Spodobała mi się mapka w stylu ZombieDefence, którą zrobił Rychu. Widzę, że nikt nie kontynuuje jego dzieła a on sam nie ma na to ochoty. Szkoda, aby taki pomysł skończył się tylko na jednej mapce.
Więc pomyślałem sobie, że może sam coś zdziałam w tym temacie, jednak w ogóle nie rozumiem zasady działania tych wszystkich Trigerów, których jest kilka rodzajów i pewnie każdy z nich służy do czego innego. Nie rozumiem, też różnicy pomiędzy "ScriptedSequence" a "ScriptedTrigger".
Czytałem "MegaTutorial for PostED by seebeek17-MiRRoRRek" jednak nie ma tam za wiele informacji dotyczących Triggerów, "ScriptedSequence" i "ScriptedTrigger".
Przydałby się dokładniejszy poradnik dotyczący Triggerów, "ScriptedSequence" i "ScriptedTrigger" oraz taki wyjaśniający wszystkie "ACTION_" które można użyć w
"ScriptedSequence" i "ScriptedTrigger".
No ale to sprawa pewnie na inny temat.
Wracając do mojego tematu, mam kilka problemów jak wywołać, zrealizować pewne czynności na mapie:
Jak ustawić, w "PawnSpawner", aby respił on cywili uzbrojonych w broń białą?
Nie ma on tak jak "Actor --> Pawn --> FPSPawn --> P2Pawn --> P2MoCapPawn --> MpPawn --> PersonPawn --> Bystander --> Bystanders" funkcji "BaseEquipment" gdzie można samodzielnie wybrać "Pawnowi" posiadaną przez niego broń.
Jak ustawić, aby po zabiciu "Pawna" zrespionego przez "PawnSpawner" gracz otrzymywał bezpośrednio za każde jego zabójstwo po np. 10$? Bezpośrednio oznacza, coś z stylu kodu "JewsForJesus", czyli, coś w rodzaju komendy "give player 10 money".
Jak ustawić, aby licznik ludzi do zabicia, po zabiciu określonej liczby osób, wyświetlał się ponownie, lecz z większą liczbą przeciwników do zabicia?
Jak ustawić, aby zrespawniony "Pawn" z "PawnSpawner", automatycznie i sam kierował się w stronę gracza?
Mam nadzieje, że ktoś mi pomoże, bo bardzo zaangażowałem się w ten pomysł...
Czekam z niecierpliwością na "POMOCNE" posty.
Proszę o dokładne wytłumaczenie mi co mam zrobić.
Jeśli jednak komuś, nie chcę się tego wszystkiego pisać, to może mi "zrobić" jeden przykład na mapie, później powinno mi się udać zrobić drugi działając analogicznie.
Mapa do uruchomienia wymaga Apocalypse Weekend (AW).
[POMOC] DefendZone
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Załączniki
-
- cus-2000x8000x8000v3.rar
- (22.63 KiB) Pobrany 95 razy
Ostatnio zmieniony 22 lut 2016, 08:49 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 4 razy.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ten pierwszy nie czeka na event i odpala się na starcie.ArtekXDPL pisze:Nie rozumiem, też różnicy pomiędzy "ScriptedSequence" a "ScriptedTrigger".
PawnSpawner>InitInventoryClass= Rodzaj broniArtekXDPL pisze:Jak ustawić, w "PawnSpawner", aby respił on cywili uzbrojonych w broń białą?
Najprościej będzie ustawić pawn'om 10$ to pa zabiciu beędzie z nich zostawać kasa.ArtekXDPL pisze:Jak ustawić, aby po zabiciu "Pawna" zrespionego przez "PawnSpawner" gracz otrzymywał bezpośrednio za każde jego zabójstwo po np. 10$? Bezpośrednio oznacza, coś z stylu kodu "JewsForJesus", czyli, coś w rodzaju komendy "give player 10 money".
Musisz zrobić oddzielny licznik dla każdej fali.Jak ustawić, aby licznik ludzi do zabicia, po zabiciu określonej liczby osób, wyświetlał się ponownie, lecz z większą liczbą przeciwników do zabicia?
PawnInitialState=SE_AtackPlayerJak ustawić, aby zrespawniony "Pawn" z "PawnSpawner", automatycznie i sam kierował się w stronę gracza?
8=======D
Dziękuje Rychu, otrzymałeś "Pomógł".
Jak zrobić oddzielny licznik do każdej fali? Do pierwszej fali licznik mi działa, lecz gdy zabijam odpowiednią liczbę osób licznik nr. 2 nie pokazuje się (aktywuje).
