[MAPA] Desert Town

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
madrox
Wnerwiony urzędas
Posty: 18
Rejestracja: 18 sie 2009, 22:50

12 lut 2011, 15:25

Moglby ktos jeszcze raz upnac? Kolejny link padl.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

12 lut 2011, 15:42

Masz w załączniku. ;)
Załączniki
Desert Town by Edek.zip
(5.51 MiB) Pobrany 289 razy


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
madrox
Wnerwiony urzędas
Posty: 18
Rejestracja: 18 sie 2009, 22:50

18 lut 2011, 19:12

Dzieki Mr Minio, mapka bardzo fajna i ma potencjal. Moglbys zrobic jakas prosta fabule, zawsze gralo by sie przyjemniej, bo jak narazie pelni funkcje sandboxa.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 mar 2011, 17:57

Evil Grabber pisze:Admin nie śpij i daj z łaski swojej mapkę do downloadu :D
Admin nie spał, tylko dopiero dotarł do tego tematu. Czy to jest jedyna opublikowana wersja? Jeśli tak, wrzucam do downloadu na stronie. Bo wydaje mi się że już w nią grałem, tuż po powrocie na PSI...
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 mar 2011, 23:55

Bogaty w zaktualizowane wiadomości, nadganiając braki w byciu aktualnym na forum, mogę sam sobie na to pytanie odpowiedzieć. Przeglądałem wtedy mapę cus-desert2.fuk i czytając powyższe posty zastanawiałem się, ze wstrzemięźliwością, czy to o tą mapę cała rozmowa idzie? Nie, o rzecz całkiem inną, nazwa zmyliła. Jaką?

Skłonny jestem twierdzić, że to najlepsza mapa, jaka wyszła spod ręki ludzi zgromadzonych wokół PostalSite.info Już sam start mapy wzbudził moje najlepsze odczucia. Ocena 10/10. A pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, dalej łatwiej utrzymać gracza przy dobrym zdaniu o swoim dziele. Czy dalej uda się tak wysoką notę utrzymać? Idźmy, myślę sobie, ruszywszy na rekonesans.

Edek, jesteś maperem, któremu nie trzeba mówić co ma robić, nie trzeba doradzać. Wie co robi, co ma robić i realizuje to. Co chce, to robi, co chce, to dodaje. Panuje nad swoim warsztatem, ot co. Już na samym starcie takiego bogactwa przedmiotów dawno nie widziałem. Dłubanina, która wskazuje na prawdziwe zamiłowanie do tej roboty. I na cierpliwość - chciał skończyć i skończył, mimo że trwało to ponad rok. Bardzo lubię tak bogate mapy, uwielbiam łażenie i zwiedzanie, a nie walkę. :ok: To mapa dla mnie. Lubię dostrzegać pracowite drobiazgi i odwzorowania realnego życia. Światło w drewnianym wychodku, rurki w pustym pokoju, wskazujące, że to nie niedokończona mapa, ale budowany dom i gołe nieotynkowane ściany. Albo ten przystanek autobusowy - miód! To lubię, tego jak najwięcej. :brawo2:

Ale w miarę posuwania się dalej w świat mapy, widzę niedociągnięcia. Przede wszystkim machnął Ci się teren i jest za wysoki. Wygląda jakby tuż przed zapisem ręką ci drgnęła. No i wskazywane przez innych blokady, za dużo tego, stanowczo. Nie oglądałem mapy w edytorze, bo nie chcę psuć sobie wrażenia, ale, no, choćby te samochody, w które można wejść. Kaktusy powinny dawać obrażenie, to nie problem przypisać static meshom typ obrażenia - a byłoby realniej. Domki że niskie, nie przeszkadza i jest nowe, ciekawe, ale w takiej łazience wejście na wannę bez kucania jest niemożliwe. W piwnicy przy zazombionym domu blokuje się bystander. No a sama niewidoczna blokada w tym domu - no, nie może tak być. Nieliczna, ale niedokładność dopasowania brushy wskazuje jeszcze na braki - lub na nieuwagę. Szkoda, że drzwi to static meshe, a nie doormovery. Emitter porywanego wiatrem piasku dobrze wpasowałeś w mapę, wysoko, ale jednak w pewnych domach on przebija. No, ale tak to mogę wgłębiać się w coraz drobiazgowe szczegóły. A nie o to chodzi. Takiej mapy nie da się nigdy zrobić tak, by czegoś nie znaleźć. Trzeba powiedzieć stop i skończyć w jakimś momencie. Rozumiem, ale przynajmniej te blokady i terrain powinieneś poprawić.

