, po paru eksperymentach ogarnąłem
Gitara siema :D

Mogłeś jeszcze chyba użyć Action_DeleteActor i wpisać tag jakiegoś SountThinga to by chyba też działało.

W sumie zauważyłem, że ja lubię robić coś zupełnie inaczej, niż inni. :D heh


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

08 lis 2016, 20:01

Reality Master pisze:StopMusic musi być w tym samym ScriptedTriggerze co PlayMusic
:facepalm: to chyba logiczne :D


8=======D
TiTmx4
Początkujący morderca
Posty: 65
Rejestracja: 29 mar 2016, 17:55

10 lis 2016, 23:53

a kiedy wersja non Steam ?

Edit= Na moddb znalazłem.

Edit2= Fanie uczucie kiedy jest się w creditsach :)
Ostatnio zmieniony 11 lis 2016, 00:39 przez TiTmx4, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

11 lis 2016, 11:22

Mxxx4 pisze:Fanie uczucie kiedy jest się w creditsach :)
A o mnie zapomniał :(
Załączniki
Desktop 2016-11-11 11-05-51-859.jpg
Desktop 2016-11-11 11-05-51-859.jpg (233.5 KiB) Przejrzano 2616 razy


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

11 lis 2016, 11:28

Przecież jesteś w creditsach na końcu razem z Mxxx4. :)


ODPOWIEDZ