Witam
Czy mod darkfire dziala pod postala STP silnge player(wykonywanie zadan pon-pt) jak tak to jak go zainstalować poprawnie bo nie wychodzi mi to?
darkfire mod
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Działa na singlu
Rozumiem, że instalowałeś już moda? Jeśli tak, to udaj się do zbrojowni na komisariacie. Tam powinno wszystko być
Rozumiem, że instalowałeś już moda? Jeśli tak, to udaj się do zbrojowni na komisariacie. Tam powinno wszystko być
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Zapewne szkopuł polega na tym że moda nie da się wpisać za pomocą kodu (chyba że takowy się stworzy). Najlepiej jednak dodać bronie i inne rzeczy do map w edytorze. Otwierasz edytor (powinien być w folderze System- nazwa UnrealEd, taki symbol na tle zielonej siatki).Potem klikasz u góry file -> open i wyszukujesz jakąś mapę w folderze maps, otwierasz ją.
Teraz nawigacja
Lewy przycisk myszy + ruch myszą -> ruch do przodu/ do tyłu ew. obrót
PPM + ruch myszą -> obrót góra/dół albo bok/bok
Oba przyciski myszy + ruch -> ruch góra/ dół
Teraz aby otworzyć pliki z bronią klikasz u góry view -> show Actor class browser
Następnie w tym co otworzyłeś file -> open Package. Otwierasz DarkFire.U w folderze System.
Po otwarciu rozwijasz drzewo klas (obok Actor taki plusik) Rozwijasz dalej Pickup-> Weapon Pickup P2weapon pickup i dalej DarkFireWeaponPickup. Tutaj masz wszystkie bronie z Darka. Jeżeli chcesz amunicję klikasz Ammo -> P2Ammo pickup i wybierasz. Jeżeli przedmiot dodający np. punkty życia to P2Powerup Pickup.Jak chcesz dodać przedmiot itp. do mapy to klikasz w wybrany przedmiot, minimalizujesz okno z Actor Class,klikasz na jakąś powierzchnię prawym przyciskiem myszy i wybierasz " add (wybrany przedmiot ) here. Jeżeli chcesz rozmieścić przedmiot w miarę dokładnie to 1 raz klikasz przedmiot L przyciskiem myszy , przytrzymujesz Shift i trzymając któryś z przycisków myszy (albo oba) przesuwasz, Shift + LPM +ruch- oś 1 Shift + PPM +ruch- oś2 i wreszcie oba przyciski myszy + Shift + ruch- góra/ dół
Ilość amunicji:
Klikasz PPM na przedmiot, wybierasz (nazwa przedmiotu) pickup properties ({x} selected):
{x}- liczba tych samych przedmiotów które zaznaczyłeś. Następnie
W przypadku broni : Pickup -> ammo give count
W przypadku amunicji Ammo ->ammo amount
W przypadku powerupa p2powerup Pickup (w tym przypadku ustalasz jak dużo przedmiotów podnosisz na raz
Jeżeli chcesz cofnąć to klikasz u góry Edit -> undo (ctrl + Z) albo powtórzyć to Redo (ctrl + Y )
Jeżeli chcesz aby przedmiot był dostępny tylko danego dnia to klikasz u góry View -> show group browser. Tam szukasz grupy Day_A - Day_E (odpowiednio poniedziałek - piątek) minimalizujesz. Klikasz na przedmiot , otwierasz groups i np. zaznaczasz Day_C (środa). Następnie Edit -> Add Selected Actors to Group.
I teraz wybrany pickup jest dostępny tylko jednego dnia ( w tym wypadku środa). Oczywiście możesz dodać kilka dni. Dodawać wszystkie dni nie ma sensu, bo jak dodajesz pickup już jest ustawiony na wszystkie.
Po skończonej pracy klikasz bulid-> bulid all. Kiedy się skompiluje klikasz na file -> save. Cieszysz się mapą z broniami .
Trzeba trochę poćwiczyć, nie od razu idzie się przyzwyczaić, ale satysfakcja jest
Teraz nawigacja
Lewy przycisk myszy + ruch myszą -> ruch do przodu/ do tyłu ew. obrót
PPM + ruch myszą -> obrót góra/dół albo bok/bok
Oba przyciski myszy + ruch -> ruch góra/ dół
Teraz aby otworzyć pliki z bronią klikasz u góry view -> show Actor class browser
Następnie w tym co otworzyłeś file -> open Package. Otwierasz DarkFire.U w folderze System.
Po otwarciu rozwijasz drzewo klas (obok Actor taki plusik) Rozwijasz dalej Pickup-> Weapon Pickup P2weapon pickup i dalej DarkFireWeaponPickup. Tutaj masz wszystkie bronie z Darka. Jeżeli chcesz amunicję klikasz Ammo -> P2Ammo pickup i wybierasz. Jeżeli przedmiot dodający np. punkty życia to P2Powerup Pickup.Jak chcesz dodać przedmiot itp. do mapy to klikasz w wybrany przedmiot, minimalizujesz okno z Actor Class,klikasz na jakąś powierzchnię prawym przyciskiem myszy i wybierasz " add (wybrany przedmiot ) here. Jeżeli chcesz rozmieścić przedmiot w miarę dokładnie to 1 raz klikasz przedmiot L przyciskiem myszy , przytrzymujesz Shift i trzymając któryś z przycisków myszy (albo oba) przesuwasz, Shift + LPM +ruch- oś 1 Shift + PPM +ruch- oś2 i wreszcie oba przyciski myszy + Shift + ruch- góra/ dół
Ilość amunicji:
Klikasz PPM na przedmiot, wybierasz (nazwa przedmiotu) pickup properties ({x} selected):
{x}- liczba tych samych przedmiotów które zaznaczyłeś. Następnie
W przypadku broni : Pickup -> ammo give count
W przypadku amunicji Ammo ->ammo amount
W przypadku powerupa p2powerup Pickup (w tym przypadku ustalasz jak dużo przedmiotów podnosisz na raz
Jeżeli chcesz cofnąć to klikasz u góry Edit -> undo (ctrl + Z) albo powtórzyć to Redo (ctrl + Y )
Jeżeli chcesz aby przedmiot był dostępny tylko danego dnia to klikasz u góry View -> show group browser. Tam szukasz grupy Day_A - Day_E (odpowiednio poniedziałek - piątek) minimalizujesz. Klikasz na przedmiot , otwierasz groups i np. zaznaczasz Day_C (środa). Następnie Edit -> Add Selected Actors to Group.
I teraz wybrany pickup jest dostępny tylko jednego dnia ( w tym wypadku środa). Oczywiście możesz dodać kilka dni. Dodawać wszystkie dni nie ma sensu, bo jak dodajesz pickup już jest ustawiony na wszystkie.
Po skończonej pracy klikasz bulid-> bulid all. Kiedy się skompiluje klikasz na file -> save. Cieszysz się mapą z broniami .
Trzeba trochę poćwiczyć, nie od razu idzie się przyzwyczaić, ale satysfakcja jest
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 22:39 przez Piroziom, łącznie zmieniany 1 raz.
Piro is back