Nie oceniam zupełnie postawionych na mapę bystanderów. Cała mapę przeszedłem przez nikogo nie zaczepiony, tylko jeden zombi, gdy stanąłem tuż przy nim mnie zaatakował. Składam to na karb bieżącej wersji AWPModa, a nie mapy. Choć przyznam, że przydałaby się jakaś misja, coś, po skończeniu czego, ujrzałbym wiadomość, że skończyłem.

Jak więc ocenić, ile od tej 10-ki odjąć punktów za braki? Jeden czy dwa? Jestem w rozterce, bo mapa broni się swoim bogactwem. Tam jest i tak bardzo mało błędów, wszędzie mogło by się krzaczyć, ma bardzo dużo static meshy. Jeśli na innej wersji AWPMod bystanderzy będą nadal mało ruchliwi i jeśli w PostEd znajdę bałagan, ocenę obniżę. Teraz daję 9/10. I czekam na następne. Docenię je już w porę.

Mapa jest w downloadzie, skrin z niej zdobi zaś news na stronie głównej. Byle tak dalej! :)
https://postalsite.info/infusions/pro_do ... hp?did=197
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Edek
Modder
Modder
Posty: 116
Rejestracja: 30 paź 2007, 13:46
Lokalizacja: Rapture

15 mar 2011, 16:28

Ze względu na brak organizacji pracy, mapa jest jaka jest.Jak wcześniej wspominałem mapę stworzyłem od podstaw, bez żadnego planu.Teren rzeczywiście jest za wysoki i nie wygładzony.Pozostał on w niemal niezmienionej formie od początku do końca.Gdy mapę sprawdzałem pod kątem błędów i niedociągnięć to często dopiero po kilku dniach lub tygodniach poprawiałem ją.Po tak długiej przerwie o niektórych błędach zapomniałem.Ludzie na mapie nie mieli atakować gracza, chciałem zrobić coś co przypominałoby zwykła postalową mapę np.suburbs_3.
Nie wiedziałem jak sobie poradzić z niewidzialnymi ścianami.Może wystarczyło usunąć brusha i zbudować go na nowo?Najśmieszniejsze jest to, że nie umiałem usuwać brushy, dlatego błąd takiego typu lub znikający fragment ściany przysparzał mi wiele kłopotów.

W tym roku zacząłem budować następną mapę.Temat założę dopiero, gdy mapa będzie skończona, przetestowana i wolna od błędów
Dużo nauczyłem się za ten czas i sądzę że sobie z nią poradzę.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

18 wrz 2013, 23:22

Teraz czas na moją ocenę:

plusy:
-klimat (trochę jak w trzecim mieście gta san andreas)
-wnętrza budynków jest szczegółowo dopracowana i takie rzeczy lubię :)
-płynna (żadnych zacinek chyba że odpalę atomówę)
-walka o przedmioty leczące. I to właśnie lubię :)
minusy:
-niewidzialne ściany czasem mocno denerwowały
-szkoda że nie ma tam żadnej misji, bo po przeczesaniu mapki i piętnasto minutowej rozwałce npc to gra się trochę nudzi

mapka jest jedna z najlepszych w jakie grałem. Moja ocena 9/10


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

20 wrz 2013, 14:58

mapka fajna, gralem w nia jakis czas temu.
fajny byl by map pack :)


Awatar użytkownika
Bartkov
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 519
Rejestracja: 02 gru 2012, 10:43
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

20 wrz 2013, 19:04

Zajebista mapka !

Dużo się napracowałeś

Masz u mnie gratki :)


Od śmiechu niedaleko jest do płaczu, bo szczęście jest kruche jak szkło.
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

21 wrz 2013, 12:35

A to ja się też wpiszę
grałem na niej jeszcze kiedyś i mam tutaj plik z 2011 tej mapy - i powiem tylko, że jest genialna :D


ODPOWIEDZ