Czy pamiętacie moda o nazwie Dark Fire? Nie? Nic nie szkodzi! Dzisiaj wyszedł port tego moda który umożliwia granie z nim w Postal 2 Complete! Mod ten dodaje 26 nowych broni i 7 nowych pickupów! Co wam będę dalej tłumaczył, obczajcie go sobie sami! Mod również działa w 100 procentach na Nicks Coop, więc będziecie mogli się z nim bawić z przyjaciółmi. Have Fun!
Link do moda - https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =791667661
Wersja no-steam - https://www.postalsite.info/infusions/pr ... hp?did=206
[SteamMod] DarkFire
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Przerestowałem i animacja shotguna i plauge launcher'a jest zjebana ale wszystko inne ok
I'm fucking insane in the brain.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Teraz nie mam komputera, by testować. Największym mankamentem dotychczasowej wersji imo była słaba animacja altfire M4A1RP. Liczę, że odrzut nie działa już jak zdechlak. Ale i każdą inną zmianę chętnie ujrzę. Są nowe pukawki?
No i przydałoby się poprawić wygląd każdej broni, by mod był bardziej jednolity. Barwę tekstur, by bronie zaczęły wyglądać jak zrobione dla jednej gry. Aha, gdyby dało się wyłączyć dodatkowe elementy HUD dla amunicji. Nigdy mi nie pasowały do reszty Postala 2...
A pytanie, czy pamiętam tego moda. Bartkov, bez niego ani rusz, to standard, dla mnie tak ważny jak bronie AWP, nie, nawet ważniejszy.
No i przydałoby się poprawić wygląd każdej broni, by mod był bardziej jednolity. Barwę tekstur, by bronie zaczęły wyglądać jak zrobione dla jednej gry. Aha, gdyby dało się wyłączyć dodatkowe elementy HUD dla amunicji. Nigdy mi nie pasowały do reszty Postala 2...
A pytanie, czy pamiętam tego moda. Bartkov, bez niego ani rusz, to standard, dla mnie tak ważny jak bronie AWP, nie, nawet ważniejszy.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- EvilT-ModZ
- Modder
- Posty: 159
- Rejestracja: 16 sie 2010, 17:30
This animation was improvedTiquill pisze:imo była słaba animacja altfire M4A1RP
Unfrotunally, but some resources just can not be exported anymoreTiquill pisze:No i przydałoby się poprawić wygląd każdej broni, by mod był bardziej jednolity. Barwę tekstur, by bronie zaczęły wyglądać jak zrobione dla jednej gry. Aha, gdyby dało się wyłączyć dodatkowe elementy HUD dla amunicji. Nigdy mi nie pasowały do reszty Postala 2...
iwant DarkFire.DarkFireCaseInvBakenS pisze:A broń, lub amunicja jest porozmieszczana po mapach? Czy tylko cheaty, żeby nie stracić pukawek?
----
Also, is it necessary to upload DF for STP?
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
It's good.EvilT-ModZ pisze:This animation was improved
I to jest najlepsze co P2C daje od siebie w tego typu modach.EvilT-ModZ pisze:DarkFireCaseInv
You take my power. You take my faith. Don't ask. Do it, damn... :ściana:EvilT-ModZ pisze:Also, is it necessary to upload DF for STP?
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Non-steam mods are highly appreciated on this forumAlso, is it necessary to upload DF for STP?
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Not work, this item is not added to game.EvilT-ModZ pisze:iwant DarkFire.DarkFireCaseInv
I tested. I don't see desired changes, movements is unnatural. And... Did you can improve animations to correctly work in Ultra Dual Wield mod? See my test movie from P2C:EvilT-ModZ pisze:This animation was improved
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Z tego co pamiętam, w DarkFire broń łączy się z dłońmi dopiero w skryptach moda, a żeby się tak broń nie przekręcała w drugiej ręce, to trzeba chyba ją połączyć bezpośrednio z dłonią w np. 3DSMaxie. Dużo byłoby chyba z tym roboty, bo DarkFire bazuje właśnie na łączeniu tego dopiero w skrypcie. Tak mi się wydaje ale mogę się mylić.Tiquill pisze:Did you can improve animations to correctly work in Ultra Dual Wield mod?
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie wiem, seebeek17, jaka jest trudność. Służę sugestią. Ludzie mówią wiele rzeczy. Autor zrobi, co sam chce. I wszyscy są zadowoleni.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...