[Zapowiedź] DOOMSTAL - Doom w Postalu

Tutaj rozmawiamy i prezentujemy mody dla gry Postal 2 w wersji na Steam, u nas dla rozróżnienia zwanej skrótem P2C.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

28 paź 2016, 23:25

Tiquill pisze:
Bartosz pisze:Zombie przecież mają być brzydkie, pokraczne, gnijące, odrażające itd...
I za to mam je lubić? :):
Tak! :):


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

28 paź 2016, 23:26

Tiquill pisze:
Bartosz pisze:Zombie przecież mają być brzydkie, pokraczne, gnijące, odrażające itd...
I za to mam je lubić? :):
Są brzydkie, pokraczne, gnijące, odrażająco komiczne, denerwujące no i mi się zdecydowanie przejadły. Gdyby przynajmniej meshe były ciekawsze...


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

29 paź 2016, 00:30

Silver Dragon pisze:Są brzydkie, pokraczne, gnijące, odrażająco komiczne, denerwujące no i mi się zdecydowanie przejadły. Gdyby przynajmniej meshe były ciekawsze...
W sumie racja i największą wg mnie wadą jest konieczność szukania i rozwalania im łbów, zamiast po prostu odciąć łeb i po paru sekundach by zdychali :gilotyna: Ale teksty zombie do dziś mnie czasem potrafią rozbawić :P


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 paź 2016, 09:17

Bartosz pisze:Ale teksty zombie do dziś mnie czasem potrafią rozbawić :P
Może ktoś zrobi moda który doda nowe teksty, bo obecne się przejadły.
Mogło by wyjść przekomicznie :D


8=======D
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

29 paź 2016, 10:09

Rycho3D pisze:
Bartosz pisze:Ale teksty zombie do dziś mnie czasem potrafią rozbawić :P
Może ktoś zrobi moda który doda nowe teksty, bo obecne się przejadły.
Mogło by wyjść przekomicznie :D
Dziś odpaliłem sobie w ED Remake (do którego wkleiłem dialogi z polskiego ED) i z ciekawości zajrzałem w Custom maps.
Wyświetliły mi się mapy z AW i STP więc sobie odpaliłem Zombie Defence od Rycha na ED...
I ku mojemu zdziwieniu nie było tam zombie z ED ale te z AW tylko miały inne teksty i to po polsku. Pewnie spolszczono je mimo tego że nie są użyte w grze tak jak to było np. z wyciętymi protestantami w P2 :D
Wydaje mi się że w wczesnej wersji ED miały być te teksty ale ostatecznie te nowe z ED nic nie mówią.

jak ktoś chce posłuchać to niech odpali sobie jakąś mapkę z AW ale to nic specjalnego mówią ciągle o gównie np. "kawał kupy", "świeża kupa" "bierz moją kupę do pyska" xD
Ostatnio zmieniony 29 paź 2016, 10:10 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

29 paź 2016, 14:02

Pan Szatan pisze:jak ktoś chce posłuchać to niech odpali sobie jakąś mapkę z AW ale to nic specjalnego mówią ciągle o gównie np. "kawał kupy", "świeża kupa" "bierz moją kupę do pyska"
Znam te teksty bardzo dobrze :D (kiedyś jak współtworzyłem Alice moda, to testując jedną z map, która wymagała ED połączonego z STP, właśnie usłyszałem te nowe spolszczone teksty zombie z AW i byłem wtedy bardzo zdziwniony że mam jakieś inne teksty :zdziw: )

BTW: Chyba za bardzo odbiegliśmy od tematu albo mi się wydaje :czytaj:
Ostatnio zmieniony 29 paź 2016, 14:04 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

31 paź 2016, 04:11

Reality Master pisze:Może ktoś inny byłby chętny to przeportować?
W wolnej chwili mogę się podjąć. A dużo to wykorzystuje assetów z P2C? Tekstur, skryptów, itp?

Ale widzę, że nie tylko ja bym mógł się tego podjąć, choć każdy krzyczy HURAJA! a pewnie nikt i tak się by za to nie wziął. :P

Co do DOOMa - jak to się będzie odpalać? Bo rozumiem, że dodajesz jako moda na Workshop, tak?
I to będzie jako customowa mapa/mappack zaczynający się od konkretnej mapy?


Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

31 paź 2016, 17:20

Będzie się odpalać tak jak każdy inny mappack na Workshopie :P Próbowałem zrobić gamemode, głównie dla custom loading screenu, ale nie wychodziło mi. Po włączeniu od razu jest intro i wskakujemy do gry.

Tekstury z P2C są potrzebne tylko dla static meshy. Scripted triggery powinny normalnie działać - chyba że właśnie... przecież CountingTrigger wszedł dopiero w AW, co nie? Tutaj może powstać pewien problem...

Fragment nowego kawałka z gry do odsłuchu: https://www.moddb.com/mods/doomstal/vide ... s#imagebox


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

31 paź 2016, 17:36

Reality Master pisze:Tekstury z P2C są potrzebne tylko dla static meshy. Scripted triggery powinny normalnie działać - chyba że właśnie... przecież CountingTrigger wszedł dopiero w AW, co nie? Tutaj może powstać pewien problem...
Można zawsze zrobić wersje pod AW/AWP, i problem zniknie. (gorzej jak trzeba będzie usuwać "nowe" tandetne bronie dodane do P2C oraz tworzyć na nowo przeciwników ;) ).


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

31 paź 2016, 21:19

Reality Master pisze:Tekstury z P2C są potrzebne tylko dla static meshy. Scripted triggery powinny normalnie działać - chyba że właśnie... przecież CountingTrigger wszedł dopiero w AW, co nie? Tutaj może powstać pewien problem...
Łee... to lajtowo. Jak znajdę jakiś wolny dzień to mogę to przeportować. O ile nikt mnie nie ubiegnie i autor pozwoli. :P


Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

31 paź 2016, 23:49

@Bartosz - usuwanie pickupów to wielki problem? STP nie wchodzi w grę - jeśli już to AW/AWP. Bystków nie trzeba będzie przerabiać, bo z tego co wiem będą działać pod AW. Wywalić trzeba by było wszystkie zombie (tu się rodzi mały problem, zwłaszcza na sam koniec gry podczas zadania końcowego) i szkielety z P2C. Ogólnie przy portowaniu trzeba by było: usunąć pickupy z P2C i zastąpić je innymi, wywalić zombie i szkielety i wymyślić jakieś fajne zastępstwo, naprawić ewentualne zgrzyty (typu braki tekstur, złe paczki static meshy - jeśli paczki się nie zgadzają dany static mesh zastąpić tym samym z odpowiedniej paczki lub w ogóle go zastąpić).

@seebeeek17 - a oczywiście, że autor pozwoli ;). Nawet dostarczę specjalną paczkę podmieniającą jedną z tekstur tak by nick portującego znalazł się w intro i outro :) Jeśli ktoś by się zarzekł, to mogę mu nawet wcześniej udostępnić na Steamie zamkniętą betę, by sprawdził co i jak.

I ważna rzecz: kończę z zapowiadaniem modów na konkretną datę, bo coś mi to nie wychodzi xD Mod pojawi się na Workshopie jako niespodzianka (o której oczywiście tutaj poinformuję).
Ostatnio zmieniony 31 paź 2016, 23:52 przez Reality Master, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 lis 2016, 00:48

Nie trzeba fajnie zastępować szkieletów, bo takie modele są już dla StP. W modach multi czy u Rycho3D. Zrobić klasy bystków-szkieletorów i te modele (jak autor się nie sprzeciwi). A nawet te kościeje z Halloween Event. I będzie pełnowartościowo. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

03 lis 2016, 22:44

W sumie faktycznie - gdyby tak wyciągnąć te szkieletory z P2C wszystko powinno pójść pod AWP. Jedyne co musiałbym zrobić to usunąć te pickupy i zastąpić je innymi + zmienić w właściwościach kilku bystków by strzelali z innych gnatów.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 lis 2016, 01:11

Czyli nie taki wilk... ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 lis 2016, 17:57

Moje szkielety są w w persji jakby co, oddzielny plik animacji, więc bez problemu dorzuci.


8=======D
ODPOWIEDZ