Licznik ten robiłem według porad zawartych w tym temacie:
Jak zrobić oddzielny licznik do każdej fali? Do pierwszej fali licznik mi działa, lecz gdy zabijam odpowiednią liczbę osób licznik nr. 2 nie pokazuje się (aktywuje).
Licznik ten robiłem według porad zawartych w tym temacie:
Kod: Zaznacz cały
http://forum.postalsite.info/pomocjak-zrobia-licznik-wrogalw-do-zabicia-t1571.html
Ostatnio zmieniony 22 lut 2016, 09:20 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 2 razy.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Może masz jeden na drugim, licznik musi być uruchamiane przez event po zakończeniu poprzedniej fali.
Posprawdzaj też tagi, do kolejnej fali muszą być inne niż w pierwszej.
Posprawdzaj też tagi, do kolejnej fali muszą być inne niż w pierwszej.
8=======D
Sorki, lecz nic z tego nie rozumiem, mógłbyś zobaczyć do mojej mapki i ustawić to poprawnie?Rycho3D pisze:Może masz jeden na drugim, licznik musi być uruchamiane przez event po zakończeniu poprzedniej fali.
Posprawdzaj też tagi, do kolejnej fali muszą być inne niż w pierwszej.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Edytowałem mapę w taki sposób, aby licznik zabójstw pojawiał się dopiero w momencie uruchamiania fali 01, jednak gdy to się dzieje to od razu otrzymuje 1 zabójstwo chociaż go nie dokonałem. Gdy zabije jeszcze jedną osobę to uzyskuje 2/2, czyli się zgadza, jednak kolejny licznik pojawia się też automatycznie z jednym zabójstwem czyli uzyskuje 1/4 chociaż nikogo nie zabiłem. Wie ktoś jak to naprawić?
Mapa po zmianach w załączniku.
Pisząc prościej:
fale 01, rozpoczynam z 1/2
a falę 02, rozpoczynam z 1/4
Jaki chce uzyskać efekt?
Rozpoczyna się fala 01, pokazuje się licznik 0/2, zabijam 2 osoby,
Rozpoczyna się fala 02, pokazuje się licznik 0/4, zabijam 4 osoby,
itd.
Mapa po zmianach w załączniku.
Pisząc prościej:
fale 01, rozpoczynam z 1/2
a falę 02, rozpoczynam z 1/4
Jaki chce uzyskać efekt?
Rozpoczyna się fala 01, pokazuje się licznik 0/2, zabijam 2 osoby,
Rozpoczyna się fala 02, pokazuje się licznik 0/4, zabijam 4 osoby,
itd.
- Załączniki
-
- cus-2000x8000x8000v3.rar
- (22.96 KiB) Pobrany 100 razy
Ostatnio zmieniony 22 lut 2016, 17:49 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 7 razy.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Licznik liczy tagi, a uruchomienie spawnera to już jedno uruchomienie, więc go też liczy.ArtekXDPL pisze:zabiłem. Wie ktoś jak to naprawić?
Możesz zmienić tag w spawnerach, albo(prościej) dodać sekundę przerwy przed pojawieniem się licznika, to nie policzy pierwszego tagu
8=======D
Zmieniłem "Tag" w "PawnSpawer", jednak licznik dalej źle liczy, a "PawnSpawner" nie respi ludzi.
Jest jakiś sposób, aby to naprawić bez dodawania tej sekundy?
Może wejdziesz do mapy i zrobisz "czary mary"?
Jest jakiś sposób, aby to naprawić bez dodawania tej sekundy?
Może wejdziesz do mapy i zrobisz "czary mary"?
Ostatnio zmieniony 22 lut 2016, 18:34 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 3 razy.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Bo teraz musisz dopisać w ScriptedSequnce by uruchamiało nowy tag, oprócz fala01.
I ustawić w spawnerach by wyspawnowani ludzie mieli tag fala01, bo domyślnie mają tag spawnera.
Pisałem że ten drugi sposób jest łatwiejszy
I ustawić w spawnerach by wyspawnowani ludzie mieli tag fala01, bo domyślnie mają tag spawnera.
Pisałem że ten drugi sposób jest łatwiejszy
8=======D
Jak to zrobić?Rycho3D pisze:Bo teraz musisz dopisać w ScriptedSequnce by uruchamiało nowy tag, oprócz fala01.
I ustawić w spawnerach by wyspawnowani ludzie mieli tag fala01, bo domyślnie mają tag spawnera.
Pisałem że ten drugi sposób jest łatwiejszy
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Wybacz, ale jestem *********** postawiłem "ScriptedSequence" i co dalej?Rycho3D pisze:No właśnie tak jak napisałem.
W jakim polu co mam wpisać?
Próbowałem, to z tą sekundą ale coś nie działa.
Ostatnio zmieniony 22 lut 2016, 19:06 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.