Tak!Tiquill pisze:I za to mam je lubić?Bartosz pisze:Zombie przecież mają być brzydkie, pokraczne, gnijące, odrażające itd...
[Zapowiedź] DOOMSTAL - Doom w Postalu
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
I'm fucking insane in the brain.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Są brzydkie, pokraczne, gnijące, odrażająco komiczne, denerwujące no i mi się zdecydowanie przejadły. Gdyby przynajmniej meshe były ciekawsze...Tiquill pisze:I za to mam je lubić?Bartosz pisze:Zombie przecież mają być brzydkie, pokraczne, gnijące, odrażające itd...
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
W sumie racja i największą wg mnie wadą jest konieczność szukania i rozwalania im łbów, zamiast po prostu odciąć łeb i po paru sekundach by zdychali Ale teksty zombie do dziś mnie czasem potrafią rozbawićSilver Dragon pisze:Są brzydkie, pokraczne, gnijące, odrażająco komiczne, denerwujące no i mi się zdecydowanie przejadły. Gdyby przynajmniej meshe były ciekawsze...
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Może ktoś zrobi moda który doda nowe teksty, bo obecne się przejadły.Bartosz pisze:Ale teksty zombie do dziś mnie czasem potrafią rozbawić
Mogło by wyjść przekomicznie
8=======D
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Dziś odpaliłem sobie w ED Remake (do którego wkleiłem dialogi z polskiego ED) i z ciekawości zajrzałem w Custom maps.Rycho3D pisze:Może ktoś zrobi moda który doda nowe teksty, bo obecne się przejadły.Bartosz pisze:Ale teksty zombie do dziś mnie czasem potrafią rozbawić
Mogło by wyjść przekomicznie
Wyświetliły mi się mapy z AW i STP więc sobie odpaliłem Zombie Defence od Rycha na ED...
I ku mojemu zdziwieniu nie było tam zombie z ED ale te z AW tylko miały inne teksty i to po polsku. Pewnie spolszczono je mimo tego że nie są użyte w grze tak jak to było np. z wyciętymi protestantami w P2
Wydaje mi się że w wczesnej wersji ED miały być te teksty ale ostatecznie te nowe z ED nic nie mówią.
jak ktoś chce posłuchać to niech odpali sobie jakąś mapkę z AW ale to nic specjalnego mówią ciągle o gównie np. "kawał kupy", "świeża kupa" "bierz moją kupę do pyska"
Ostatnio zmieniony 29 paź 2016, 10:10 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.
I'm fucking insane in the brain.
Znam te teksty bardzo dobrze (kiedyś jak współtworzyłem Alice moda, to testując jedną z map, która wymagała ED połączonego z STP, właśnie usłyszałem te nowe spolszczone teksty zombie z AW i byłem wtedy bardzo zdziwniony że mam jakieś inne teksty )Pan Szatan pisze:jak ktoś chce posłuchać to niech odpali sobie jakąś mapkę z AW ale to nic specjalnego mówią ciągle o gównie np. "kawał kupy", "świeża kupa" "bierz moją kupę do pyska"
BTW: Chyba za bardzo odbiegliśmy od tematu albo mi się wydaje
Ostatnio zmieniony 29 paź 2016, 14:04 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
W wolnej chwili mogę się podjąć. A dużo to wykorzystuje assetów z P2C? Tekstur, skryptów, itp?Reality Master pisze:Może ktoś inny byłby chętny to przeportować?
Ale widzę, że nie tylko ja bym mógł się tego podjąć, choć każdy krzyczy HURAJA! a pewnie nikt i tak się by za to nie wziął.
Co do DOOMa - jak to się będzie odpalać? Bo rozumiem, że dodajesz jako moda na Workshop, tak?
I to będzie jako customowa mapa/mappack zaczynający się od konkretnej mapy?
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Będzie się odpalać tak jak każdy inny mappack na Workshopie Próbowałem zrobić gamemode, głównie dla custom loading screenu, ale nie wychodziło mi. Po włączeniu od razu jest intro i wskakujemy do gry.
Tekstury z P2C są potrzebne tylko dla static meshy. Scripted triggery powinny normalnie działać - chyba że właśnie... przecież CountingTrigger wszedł dopiero w AW, co nie? Tutaj może powstać pewien problem...
Fragment nowego kawałka z gry do odsłuchu: https://www.moddb.com/mods/doomstal/vide ... s#imagebox
Tekstury z P2C są potrzebne tylko dla static meshy. Scripted triggery powinny normalnie działać - chyba że właśnie... przecież CountingTrigger wszedł dopiero w AW, co nie? Tutaj może powstać pewien problem...
Fragment nowego kawałka z gry do odsłuchu: https://www.moddb.com/mods/doomstal/vide ... s#imagebox
Można zawsze zrobić wersje pod AW/AWP, i problem zniknie. (gorzej jak trzeba będzie usuwać "nowe" tandetne bronie dodane do P2C oraz tworzyć na nowo przeciwników ).Reality Master pisze:Tekstury z P2C są potrzebne tylko dla static meshy. Scripted triggery powinny normalnie działać - chyba że właśnie... przecież CountingTrigger wszedł dopiero w AW, co nie? Tutaj może powstać pewien problem...
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Łee... to lajtowo. Jak znajdę jakiś wolny dzień to mogę to przeportować. O ile nikt mnie nie ubiegnie i autor pozwoli.Reality Master pisze:Tekstury z P2C są potrzebne tylko dla static meshy. Scripted triggery powinny normalnie działać - chyba że właśnie... przecież CountingTrigger wszedł dopiero w AW, co nie? Tutaj może powstać pewien problem...
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
@Bartosz - usuwanie pickupów to wielki problem? STP nie wchodzi w grę - jeśli już to AW/AWP. Bystków nie trzeba będzie przerabiać, bo z tego co wiem będą działać pod AW. Wywalić trzeba by było wszystkie zombie (tu się rodzi mały problem, zwłaszcza na sam koniec gry podczas zadania końcowego) i szkielety z P2C. Ogólnie przy portowaniu trzeba by było: usunąć pickupy z P2C i zastąpić je innymi, wywalić zombie i szkielety i wymyślić jakieś fajne zastępstwo, naprawić ewentualne zgrzyty (typu braki tekstur, złe paczki static meshy - jeśli paczki się nie zgadzają dany static mesh zastąpić tym samym z odpowiedniej paczki lub w ogóle go zastąpić).
@seebeeek17 - a oczywiście, że autor pozwoli . Nawet dostarczę specjalną paczkę podmieniającą jedną z tekstur tak by nick portującego znalazł się w intro i outro Jeśli ktoś by się zarzekł, to mogę mu nawet wcześniej udostępnić na Steamie zamkniętą betę, by sprawdził co i jak.
I ważna rzecz: kończę z zapowiadaniem modów na konkretną datę, bo coś mi to nie wychodzi Mod pojawi się na Workshopie jako niespodzianka (o której oczywiście tutaj poinformuję).
@seebeeek17 - a oczywiście, że autor pozwoli . Nawet dostarczę specjalną paczkę podmieniającą jedną z tekstur tak by nick portującego znalazł się w intro i outro Jeśli ktoś by się zarzekł, to mogę mu nawet wcześniej udostępnić na Steamie zamkniętą betę, by sprawdził co i jak.
I ważna rzecz: kończę z zapowiadaniem modów na konkretną datę, bo coś mi to nie wychodzi Mod pojawi się na Workshopie jako niespodzianka (o której oczywiście tutaj poinformuję).
Ostatnio zmieniony 31 paź 2016, 23:52 przez Reality Master, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie trzeba fajnie zastępować szkieletów, bo takie modele są już dla StP. W modach multi czy u Rycho3D. Zrobić klasy bystków-szkieletorów i te modele (jak autor się nie sprzeciwi). A nawet te kościeje z Halloween Event. I będzie pełnowartościowo.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
W sumie faktycznie - gdyby tak wyciągnąć te szkieletory z P2C wszystko powinno pójść pod AWP. Jedyne co musiałbym zrobić to usunąć te pickupy i zastąpić je innymi + zmienić w właściwościach kilku bystków by strzelali z innych gnatów.